Katsooko homosmiehet samalla tavalla miehiä, kun miehet naisia? Eli silleen "vittu mikä perä" , "aijaij, tuota kun pääsis kyntämään, niin voi saatana" you knowEilen kun kävin lenkillä, niin näytti siellä olevan silmänruokaa.
No en voi puhua kun omasta puolestani. Ei, en katso siten kuten tuo jälkimmäinen. En ole myöskään mikään persemies, toki on plussaa jos hyvä sellainen on näköpiirissä. Kunhan vilkuilen että onhan siinä miehellä hyvä kroppa. Ja jatkan kirjan lukemista.Katsooko homosmiehet samalla tavalla miehiä, kun miehet naisia? Eli silleen "vittu mikä perä" , "aijaij, tuota kun pääsis kyntämään, niin voi saatana" you know
Nyt kun punnitaan tämän seksikkään naisen ja kokeneen mieshakijan välillä, niin väistämättä sämpylä taitaa nyt ottaa tämän naisen töihin. En mahda sille mitään. Ulkonäkö ratkaisi nyt tämän.
Samoin. Mikä oli vittumaista, kyseinen nainen oli vielä pätevin. Mutta eihän ne muut sitä uskoneet. Kaduin kuitenkin, sen verran vittuilua sain kuulla.Olen tehnyt tuon saman. Tulet vielä katumaan sitä kuomaseni.
Onpas tällä palstalla paljon pomomiehiä. Siis henkilöitä.
Tämä on erittäin yläluokkainen palsta, ei täällä juurikaan mitään tavallisia ihmisiä ole. Jokunen duunari taisi jossain olla.
Niin tuntuu olevan. Jo rekisteröinnissä karsiutui puolet, kun pitää kirjoittaa joku essee. Täytyy varmaan alkaa kouluttautumaan niin pääset yläluokkaan itsekin.Tämä on erittäin yläluokkainen palsta, ei täällä juurikaan mitään tavallisia ihmisiä ole. Jokunen duunari taisi jossain olla.
Palstan yleinen luottoluokitushan romahti kun Scholl, tuo meidän kaikkien pomomies, ulostettiin lopullisesti.Tämä on erittäin yläluokkainen palsta, ei täällä juurikaan mitään tavallisia ihmisiä ole. Jokunen duunari taisi jossain olla.
Olen nähnyt. Ei se niin iso ollut.Aivan kuten chatti-palstoilla on vain isomunaisia miehiä. Siis valtavia. Olen kuullut.
Olen nähnyt. Ei se niin iso ollut.
Miesten 20 senttiä on usein 12 senttiä.Jossain tyttöjen palstalla eli siis vauva.fi oli, että 20 senttiä onkin 12 senttiä.
Paitsi @Vanha Len in. Palstatotuus.Miesten 20 senttiä on usein 12 senttiä.
Hyvä hänelle. Huono meille muille.Paitsi @Vanha Len in. Palstatotuus.
Olen joskus miettinyt ettei minun välttämättä tarvitsisi käydä töissä selvitäkseni kuluistani. Työttömyyskorvaus riittäisi ihan hyvin menoihini kun käyttäisi vähän säästöjäkin. Toisaalta en minä montaa vuotta voisi ihan tyhjän päälle päällä olla jos ihan kortistosta itseni ulos heittäisin. Ja jos olisi työkkärin asiakas niin pitäisi hakea töitä, käydä vaikka koulutuksissa ja jutella muutaman kuukauden välein jonkun (nuivan) virkailijan kanssa joka tenttaa miksi et löytänyt edes työkokeilupaikkaa. Ja läheiset ihmettelisi miksi en ole töissä vaan lusmuan. Eli parempi olla töissä...Ei se auttanut. Pakko oli taas nousta aamuyöllä ja lähteä töihin. Tai no mikään pakkohan se ei ole, mutta tietyn elintason säilyttämisen vuoksi suositeltavaa.
Aivan kuten chatti-palstoilla on vain isomunaisia miehiä. Siis valtavia. Olen kuullut.
Mistä johtuu sitten joidenkin kohdalla kipu emättimessä kun työntää ns.pohjaan asti? Jotkut tykkää ja joitakin koskee. Onko tämä se kohdunnupukkahomma? Varsinkin doggy stylessa olen saanut kuulla " eih sämpylä eih, ei pohjaan asti, sattuu". Jotkut sitten on oikein vaatinut "aaaah sämpylä, survo survo, työnnä se valtikka niin pitkälle ja kovaa kun voit, aaah". Näiden kyvyttömiä ottamaan naisten kohdalla hommat loppuu lyhyeen, ku en mä jaksa semmosta nytkytystä.Naisen emätin on aika tunnoton (eli ihan sama kuinka pitkää tavaraa sinne laitetaan).
Nämä ovat varmaan yksilöllisiä, mutta entisellä naisystävälläni oli pitkä emätin. 12 cm vapaalla mitattuna.Emätin on sellaiset kymmenisen senttiä pitkä (ei se ehkä kaipaa pitempää jortikkaa)
Olen kuullut myös tämänsuuntaista. Varmaan totta sitten. Mutta luulisi pitemmällä vehkeellä olevan enemmän variaatiomahdollisuuksia eri asentojen suhteen kun pienempi ei ehkä yletä sisään joka vinkkelistä. Onko sillä sitten väliä...Naisen emätin on aika tunnoton (eli ihan sama kuinka pitkää tavaraa sinne laitetaan). Tuntoherkin alue sijaitsee ulkosuun alueella (oikeastaan peniksen paksuus on ratkaisevampi kuin pituus). Emätin on sellaiset kymmenisen senttiä pitkä (ei se ehkä kaipaa pitempää jortikkaa).
Osut kohdunsuunnapukkaan joka aistii kipua. Jotkut naiset tuntee kipua kun otetaan papa-näytettä ja osutaan kohdunsuuhun. Se on vain olemassa suojaamassa kohtua ja siellä mahdollisesti olevaa sikiötä.Mistä johtuu sitten joidenkin kohdalla kipu emättimessä kun työntää ns.pohjaan asti?
Kuten kirjoitin, emätin venyy. Kun sieltä pitää tulla ulos myös lapsi.Nämä ovat varmaan yksilöllisiä, mutta entisellä naisystävälläni oli pitkä emätin. 12 cm vapaalla mitattuna.
Rakkaudella on väliä. Myös esileikilä. Hyvin vähän on väliä vehkeen pituudella. Ei sitä tarvi uskoa vaikka tutkimukset sanoo niin.Mutta luulisi pitemmällä vehkeellä olevan enemmän variaatiomahdollisuuksia eri asentojen suhteen kun pienempi ei ehkä yletä sisään joka vinkkelistä. Onko sillä sitten väliä...
Ole tai olkaa hyvä vaan... Kiva on jutella asioista.Kiitoksia @Iisoppi kun ottaa täällä kantaa meidän palstan jätkien näkemyksiin ja kokemuksiin :)
Niin no joo ja joo... Otan osaa ja yritän kantaa osan vastuusta. Synnytyksestä en tiedä, eikä yhdyntä ole koskaan sattunut eikä edes perse ole ollut kipeänä. Joten on vähän vaikea ottaa kantaa mutta...On nua akaat vaan kummaa kansaa. Valitetaan notta sattuu kun tyäntää pohjaan, valitetaan kuinka sattuu kun synnyttää. Sitten kun ehrotetaan että tapetaas sitte kaks kärpästä yhellä iskulla ja otat perseeseen, niin ei oo hyvä sekään.
Arvostan. Suoraselkäistä toimintaa ja olen valmis antamaan synninpäästön.Niin no joo ja joo... Otan osaa ja yritän kantaa osan vastuusta.