Kuka on Kari Oksanen?
Joku joka palasi palstalle mainostaakseen lehteään.
Kuka on Kari Oksanen?
Eiks näissä mainostamisissa ole aika tiukka linja? Muistaakseni, joku junnu heitettiin pihalle, kun mainosti omaa podcastiään tässä jokin aika sitten.Joku joka palasi palstalle mainostaakseen lehteään.
Kuka on Kari Oksanen?
Mä voin tehdä semmoisen biisin, kun: Tuliko Kari takas? Ja tätä sitten siellä torilla luukutetaan. Saadaankohan Harjakainen juontamaan?Karille patsas tai ainakin torijuhla.
Teeppä kuule, ei voi tulla Arttu Wiskarin tuotantoa pahempaa. Koko kansan suosikki Mikko Leppilampi laulamaan.Mä voin tehdä semmoisen biisin, kun: Tuliko Kari takas? Ja tätä sitten siellä torilla luukutetaan. Saadaankohan Harjakainen juontamaan?
Kieltämättä tämä jännittää minuakin vähän. Tuntiin ei ole kuulunut Karista mitään. Tuleeko tästä uusi yli kymmenen vuoden tauko ja comeback vuonna 2031?Taidan nauttia lautasellisen preveleitä ja seurata mihin tämä johtaa. Veikkaan että johonkin eeppiseen, johonkin mistä puhutaan vielä vuosien päästä.
Joo oon ajatellut, että biisi kestäis alle minuutin ja kertosäe menis jotenkin näin: Tuliko Kari takas, Tuliko Kari takas, Tuliko Kari takas, Tuliko Kari takas...Teeppä kuule, ei voi tulla Arttu Wiskarin tuotantoa pahempaa. Koko kansan suosikki Mikko Leppilampi laulamaan.
Ei ainakaan
Michael Jackson
Mä voin tehdä semmoisen biisin, kun: Tuliko Kari takas? Ja tätä sitten siellä torilla luukutetaan. Saadaankohan Harjakainen juontamaan?
Soundtrack tälle ketjulle voisi olla myös Teuvo Lomanin legendaarinen "Kari".
En jaksa kuunnella biisiä, mutta kommentit vaikuttaa hyviltä.
Toivoisin Jatkoajalta kovan luokan profiilihankintoja paluumuuttajien muodossa kesän aikana ja täten ykköskentälliseksi uuteen kauteen psychodad, The Original Jags ja Scholl.
Ei siinä, etteikö Karinkin paluu ole miellyttävä, vaikken rehellisesti nimimerkistä kyllä mitään tiedä.
Vituttaa edelleen, että scholl sai toista kertaa kenkää palstalta. Toivottavasti saa kolmannenkin mahdollisuuden.Toivoisin Jatkoajalta kovan luokan profiilihankintoja paluumuuttajien muodossa kesän aikana ja täten ykköskentälliseksi uuteen kauteen psychodad, The Original Jags ja Scholl.
Ei siinä, etteikö Karinkin paluu ole miellyttävä, vaikken rehellisesti nimimerkistä kyllä mitään tiedä.
Kuka on tunkki? Ilmeisesti joku legenda.Pääsekö tunkki kakkosketjuun?
No onnea vaan tunkille, Karille sekä kaikille muillekin. Menen nyt nukkumaan.En itsekään kovin hyvin tunne, olen sen verran nuori palstalainen,. mutta joku turenki/espoojannu.
Taidanpa järjestää itselleni kotiinpaluu juhlat. En ole tosin missään toisaalla hetkeen ollut, mutta en anna muotoseikkojen pilata juhlia.
Juhlien tason takaamiseksi en kutsu muita kuin itseni.