Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 316 400
  • 66 798

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Listatkaas mitä on näitä pelottavan kuuloisia, mahtipontisia "kauhusinfonioita" mitä näitä nyt onkaan. Kaikki olen varmaan vuosien varrella kuullut, mutta yhtään en tiedä nimeltä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä on tullut tehtyä niin hinttimäisiä asioita viikonlopun aikana, että ei mitään järkeä. Kävin akan kanssa kaupungilla, siis lähin muuten vaan seuraks (huhhuh), siivosin, ja en oo juonu yhtäkään kaljaa. Olo on kun Sirkka-Liisalla pullan leipomisen jälkeen. Ensi viikolla otan kyllä kunnon kumarat ja teen miesten juttuja.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllä on tullut tehtyä niin hinttimäisiä asioita viikonlopun aikana, että ei mitään järkeä. Kävin akan kanssa kaupungilla, siis lähin muuten vaan seuraks (huhhuh), siivosin, ja en oo juonu yhtäkään kaljaa. Olo on kun Sirkka-Liisalla pullan leipomisen jälkeen. Ensi viikolla otan kyllä kunnon kumarat ja teen miesten juttuja.
Täällä Jatkoajassa on myös Nynnyketju.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Kyllä on tullut tehtyä niin hinttimäisiä asioita viikonlopun aikana, että ei mitään järkeä. Kävin akan kanssa kaupungilla, siis lähin muuten vaan seuraks (huhhuh), siivosin, ja en oo juonu yhtäkään kaljaa. Olo on kun Sirkka-Liisalla pullan leipomisen jälkeen. Ensi viikolla otan kyllä kunnon kumarat ja teen miesten juttuja.
Eli lähet pullakahveille manseen? (juu nou what i meen...)

Ite en oo kyllä moiseen vielä rohjennut vaikkakin hyvin usein ohi tarjonnan ajelen. En ole selkeestikkään tarjoushaukka.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Olen Uleåborgirin luona ryyppäämässä.

Päivällä olin 1 h kuntosalilla ja alkuillasta 2 h nelisin keilaamassa.

Nyt ryypätään.
Terveisiä teille! Pyydähän Borgiria takaisin palstalle, kun nyt on tämä uudistuskin ja kaikki. Ja Kärppien kausi kohta alkamassa hallitsevaa Suomen mestaria vastaan.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Pöydällä olisi karkkipussi,
Oikean olkapääni takana parisen kiloa irtsareita, kun kurkistin inspiroimanasi. Kaapissa keittiön lisää. Suklaatakin kilo jos toistakin. Minkä mä voin näille kaikenmualiman K- Supertarjouksille jne.

Lapsena joskus päätin, että mulla on joskus karkkia kaapissa ja se on käynyt toteen. Olenko ylpeä? En kerro.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sisko oli voittanut jossain facebook-arvonnassa neljän hengen vippiliput Apolloon Ile Kallion & Black Devilsin keikalle. Vetivät Hurriganesia pirun hyvin ja loistavalla asenteella. Varsinkin bändin vähän nuoremmat pojat osasivat hommansa. Ei ihan uskois, että Ilekin on jo pitkälti yli kuuskymppinen. Näytti joltain nelikymppiseltä ja osaa soittaa kitaraa aika taitavasti. Bändistä en ollu ikinä kuullutkaan, mutta jatkossa tod.näk. enemmän. Erittäin hyvän keikan vetivät harmittavan vähäisestä yleisömäärästä huolimatta.
Apollo ihan uus mesta mulle keikkamestana, mutta näinkin pienelle yleisömäärälle ainakin hyvin toimiva paikka. Tiskille ja vessaan pääsi aina kun tarve oli ilman jonottamista. Systeri oli tosin ollu viikko sitten Olavi Uusivirran keikalla jollon porukkaa oli ollu aika paljon enemmän ja tunnelma vähän tiiviimpi. Näin vähän vanhemmalle herrasmiehelle mukava olla kotona keikalta jo ennen puoltayötä. Mukavaa oli.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Syksykuu on taas täällä. Kesä tulee taas 9kk päästä. Saatanan saatana
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Syksykuu on taas täällä. Kesä tulee taas 9kk päästä. Saatanan saatana

Pukki tulee muutamassa kuukaudessa, toivottavasti ei sängyn laidalle vaan joulupuun viereen.
Gävlessä taitaa olla vanha pukki rehvakkaasti pystyssä, vai pykäävätkö nuo uuden olkiolion vuosittain?
Jännää on joulun odotus, kiva on marraskuukin kun sen oikein osaisi ottaa. Saatana.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo toistan itseäni, mutta so what. Tämä uusi palsta on todella tyylikäs puhelimella. Ja @Moderaattorit ovat myös tyylikkäitä. Me muut ollaan siinä ja siinä. Noin. Eiköhän tuolla saa vähän liikkumatilaa palstalla.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Paska, leikkele on loppu. Pitääköhän lähteä kauppaan? No voisinhan siellä käydä, eipä tässä kummempia suunnitelmia. Katotaan lähtisikö ukkokin mukaan...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Elätteks te kans täysillä, vai poltatte kynttilää vaan yhdestä päästä? Joo tietty elämän voi mennä läpi himmaillenkin. Nynnyilee vaikka.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Nuorempi poikani oli äidinpuoleisten isovanhempiensa kanssa mökillä Päijänteellä. Paikalla vieraili pojan kahdeksan amerikkalaista sukulaista, joista suvun yli 90 -vuotias patriarkka Antti oli matkustanut paikalle tuhkauurnassa. Antti oli menetetystä Karjalasta kotoisin ollut sotaveteraani, joka oli aina ollut sitä mieltä, että Suomen olisi pitänyt hankkia Karjala takaisin. Antti muutti 50-luvulla jenkkeihin ja muu matkaseurue oli hänen leskensä, lapsensa, näiden puolisot ja kaksi lastenlasta. Muusta porukasta ainoastaan hänen viisikymppinen poikansa Joe oli aikaisemmin käynyt kerran Suomessa. Tosin visiitti oli ollut pitkä, kun Antti oli pakottanut Joen tulemaan Suomeen suorittamaan asevelvollisuuden, mikä ei tälle olisi ollut pakollinen. Antin toivomuksesta hänen tuhkansa siroteltiin Päijänteeseen, minkä rannalla hänen vanhemmillaan oli Karjalasta lähdön jälkeen ollut maatila.
 

Glove

Jäsen
Auto kertoo mulle minkälainen ilma on. Jos on märkää niin moottorin varoitusvalo syttyy, mutta jos on kuivaa niin ei syty. Mahtavaa lähteä etsimään vikaa jostain sähköjohdon liitoksesta josta arvelen tämän johtuvan. Kun en ole mikään Edd China tai Ant Anstedt, eikä ole edes autotallia, jossa voisi hääräillä. Pitää vissiin hommata jostain tuon auton räjäytyskuva ja kytkentäkaavio ja alkaa opettelemaan Aasta alkaen. Olisiko ajovalot ensimmäisenä aakkosjärjestyksessä?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulla taas nukkumisen ja tarkemmin sanottuna nukahtamisen kanssa ongelmia. Jostain yhdeksästä lähtien maannut sängyssä, mutta uni ei vain tule silmään. Päätinkin nyt sitten nousta ylös ja olla ainakin hetken aikaa hereillä. Kun ei hyvällä se uni tule niin ei sitten pahallakaan. Anteeksi kun kirjoittelen näistä uniasioista tässä ketjussa, mutta kun Yöketjuunkaan ei saa vielä mennä turisemaan ja marisemaan.

Sieltä on alkanut juuri näemmä uusi Big Brotherkin. Minä en enää ole aikoihin tuota sarjaa katsellut. Tosin ei sitä ole taas moneen vuoteen televisiosta tullutkaan, mutta en seurannut niitä viimeisiä tuotantokausia silloin joskus ja en ajatellut nytkään ohjelmaa alkaa seuraamaan. Enkä tämän enempää ohjelmasta täällä ketjussa puhu. Sen vaan sanon että tuo ohjelma nostaa ainakin pintaan itselläni ajatukset julkisuudesta.

Minä itse en julkisuutta niin kaipaa. Syyt miksi käytän sosiaalista mediaakin on jossain aivan muualla kuin julkisuuden haussa. Minun mielestäni sosiaalinen media jaksaa yhä olla kiinnostavaa, mielekästä puuhaa ja hauskaa. Tämän vuoksi olen näinkin aktiivinen somettaja. On usein hauskaa aina ideoida sitä mistä kulloinkin aina päivittää Facebookkiinkin ja pyrinkin siihen että päivitykseni ovat ainakin usein aina positiivisia, rentoja ja humoristisia. Nuo on tietenkin vaikeita taiteenlajeja. Se mikä on humoristista minun itseni mielestä ei sitä välttämättä ole monen muun mielestä.

Olen riippuvainen sosiaalisen median käyttämisestä ja sekin omalta osaltaan häiritsee myös yöunta. Kun ei malttaisi nukkua, kun pitää plärätä eri sosiaalisen median kanavia. Tuo vaikeus nukahtaa ja tarve käyttää sosiaalista mediaa myöhään illalla on oikeastaan onneksi tällä hetkellä ainoa ongelma joka tuosta riippuvaisuudesta aiheutuu.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mielestäni Metallica muistaa thrash-juurensa Master of Puppets -levyllä raidalla Disposable Heroes.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen nähnyt Iron Country Sistersin kahdesti livenä ja ensimmäisellä keikalla bändiesittelyssä aukeni, että siskoksista löytyy kaksoset, tosin tuskin identtiset. On kuitenkin se pari, jota olisin veikannut viimeisenä.

Kuvassa vasemmalta oikealle Silja, Julia ja Paula.

Kaksoset ovat
Silja ja Paula
Toisella keikalla selvisi myös, että onko se kolmas kaksosten iso- vai pikkusisko. Sen sentään veikkasin oikein.
pikkusisko

En tiedä, onko koskaan tapahtunut tai tuleeko tapahtumaan, mutta tulee tällainen mielikuva mieleen.

"Tänään meillä on mukanamme spesiaalivieras! Tervetuloa enomme...."

Yleisö: WUUUUUUU!

"...Ilkka Alanko!"

Yleisö: "okei..."
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jos olisi "Väsyneintä mitä tiedät"-ketju, kirjoittaisin sinne Big Brother -sarjan. Kaikki tuotantokaudet.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alastonsuomessa joka jätkällä on kikkelikuvat, mutta sitten kun livenä teet performanssin niin virkavalta yhtäkkiä yllättäen ei ymmärräkään.
 

Glove

Jäsen
Saa taas hetkeksi unohtaa tiettyjen lehtien nettisivut kun ne on täynnä BB:tä. Ei voisi vähempää kiinnostaa, ei pätkän vertaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös