Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 569 946
  • 68 097
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
  • Kertsin Suomen mestaruus
  • Suomen maailmanmestaruus
  • Kari Oksasen paluu palstalle
KAIKKI samana vuonna! VAMOS! :o
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Olin muutaman tunnin kirjautuneena sivustolle. Kirjauduin ulos noin kymmeneksi minuutiksi kun kävin kakalla ja tupakilla. En kuitenkaan malttanut olla kirjauttamatta takaisin. Kyselkää ihmeessä siitä kakkimisesta tai siitä tupakoinnista, kerron mielelläni lisää.

T: Malkkinen
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olin muutaman tunnin kirjautuneena sivustolle. Kirjauduin ulos noin kymmeneksi minuutiksi kun kävin kakalla ja tupakilla. En kuitenkaan malttanut olla kirjauttamatta takaisin. Kyselkää ihmeessä siitä kakkimisesta tai siitä tupakoinnista, kerron mielelläni lisää.

T: Malkkinen

Miksi tupakoit, sillä sehän on maailman tyhmintä hommaa. Ryyppäämisen vielä ymmärtää. Tupakointi on vain kierre. Tupakoidaan, kun keho haluaa taas nikotiinia. Ja kun saa nikotiinia niin kierre jatkuu. Keuhkoahtauman saat ja tukehdut. Onko sit kiva hä.

T. Mielikuvitusvaimosi
 

npc

Jäsen
Olin muutaman tunnin kirjautuneena sivustolle. Kirjauduin ulos noin kymmeneksi minuutiksi kun kävin kakalla ja tupakilla. En kuitenkaan malttanut olla kirjauttamatta takaisin. Kyselkää ihmeessä siitä kakkimisesta tai siitä tupakoinnista, kerron mielelläni lisää.

T: Malkkinen
Joku Pitsburk-fani? Luulisi että HPK-fanit (kuten Kari) ja ehkä jotkut St. Louis -fanit aktivoituisivat nyt..?

Mee Malkkine takas mistä ikinä tulitki vielä ku ehdit vittu!
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
What do you think the next happen now, are you going to play?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f4f04033-3ef0-41ca-9caf-0b508268647e

Tommosia uutisia kun lukee, niin alkaa ihan oikeasti toivoa ydinsotaa/meteoriittiä, joka lopettais elämän tällä planeetalla.

Minkälaisessa kuplassa on pitäny elää, että ottaa tuosta itteensä ja kehtaa lähtee vielä valittamaan jollekkin iltapäivälehdelle.

Tuon on pakko olla trolli.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No voi helevetin perkele! Tällainen kysymys olisi jo pelikiellon paikka, jos maailmassa olisi oikeutta. Vaan kun ei tunnetusti ole!

Tunkki - Viljuri - scholl
TOJ - ervatsalo

Siinä palstalegendojen yv-kenttä.

Ja itse ketjun aiheeseen vain tämän verran.
Jaa jaa pitäiskö mun tietää kaikki semmoiset nimimerkit, jotka on kitjoittanut joskus 15 vuotta sitten, kun mä oon ollut kolme?
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Todennäköisesti. Kari taidettiin pelästyttää samantien pois kun hänet toivotettiin tervetulleeksi pelkällä vittuilulla. Kukapa nyt palstalle jäädä tahtoisi saatuaan näin toksisen vastaanoton. Mutta jos viimeisestä kirjoituskerrasta on 10 vuotta aikaa, ei häntä voi pahemmin syytellä. Tämähän on laatuketju jos vertaa vaikkapa vapaan keskustelun viimeisiltä sivuilta löytyviin vanhoihin ketjuihin.
Toivottavasti näin ei käynyt. Olisi mukava lukea pitkästä aikaa Karin laatu viestejä päivittäin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sen kerran, kun menee aikaisin nukkumaan, niin missaa kunnon hulinat.

Miksi Karin ketju on poistettu. Vai siis yhdistetty.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jaa jaa pitäiskö mun tietää kaikki semmoiset nimimerkit, jotka on kitjoittanut joskus 15 vuotta sitten, kun mä oon ollut kolme?
Todellakin, nämä jutut kuuluvat palstakaanoniin. Kuten edellä ansiokkaasti viitattiin, vähän sama kuin et tietäisi taaperoaikasi presidenttiä tai Selänteen rookiekautta. Kyllähän minäkin tunnen Anatoli Firsovin ja Bobby Orrin saavutukset, vaikken heidän uransa aikana vielä edes ollut syntynyt.

Ei jumalauta, pitääkö tässä alkaa uusille jäsenille perehdytyskursseja pitämään?! Mihin maailma on menossa?
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Todellakin, nämä jutut kuuluvat palstakaanoniin. Kuten edellä ansiokkaasti viitattiin, vähän sama kuin et tietäisi taaperoaikasi presidenttiä tai Selänteen rookiekautta. Kyllähän minäkin tunnen Anatoli Firsovin ja Bobby Orrin saavutukset, vaikken heidän uransa aikana vielä edes ollut syntynyt.

Ei jumalauta, pitääkö tässä alkaa uusille jäsenille perehdytyskursseja pitämään?! Mihin maailma on menossa?
No anna tulla kurssia saatana! Mielelläni kuulisin esim. nimimerkistä TwilightZone, koska hänkin on varmaan palstan absoluuttinen legenda.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Karille pisteet siitä, että omalla nimellä kirjoittelee tänne. Harmi vain, että joutui useamman nimimerkin ampumaksi heti kättelyssä. Ammattikirjoittaja kuitenkin, vaikka maallikko ei sitä heti välttämättä tuotoksista huomaakaan. Luulisi kyllä mahtuvan mukaan.

Mitä tuohon ketjun avaukseen tulee, niin olihan se äkkiseltään vähän röyhkeä veto. Mutta olikohan tässä vaan väärinymmärrys kyseessä? Otsikkohan ei kuitenkaan ollut että ”Kari is back”, joten tuossa voisi hyvinkin olla ollut tilaa muillekin palstan janneahosille.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Karille pisteet siitä, että omalla nimellä kirjoittelee tänne. Harmi vain, että joutui useamman nimimerkin ampumaksi heti kättelyssä. Ammattikirjoittaja kuitenkin, vaikka maallikko ei sitä heti välttämättä tuotoksista huomaakaan. Luulisi kyllä mahtuvan mukaan.

Mitä tuohon ketjun avaukseen tulee, niin olihan se äkkiseltään vähän röyhkeä veto. Mutta olikohan tässä vaan väärinymmärrys kyseessä? Otsikkohan ei kuitenkaan ollut että ”Kari is back”, joten tuossa voisi hyvinkin olla ollut tilaa muillekin palstan janneahosille.
Niin no, jos on toimii jonkun lehden päätoimittajana ja muutenkin on kirjoitellut, niin eiköhän ole tottunut vastaavanlaisiin kommentteihin. Tosin en ole tietoinen siitä, kuinka ärhäkkää porukkaa asuu Lohjalla.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Vuosisadan virhe yhdistää Karin oma ketju tänne. Kari ansaitsee ketjunsa.

Je suis Kari!

Kyllä, Kari ei voi lentää vapaana jos hänet on kahlittu ja lopulta unohdettu tänne muiden viestien sekaan!

Ja ei häntä nyt mielestäni mitenkään liikaa teilattu, melko hyväntahtoista vittuilua tuo päällisin puolin oli. Tuosta ketjusta ja Karista olisi voinut tulla vielä paljon suurempia legendoja.

Moderaattoreille kakkua!
 
K

Kiekkokatsoja

Huomenna tulee viikko täyteen, kotoa pois. Vielä menee ainakin puolitoista viikkoa, ennenkuin kotiin. Mitenhän siellä kotikämpässä menee, kun ei ole kukaan katsomassa?
Tässä matkustaessa yövyn ainakin 4 eri paikkakunnalla.
Kotiin on aina kiva palata.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tosin en ole tietoinen siitä, kuinka ärhäkkää porukkaa asuu Lohjalla.

@sampio on kertonut asuvansa Lohjalla. Kävin siellä kerran ja voisin toisaalta mennä uudelleenkin.

Kotiin on aina kiva palata.

Usein on, mutta en ymmärrä alkuunkaan sitä porukkaa mitkä retkeilee jossain oikeasti miettien vain kotiin pääsyä. Niitä on paljon, saisivat varmaan oman puolueenkin perustettua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös