K
Kiekkokatsoja
Niin. Jonkun koiralla on erikoinen nimi. Eli Hauki.Olet oikeassa.
Toisaalta, onko hauki kala vai koira, siitä on ollut epäselvyyttä.
Ja onhan Jennikin Hauki O
Niin. Jonkun koiralla on erikoinen nimi. Eli Hauki.Olet oikeassa.
Toisaalta, onko hauki kala vai koira, siitä on ollut epäselvyyttä.
Raamattu sanoo: "sillä joka itsensä korottaa, se alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan"
Juu, siälä kerrotaan myös ilmeisen viinaan menevästä hipistä joka rundas bileissä muuttamassa vetet vinkuksi ja dallaili vetten päällä rajuilmalla.Toki siellä sanotaan myös vapaasti muistellen "minkä te tahdotte tehtävän teille, tehkää se muille".
Riidan haastaminen netissä menee heittämällä tuon ohjeen alle.
Kyllä minäkin sitä läpändeerausta vähän katsoin että jopas, enkä muista osallistuinko, muistaakseni kaksi KO-viestiä olen laittanut. Se aloituspuheenvuoro otsikoineen oli aika vahva ja jotenkin miten sen nyt kauniisti sanoisi itsetietoinen, joten en ihmettele jos kommenttia on tullut. Sitä sen sijaan ihmettelen, ettei KO ole sittemmin kirjoitellut tai vaikka vastauksena kommentteihin, itsetunto vaikutti sen verran kohdillaan olevalta, että olisi luullut bileiden jatkuneen. Tuli mieleen Tami Tamminen, jolle naureskelu on siinä mielessä heikkoa, että kaverihan on jo vanha.
Tässä nyt kieltämättä kaipaa, että puheena oleva henkilö tulisi kertomaan mietteitään, kun, ellen aivan väärin muista, avausviestissään esitti, että aikoo jatkossa täällä olla.
Olisin mieluusti 20.7. Veikkausliigaottelussa Ilves-HJK, mutta valitsen olla toisaalla.
Tämä sama toistuu penkkiurheilun kohdalla todella usein. Harmittava juttu. Toivoisin urheilutapahtumia enemmän arkipäiville, mutta ymmärrän että toiveeseeni ei tulla vastaamaan.
Kari ja Sanainen Arkku ovat molemmat ihan tyhmiä.
Mulle on opetettu, että se ketä haukkuu on ite. Eli, niin on Mikkokin. Hetkinen nythän mäkin oon tyhmä.Kari ja Sanainen Arkku ovat molemmat ihan tyhmiä.
Se joka toisia haukkuu on ite. Hauku paremmin, tuo on päiväkotitasoa. Ei edes sitä vaan perhepäivähoitotasoa.
Joka toista haukkuu, sen oma napa paukkuu!Mulle on opetettu, että se ketä haukkuu on ite. Eli, niin on Mikkokin. Hetkinen nythän mäkin oon tyhmä.
Perskeles. Mulla ois kaapissa Tobleronea. Sääli, sillä se kaappi on vähän turhan kaukana. Sait turhan mielihalun nyt tänne. Oiskohan hotlan naapurikaupassa? Täytyy mennä sen kautta, kunhan saa duunit pois alta.Voi hiivatti, miten hyvää Toblerone onkaan. Olin jo ihan unohtanut.
"Napa näkyy naapurin tytöt nauraa"Joka toista haukkuu, sen oma napa paukkuu!
Käy ihmeessä katsomassa!Perskeles. Mulla ois kaapissa Tobleronea. Sääli, sillä se kaappi on vähän turhan kaukana. Sait turhan mielihalun nyt tänne. Oiskohan hotlan naapurikaupassa? Täytyy mennä sen kautta, kunhan saa duunit pois alta.
Oli siellä! Nyt on Tobleronit messissä. Nyt safkaa ja sitten Tobleronea ja hotlalle takaisin. Tobleronea, läppäriä, töitä ja miksei myös Jatkoaikaa. Ei tää Saksa ole niin paska maa. Sanoi Seppo mitä vaan.Käy ihmeessä katsomassa!
On on! Saaaatana jos en katselisi linjojani, niin kävisin Tobsukoita. Käyn viikonloppuna ison Tobleronen, lupaan. Viikonloppuisin ei katsella linjoja.Voi hiivatti, miten hyvää Toblerone onkaan. Olin jo ihan unohtanut.
Oli siellä! Nyt on Tobleronit messissä. Nyt safkaa ja sitten Tobleronea ja hotlalle takaisin. Tobleronea, läppäriä, töitä ja miksei myös Jatkoaikaa. Ei tää Saksa ole niin paska maa. Sanoi Seppo mitä vaan.
Onkohan olemassa ihmistä, joka ei tykkäisi tobleronesta?On on! Saaaatana jos en katselisi linjojani, niin kävisin Tobsukoita. Käyn viikonloppuna ison Tobleronen, lupaan. Viikonloppuisin ei katsella linjoja.
Oli siellä! Nyt on Tobleronit messissä. Nyt safkaa ja sitten Tobleronea ja hotlalle takaisin. Tobleronea, läppäriä, töitä ja miksei myös Jatkoaikaa. Ei tää Saksa ole niin paska maa. Sanoi Seppo mitä vaan.
Minä. Tai kyllä vähän pystyy syömään, mutta en nyt ihan heti muista milloin olisin neljää palaa enemmän syönyt. En osaa sanoa mikä siinä ei oikein maita, mutta kun ei tykkää, niin ei tykkää.Onkohan olemassa ihmistä, joka ei tykkäisi tobleronesta?
Minä. Tai kyllä vähän pystyy syömään, mutta en nyt ihan heti muista milloin olisin neljää palaa enemmän syönyt. En osaa sanoa mikä siinä ei oikein maita, mutta kun ei tykkää, niin ei tykkää.
Ei mene. On mulla varaa ostaa omat Tobleronet. Tuskin menisi neuvottelukuluina läpi, toisin kun tän illan safka menee. En ollut yksin ja kuittiin laittoi Michelle oman puumerkkinsä. Ja puhuttiin ihan töistäkin. Alkoholiakaan ei ollut laskussa lainkaan. Meillä yllättäen ollaan tarkkoja, verokonsultti kun on ammatti.Meneekö Tobleronet työnantajan piikkiin.
Ei Saksa ole paska maa ja itseasiassa seuraava retkikin on jo katsottuna kaupunkiin missä en vielä ole ollut.
Ei mene. On mulla varaa ostaa omat Tobleronet. Tuskin menisi neuvottelukuluina läpi, toisin kun tän illan safka menee. En ollut yksin ja kuittiin laittoi Michelle oman puumerkkinsä. Ja puhuttiin ihan töistäkin. Alkoholiakaan ei ollut laskussa lainkaan. Meillä yllättäen ollaan tarkkoja, verokonsultti kun on ammatti.