Silloin kun rasva on tyydyttynyt, eli tyytyväinen, niin keho ei ole.Mä en vaan koskaan muista onko ne huonot rasvat tyydyttymättömiä vai tyydyttyneitä.
Mun kehossa rasva on tyytyväinen, varsinkin kun ruokin sitä lisää. Itse en ole tyytyväinen, että se rasva tyytyi tulemaan juurikin minuun. Olisihan ollut pulleitakin ihmisiä, joissa se ei niinkään olisi näkynyt lisääntyessään.Silloin kun rasva on tyydyttynyt, eli tyytyväinen, niin keho ei ole.
Mulle tuli heti yks kolmikko mieleen. Kevät 2016 Kärpät-TPS puolivälierät ja toinen ottelu. Kolmikko Pikkarainen, Virtanen ja Moisio oli kyllä kova siinä ottelussa. Taisi Moisio rikkoa jonkun ennätyksenkin.Ilveksen maalivahti-twiitistä tuli mieleen et mikäs se yksi Jokerien katastrofikaksikko oli 2000-luvun puolessavälissä?
Muutenkin jos tulee mieleen muita kauheuksia ketjuissa niin saa listata alle. Oli sitten mv-kaksikko tai pakkiparit kyseessä.
Karl Goehring - Steve Passmore / Tom Askey.Ilveksen maalivahti-twiitistä tuli mieleen et mikäs se yksi Jokerien katastrofikaksikko oli 2000-luvun puolessavälissä?
Että oon kateellinen. Mäkin haluan toimia näin arkipäivänä! Tälleen selvinpäin tätä kaipaa, hetkessä se on aivan mahtavaa, sitten kun selviää, niin eipä kaipaa enää, vaan on morkkis ja vituttaa, miksi taas.Hitto kun sikarit loppuu. Pitää varmaan käydä ostarilla. Jos piipahtaisi pystybaarissa samalla...
Kyllä mä veikkaan että pettterille tulee ihmisen ikävä tuopin luo...On silti hyvä ettet näe minua nyt. En tahdo että vuokseni sä järkytyt. Mä lähden evakkoon dokaa. Tai jos tunnin olis vielä ilman. Käsi Raamatulla en lupaa.
Siis ymmärsinkö mää nyt oikein että joku vitun skeittauskin on tulossa olympialajiksi? Ei jumalauta... Onko parkour jo? Mites tietokonepelaaminen? Tai lankutus?Kaveri laittoi juuri viestiä, että vuoden urheilija 2020 on valittu:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/...rnialainen-skeittari-joka-on-historiallisesti
Mahtaakohan menestyä saman vuoden kesäkissaäänestyksessä.
Jotenkin sieluni silmin näen Petri Nygårdin ja Alexander Stubbin puhumassa keskenään mukavia.pettter puhuis kaliasta ja muistelisi vanhoja deliriumejaan. Scholl puhuisi purjehtimisesta, juoksulenkeistä ja merkkivaatteista. Ja ojentaisi retaleita. Saksaksi. Molemmat luulisivat että toinen kuuntelee on samaa mieltä.
Siis ymmärsinkö mää nyt oikein että joku vitun skeittauskin on tulossa olympialajiksi? Ei jumalauta... Onko parkour jo? Mites tietokonepelaaminen? Tai lankutus?
Minusta olympialaisiin pitäisi saada paskahousu, pajatso ja kivi-paperi-sakset.
Tottakai. Enemmän nuokin on urheilua kuin joku vitun golf. Tai tikanheitto. Golfissa vitun hyvin toimeentulevat yritysjohtajat ja lääkärit lyö palloa, kulkee parisataa metriä kärryn kyydissä, katsoo mihin pallo meni ja kulkee taas parisataa metriä kärryn kyydissä. Paskinta toimintaa ikinä. Tikanheitto taas on sitä, kun punatukkainen läski Rangers-tatuointeineen viskoo kännissä nuolta tauluun tuoppien välissä. Tai ei se aina ole, joskus punatukkaisella läskillä on Celtic-tatuointi.Ja runonlausunta sekä taidemaalaus takaisin.
Ja runonlausunta sekä taidemaalaus takaisin.
Toivottavasti eivät. Voisi tulla rumaa jälkeä.Onko @Johnny B. Goode tai @Evil käynyt testaamassa tuommoista varsinkin nuorison suosimaa sähköpotkulautaa vielä?
En oo. Onkohan Tokiossa 2020 jo sähkörullalaudat? Sähkörullatuolin haluan kyllä joskus. Viritetyn ja aluvanteet.Onko @Johnny B. Goode tai @Evil käynyt testaamassa tuommoista varsinkin nuorison suosimaa sähköpotkulautaa vielä?
Ei helvetissä. En osaisi ajaa tollaisella. En ole ajanut sähköttömälläkään potkulaudalla tai skeittilaudalla tai surffilaudalla. Nippa nappa pysyn autolla pystyssä.Onko @Johnny B. Goode tai @Evil käynyt testaamassa tuommoista varsinkin nuorison suosimaa sähköpotkulautaa vielä?