ernestipotsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Muutaman päivän loma. Ehkä sitä on sittten liikaa painanut duunai kun ei oikeen keksi, että mitä tässä sitten tekisi?
Muutaman päivän loma. Ehkä sitä on sittten liikaa painanut duunai kun ei oikeen keksi, että mitä tässä sitten tekisi?
Valvo ja katso NHL:aa.
Ei vielä, veljeni, ei vielä. Kari ilmestyy uudestaan kun lopun ajat koittavat ja antikristus on noussut maanpäälle hukuttamaan, jos mahdollista, valitutkin ikuiseen kadotukseen. Mutta ole sinä veljeni valpas ja hereillä, sillä voi syntisiä ja raskautettuja päivänä jolloin Kari palaa. Kavahda syntiä ja ole valppaana, sillä sitä päivää ei tiedä kuin Isä Jumala!Kari Oksanen ei ole ilmestynyt uudestaan
Mene tässä ketjussa viime tiistaihin ja ala lukemaan siitä Karin viestistä eteenpäin.Kuka ja kenestä vitun Kari Oksasesta täällä jauhetaan? Mikä homma? Hä? Kertokaa heti.
Ja se viestihän oli avausviesti Karin itsensä avaamaan ketjuun, joka oli nimetty messiaanisesti "I'm back"Mene tässä ketjussa viime tiistaihin ja ala lukemaan siitä Karin viestistä eteenpäin.
Jossa hän mainosti maakuntalehteä jonka päätoimittaja toimii ja kertoi HPK omistuksestaan. Ja taisi lupailla jäätäviä analyyseja tulevaisuudessa, kaiketi HCK Salamoista. Jään kuulolle.Ja se viestihän oli avausviesti Karin itsensä avaamaan ketjuun, joka oli nimetty messiaanisesti "I'm back"
Onkohan täällä pk-seudulla autoilijoiden älykkyys keskivertoa korkeammalla, vai mistä se johtuu, että muualla saat pelätä jalankulkijana henkesi edestä jos astut suojatielle. Täällä kunnioitetaan jalankulkijoita, kun muualla pyritään siihen, että et nyt vittu ainakaan mun ajovuorolla kävele sen suojatien yli.
Tuo liikenne toimii Hesassa kyllä hyvin silloin, kun siellä joskus ajelin. Täällä kukaan ei oikein osaa ajaa, eikä anna tietä, kun on mukamas kauhea kiire. Onneksi minä olen huippukuski.On. Typerimmillä menee kaikki rahat asumiseen, niin joutuvat liikkumaan julkisilla. Pummilla.
Kari Oksanen ei ole ilmestynyt uudestaan
En ole juurikaan lukenut asiaa, mutta peukku ylöspäin, jos kyseessä on se mitä luulen.Mielestäni Kari Oksaseen kohdistuvan nettikiusaamiskampanjan voisi jo lopettaa.
Mitähän tähän sanoo @Moderaattorit
En ole juurikaan lukenut asiaa, mutta peukku ylöspäin, jos kyseessä on se mitä luulen.
Mitä sä sitten luulet?
Tilannehan on nyt sellainen, että yksi yläastelainen on tullut vääränlaisilla lenkkareilla kouluun. Häntä siitä hyvästä tönivät pojat, sylkevät tytöt, nimittelevät vanhat kaverit ja rehtori sanoo ettei meillä kiusata koska ollaan kiva koulu-ohjelmassa.
Karista tehdään nettimeemejä, joita jaetaan watsapp-ryhmissä ja hänen lenkkarinsa on heitetty sadekatoksen katolle.
Koska kiusaajia on kymmeniä, kukaan ei suostu syylliseksi.
Saimme erittäin hyvän sosiologisen oppitunnin. Valitettavasti se kävi yhdelle ihmiselle kovin raskaaksi. Kovin pitkälle me ei olla kahdeksankymmentäluvun yläasteelta päästy. Minäkin, reppana, sanon mielipiteeni viikon myöhässä.
Raamattu sanoo: "sillä joka itsensä korottaa, se alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan"Minäkin, reppana, sanon mielipiteeni viikon myöhässä.
Että hauki on kala.Mitä sä sitten luulet?
En millään voi pitää tilannetta kovin vakavana, jos aikuinen ihminen tulee mainostamaan itseään ja tuotettaan. Samalla lailla irvaillaan Tammiselle, Valavuorelle ja monelle muulle. Entäpä Scholl?
Onko olemassa nettimeemejä? Taidat vähän suurennella asiaa. Vääränlaiset lenkkarit? Tässä nyt ei ole ihan siitä kysymys. Asia on vähäpätöinen ja naureskelu tässä ketjussa on ollut pientä. No, enpä enää mainitse asiaa ettet pahoita mieltäsi enempää. Jumalauta, vai nettikiusaamista... Et taida tietää siitä mitään.
Minä voin suostua syylliseksi, jos sitä etsit.
Että hauki on kala. Eli parempi kun ei sekaannu enempää.