Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 593 339
  • 68 305

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Pitäisköhän sitä lähteä rannalle. Joutuuhan sitä jopa 200m kävellä ja huomenna on jo paskat kelit. Ja duunikin kutsuu. Joo, mikäs mua pidättelee. Eilen kun kävin lenkillä, niin näytti siellä olevan silmänruokaa.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Katsooko homosmiehet samalla tavalla miehiä, kun miehet naisia? Eli silleen "vittu mikä perä" , "aijaij, tuota kun pääsis kyntämään, niin voi saatana" you know
No en voi puhua kun omasta puolestani. Ei, en katso siten kuten tuo jälkimmäinen. En ole myöskään mikään persemies, toki on plussaa jos hyvä sellainen on näköpiirissä. Kunhan vilkuilen että onhan siinä miehellä hyvä kroppa. Ja jatkan kirjan lukemista.

Kaippa ne vuodet pukuhuoneissa on siedättänyt sen verran ettei tarvitse kuolata. Kunhan totean päässäni että onhan tossa.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Nyt kun punnitaan tämän seksikkään naisen ja kokeneen mieshakijan välillä, niin väistämättä sämpylä taitaa nyt ottaa tämän naisen töihin. En mahda sille mitään. Ulkonäkö ratkaisi nyt tämän.

Olen tehnyt tuon saman. Tulet vielä katumaan sitä kuomaseni.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olen tehnyt tuon saman. Tulet vielä katumaan sitä kuomaseni.
Samoin. Mikä oli vittumaista, kyseinen nainen oli vielä pätevin. Mutta eihän ne muut sitä uskoneet. Kaduin kuitenkin, sen verran vittuilua sain kuulla.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onkohan täällä pk-seudulla autoilijoiden älykkyys keskivertoa korkeammalla, vai mistä se johtuu, että muualla saat pelätä jalankulkijana henkesi edestä jos astut suojatielle. Täällä kunnioitetaan jalankulkijoita, kun muualla pyritään siihen, että et nyt vittu ainakaan mun ajovuorolla kävele sen suojatien yli.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Tämä on erittäin yläluokkainen palsta, ei täällä juurikaan mitään tavallisia ihmisiä ole. Jokunen duunari taisi jossain olla.

Aivan kuten chatti-palstoilla on vain isomunaisia miehiä. Siis valtavia. Olen kuullut.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä on erittäin yläluokkainen palsta, ei täällä juurikaan mitään tavallisia ihmisiä ole. Jokunen duunari taisi jossain olla.
Niin tuntuu olevan. Jo rekisteröinnissä karsiutui puolet, kun pitää kirjoittaa joku essee. Täytyy varmaan alkaa kouluttautumaan niin pääset yläluokkaan itsekin.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Palstan yleinen luottoluokitushan romahti kun Scholl, tuo meidän kaikkien pomomies, ulostettiin lopullisesti.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ei se auttanut. Pakko oli taas nousta aamuyöllä ja lähteä töihin. Tai no mikään pakkohan se ei ole, mutta tietyn elintason säilyttämisen vuoksi suositeltavaa.
Olen joskus miettinyt ettei minun välttämättä tarvitsisi käydä töissä selvitäkseni kuluistani. Työttömyyskorvaus riittäisi ihan hyvin menoihini kun käyttäisi vähän säästöjäkin. Toisaalta en minä montaa vuotta voisi ihan tyhjän päälle päällä olla jos ihan kortistosta itseni ulos heittäisin. Ja jos olisi työkkärin asiakas niin pitäisi hakea töitä, käydä vaikka koulutuksissa ja jutella muutaman kuukauden välein jonkun (nuivan) virkailijan kanssa joka tenttaa miksi et löytänyt edes työkokeilupaikkaa. Ja läheiset ihmettelisi miksi en ole töissä vaan lusmuan. Eli parempi olla töissä...

Aivan kuten chatti-palstoilla on vain isomunaisia miehiä. Siis valtavia. Olen kuullut.

Naisen emätin on aika tunnoton (eli ihan sama kuinka pitkää tavaraa sinne laitetaan). Tuntoherkin alue sijaitsee ulkosuun alueella (oikeastaan peniksen paksuus on ratkaisevampi kuin pituus). Emätin on sellaiset kymmenisen senttiä pitkä (ei se ehkä kaipaa pitempää jortikkaa). Emätin kyllä joustaa hyvin tarpeen vaatiessa kuten yhdynnässä ja synnytyksessä. Pitkä penis voi yhdynnän aikana osua kohdunnapukkaan joka saattaa aiheuttaa kipua. Pitkillä peniksillä on kuitenkin mystinen voima olla lemmenjumalia... Ja evoluutio on ylläpitänyt penisvariaatiot joten kyllä niille käyttöä on.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Naisen emätin on aika tunnoton (eli ihan sama kuinka pitkää tavaraa sinne laitetaan).
Mistä johtuu sitten joidenkin kohdalla kipu emättimessä kun työntää ns.pohjaan asti? Jotkut tykkää ja joitakin koskee. Onko tämä se kohdunnupukkahomma? Varsinkin doggy stylessa olen saanut kuulla " eih sämpylä eih, ei pohjaan asti, sattuu". Jotkut sitten on oikein vaatinut "aaaah sämpylä, survo survo, työnnä se valtikka niin pitkälle ja kovaa kun voit, aaah". Näiden kyvyttömiä ottamaan naisten kohdalla hommat loppuu lyhyeen, ku en mä jaksa semmosta nytkytystä.

Emätin on sellaiset kymmenisen senttiä pitkä (ei se ehkä kaipaa pitempää jortikkaa)
Nämä ovat varmaan yksilöllisiä, mutta entisellä naisystävälläni oli pitkä emätin. 12 cm vapaalla mitattuna.

npc

Jäsen
Naisen emätin on aika tunnoton (eli ihan sama kuinka pitkää tavaraa sinne laitetaan). Tuntoherkin alue sijaitsee ulkosuun alueella (oikeastaan peniksen paksuus on ratkaisevampi kuin pituus). Emätin on sellaiset kymmenisen senttiä pitkä (ei se ehkä kaipaa pitempää jortikkaa).
Olen kuullut myös tämänsuuntaista. Varmaan totta sitten. Mutta luulisi pitemmällä vehkeellä olevan enemmän variaatiomahdollisuuksia eri asentojen suhteen kun pienempi ei ehkä yletä sisään joka vinkkelistä. Onko sillä sitten väliä...

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mistä johtuu sitten joidenkin kohdalla kipu emättimessä kun työntää ns.pohjaan asti?
Osut kohdunsuunnapukkaan joka aistii kipua. Jotkut naiset tuntee kipua kun otetaan papa-näytettä ja osutaan kohdunsuuhun. Se on vain olemassa suojaamassa kohtua ja siellä mahdollisesti olevaa sikiötä.

Nämä ovat varmaan yksilöllisiä, mutta entisellä naisystävälläni oli pitkä emätin. 12 cm vapaalla mitattuna.
Kuten kirjoitin, emätin venyy. Kun sieltä pitää tulla ulos myös lapsi.

Mutta luulisi pitemmällä vehkeellä olevan enemmän variaatiomahdollisuuksia eri asentojen suhteen kun pienempi ei ehkä yletä sisään joka vinkkelistä. Onko sillä sitten väliä...
Rakkaudella on väliä. Myös esileikilä. Hyvin vähän on väliä vehkeen pituudella. Ei sitä tarvi uskoa vaikka tutkimukset sanoo niin.

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oijoijoi. On se mukava vaan olla lomalla ja mökillä. Tuleekin sen verran mukavasti että paarmoja yms. ei niin paljon pörräile ympärillä. Kiitoksia @Iisoppi kun ottaa täällä kantaa meidän palstan jätkien näkemyksiin ja kokemuksiin :)

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
On nua akaat vaan kummaa kansaa. Valitetaan notta sattuu kun tyäntää pohjaan, valitetaan kuinka sattuu kun synnyttää. Sitten kun ehrotetaan että tapetaas sitte kaks kärpästä yhellä iskulla ja otat perseeseen, niin ei oo hyvä sekään.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitoksia @Iisoppi kun ottaa täällä kantaa meidän palstan jätkien näkemyksiin ja kokemuksiin :)
Ole tai olkaa hyvä vaan... Kiva on jutella asioista.

On nua akaat vaan kummaa kansaa. Valitetaan notta sattuu kun tyäntää pohjaan, valitetaan kuinka sattuu kun synnyttää. Sitten kun ehrotetaan että tapetaas sitte kaks kärpästä yhellä iskulla ja otat perseeseen, niin ei oo hyvä sekään.
Niin no joo ja joo... Otan osaa ja yritän kantaa osan vastuusta. Synnytyksestä en tiedä, eikä yhdyntä ole koskaan sattunut eikä edes perse ole ollut kipeänä. Joten on vähän vaikea ottaa kantaa mutta...

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Laitetaas tänne. Hieman hakuammuntaa, mutta tietääkö joku, löytyisikö Youtubesta Toni/Toini & Heikki Haaman Shown (Julmahuvi-ryhmän ekat sketsiohjelmat) sketsi, jossa ripari-isoset tekee uskontoaiheisen musikaalin nuorisopapin kanssa. Aivan mieletön ripariparodia. Olisi mukava näyttää tyttärelle, jonka rippijuhlat oli eilen. Joskus olen tuon löytänyt, mutta nyt en millään hakusanalla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy