Eihän me ruotsalaisille hävitty vaan paskoille mailoille. Onko mailateknologia miten kehittynyt ja jokohan meilläkin olisi kunnolliset varusteet.
Toivottavasti. Aarne Honkavaara on tuonut kuulemma Kanadasta mailoja, joissa on käyristetty lapa.
Eihän me ruotsalaisille hävitty vaan paskoille mailoille. Onko mailateknologia miten kehittynyt ja jokohan meilläkin olisi kunnolliset varusteet.
Ja nyt on muuten varmaan aiheellista ottaa vihdosta viimein yhteyttä tuohon peliterapeuttiin. Se vähän jäi tuossa keväällä kun sain pelaamisen jo muutenkin vähäksi ajaksi kuriin mutta nyt kun olen taas innostunut pelaamaan niin on varmaan aiheellista jutella ongelmista ammattilaisen kanssa. Ja hakea apua ongelmiinsa. Vielä olen voitolla mutta ei se kauaa voitolla pitäisi jos pelaamista jatkaisi.
Riippuu ootko kännissä ja ootko menossa huomenna töihin? Mikäli molempiin vastaus on ei niin ite kävelisin ton matkan jos oisin sä. Kesäöisin on ihan mukava käppäillä, lämmintä ja hiljasta.Pitäskö kävellä (50min) himaan vai ottaa Taxi?
Joo, tiedän että vastasin tähän rajusti myöhässä joten kävelitkö vai otitko taksin?
Lähde uimaan.Mitähän tekisin tänään?
Lomallaolon suurin murhe..
No en. Täällä ei edes ole sopivan lämmintä, mulle.Lähde uimaan.
Tänään taitaa olla tosiaan kylmempi, kuin viikonloppuna. Aamulla auton mittari näytti vain viittä astetta. En tosin tiedä voiko siihen luottaa. Kylmä silti oli, kun t-paidalla lähdin liikenteeseen.No en. Täällä ei edes ole sopivan lämmintä, mulle.
Mutta kyläpaikassa käyn. Ja kävelen ainakin.
T-paita autona?Tänään taitaa olla tosiaan kylmempi, kuin viikonloppuna. Aamulla auton mittari näytti vain viittä astetta. En tosin tiedä voiko siihen luottaa. Kylmä silti oli, kun t-paidalla lähdin liikenteeseen.
No voi hel... :)T-paita autona?
Tai sanoiko kukaan mitään, kun liikuit ilman housuja?
Kuusi viikkoa... Mies aloitti jo loman juhannukselta ja on lapsensa kanssa lomamatkalla jossain päin Suomea.Onks pitkä loma?
Melkein sama, kuin mulla. Siis miehelläsi, ja mulla. Mutta en ole kuitenkaan miehesi.Kuusi viikkoa... Mies aloitti jo loman juhannukselta ja on lapsensa kanssa lomamatkalla jossain päin Suomea.
Tervetuloa takaisin :)En muutakaan osannut aloituslauseeksi nimittäin viime kerrasta on yli 10 vuotta kun tällä foorumilla kirjoittelin. Silloin olikin kirjallista tuotosta jokaiselle viikolle talvikaudella, koska olin läsnä HC Salamoiden jokaisessa kotipelissä aina valmentajien haastetteluja myöden.
Noiden päivien ja tämän päivään väliin on mahtunut muutamia tuhansia sanoja tekstiä kaikkialle muualle kuin tänne, mutta tavoitteena olisi tulevan kauden aikana aktivoitua kirjoittelemaan jääkiekosta, ainakin jollakin tavalla.
Etä HPK fanina ja seuran pienosakkaana luonnollisesti oma joukkue on aina HPK ja viime kausi oli aivan fantastinen seurata vaikka meninkin alkukaudesta vipuun ja kirjoitin HPK:n Facebook sivulle, että en laittanut roposiani HPK:n menestykselle..... tein sen kuitenkin playoff ja finaali vaiheessa ja kiitos äijille, oma pelitili näytti HPK:n pelien kohdalla hyvältä, vaikka kaikki rahathan menevät samaa tietä kuin tulevatkin.
Anyway, katsellaan mitä saadaan tällä kaudella aikaiseksi.
Oma oikea duuni on myös kirjoittamista, kylläkin tällaisen paikallislehden päätoimittajana: www.ykkoslohja.fi
Ja jääkiekon ohessa sitten kirjoitellaan poikien kanssa eSports aiheesta ja kaikesta muustakin. Ikääkin on jo ehtinyt sen verran kertyä, että nykyään sitä vain kirjoittelee, kun sentään ennen vielä tuli tehtyäkin asioita :)
Hyvä kysymys. Kuka on teude?Kuka on Kari Oksanen?