Siis häh? Annaks mä nyt mun oikealle kädelle viiskymppii vai?Kuule, kuomaseni. Esimerkiksi sillä, että miettii, jos antaisi tyttöystävälle syntymäpäivälahjaksi 50 euroa.
Siinä ei paljon viestimäärät paina.
Siis häh? Annaks mä nyt mun oikealle kädelle viiskymppii vai?Kuule, kuomaseni. Esimerkiksi sillä, että miettii, jos antaisi tyttöystävälle syntymäpäivälahjaksi 50 euroa.
Siinä ei paljon viestimäärät paina.
No todellakin. Se että laulaja ei osaa laulaa ja basisti on niin paska ettei sen soitinta aina viititty ees kytkeä. Sitten vielä umpihullu bändäri kimppaan idiootin basistin kanssa ja varastohallillinen heroiinia, niin onhan tossa tarinan ainekset. Parit ruumiit vielä kakun päälle ja avot.
Kyllä esimerkiksi Ässissä Kai Tillasesta tuli omanlaisensa legenda ihan yhdellä pelatulla ottelulla.Sitten on näitä aktiivisia ja innokkaita raapustelijoita, jotka tulevat mieleen, mutta kuten kiekossakin, niin määritelmän legenda pitää ansaita ja olla meriittejä pitkältä ajalta.
Heittämällä.Mites muuten nimimerkki HIFK, rautanen itsetunto ja inttikaveri. Riittääkö Hall of Fameen...?
Heittämällä.
Mielestäni tänne pitäisi tehdä ketju, jossa valitaan jäseniä Jatkoajan palstan Hall of Fameen. Ensimmäisellä kerralla voidaan valita useampi, vaikka kymmenen palstapersoonaa. Jatkossa sitten vuosittain valitaan esimerkiksi kolme lisää.
Heittämällä.
Mielestäni tänne pitäisi tehdä ketju, jossa valitaan jäseniä Jatkoajan palstan Hall of Fameen. Ensimmäisellä kerralla voidaan valita useampi, vaikka kymmenen palstapersoonaa. Jatkossa sitten vuosittain valitaan esimerkiksi kolme lisää.
scholl?mutta kuka olisi Jatkoajan #79? siinä on isot saappaat tyhjennettävänä.
Mä ehdotan, että se jätetään välistä ja ikään kuin jäädytetään. Tai sitten kutsutaan itse Tami palstalle.mutta kuka olisi Jatkoajan #79? siinä on isot saappaat tyhjennettävänä.
Siis häh? Annaks mä nyt mun oikealle kädelle viiskymppii vai?
Mä ehdotan, että se jätetään välistä ja ikään kuin jäädytetään. Tai sitten kutsutaan itse Tami palstalle.
mutta kuka olisi Jatkoajan #79? siinä on isot saappaat tyhjennettävänä.
No eihän tähän nyt voi edes harkita muita. Maratoni päivässä, 60kg aurinkorasvasta kiiltävää seksiä, speedot ja hangon regatta. Niistä se ylijumala on tehty.scholl?
En osaa pitää sattumana, että member #79 sattuu olemaan legendaarinen @ervatsalomutta kuka olisi Jatkoajan #79? siinä on isot saappaat tyhjennettävänä.
Musta tuntuu, että kirjoitustyylistä voisi huomata tämän.Koska nimimerkkiä ei saa arvuutella, niin emme tiedä, josko Tami jo olisi paikalla.
No eihän tähän nyt voi edes harkita muita. Maratoni päivässä, 60kg aurinkorasvasta kiiltävää seksiä, speedot ja hangon regatta. Niistä se ylijumala on tehty.
Antoi kerran hyvän vinkin nuorille miehille kesää varten. "Nauttikaa kesästä ja matkustelkaa. Töitä ehtii kyllä myöhemmin tekemään tms."Ja ne rahatkaan ei taida olla omia.
Jotain tämän tapaista itsekin mietin.
Joo tää on ihan hyvä kanssa. Ei taida musta tulla legendaa.Ja esim. sisältöä on hyvä olla viesteissä.
Joo tää on ihan hyvä kanssa. Ei taida musta tulla legendaa.
Joo tää on ihan hyvä kanssa. Ei taida musta tulla legendaa.
En taida jaksaa. Mitä hyötyä minulle siitä olisi? Voisin toki sanoa kuolinvuoteella, että olen jonkun palstan legenda, missä ketään ei tunne minua, enkä minä ketään. Eli en taida jaksaa.Muistan jonkun tutkimuksen missä lapsilta kysyttiin haaveammatistasi. Julkkis toistui monilla vastaajilla.
Legendaa ei kai kukaan sanonut, mutta eihän sekään huono olisi. Jatka taistelua unelmiesi puolesta.
Saatoit tehdä liian nopean johtopäätöksiä. No ei vaan. Kyllä olen melko samanlainen ihminen netin ulkopuolellakin. Välillä lähtee jutut laukalle. Mulla kai epäiltiin jotain AD/HD:ta nuorempana, mutta missään tutkimuksissa en ole ollut.Ei oikein tiedä mitä tässä sanoisi. Aikoinaan @Vanha Len ja kumppanit sai nauttia niin paljon makiata hunajaa, että vähän liikaa jo...(1989-2001)nykyään @SMT vaikuttaa mukavalta hepulta. Kait Tepsillekin jo voi toivottaa menestystä.
Miksi tän ketjun tägeinä on esports?