No voi helevetin perkele! Tällainen kysymys olisi jo pelikiellon paikka, jos maailmassa olisi oikeutta. Vaan kun ei tunnetusti ole!Kuka on tunkki? Ilmeisesti joku legenda.
Todennäköisesti. Kari taidettiin pelästyttää samantien pois kun hänet toivotettiin tervetulleeksi pelkällä vittuilulla. Kukapa nyt palstalle jäädä tahtoisi saatuaan näin toksisen vastaanoton. Mutta jos viimeisestä kirjoituskerrasta on 10 vuotta aikaa, ei häntä voi pahemmin syytellä. Tämähän on laatuketju jos vertaa vaikkapa vapaan keskustelun viimeisiltä sivuilta löytyviin vanhoihin ketjuihin.Kieltämättä tämä jännittää minuakin vähän. Tuntiin ei ole kuulunut Karista mitään. Tuleeko tästä uusi yli kymmenen vuoden tauko ja comeback vuonna 2031?
Olin muutaman tunnin kirjautuneena sivustolle. Kirjauduin ulos noin kymmeneksi minuutiksi kun kävin kakalla ja tupakilla. En kuitenkaan malttanut olla kirjauttamatta takaisin. Kyselkää ihmeessä siitä kakkimisesta tai siitä tupakoinnista, kerron mielelläni lisää.
T: Malkkinen
Tämä voi olla yllättävän korkealla Urheilugaalassakin.Vuoden palstahetki on päätetty.
Parasta mitä meikäläinen on viime peleissä nähnyt on kaksiminuuttinen taklaustilanteesta, jossa itse taklauksesta tuli huti eli ei edes osunut kuin pleksiin... ja jäähylle...
Jaa jaa pitäiskö mun tietää kaikki semmoiset nimimerkit, jotka on kitjoittanut joskus 15 vuotta sitten, kun mä oon ollut kolme?No voi helevetin perkele! Tällainen kysymys olisi jo pelikiellon paikka, jos maailmassa olisi oikeutta. Vaan kun ei tunnetusti ole!
Tunkki - Viljuri - scholl
TOJ - ervatsalo
Siinä palstalegendojen yv-kenttä.
Ja itse ketjun aiheeseen vain tämän verran.
Toivottavasti näin ei käynyt. Olisi mukava lukea pitkästä aikaa Karin laatu viestejä päivittäin.Todennäköisesti. Kari taidettiin pelästyttää samantien pois kun hänet toivotettiin tervetulleeksi pelkällä vittuilulla. Kukapa nyt palstalle jäädä tahtoisi saatuaan näin toksisen vastaanoton. Mutta jos viimeisestä kirjoituskerrasta on 10 vuotta aikaa, ei häntä voi pahemmin syytellä. Tämähän on laatuketju jos vertaa vaikkapa vapaan keskustelun viimeisiltä sivuilta löytyviin vanhoihin ketjuihin.
Tiedän mäkin kuka oli pressa kun olin kolme (se oli Manu). Pitäähän merkkihenkilöt tuntea.Jaa jaa pitäiskö mun tietää kaikki semmoiset nimimerkit, jotka on kitjoittanut joskus 15 vuotta sitten, kun mä oon ollut kolme?
Sori ei pysty. Pitäkää tunkkinne...Tiedän mäkin kuka oli pressa kun olin kolme (se oli Manu). Pitäähän merkkihenkilöt tuntea.