Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 309 891
  • 66 760

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Kieltämättä tämä jännittää minuakin vähän. Tuntiin ei ole kuulunut Karista mitään. Tuleeko tästä uusi yli kymmenen vuoden tauko ja comeback vuonna 2031?
Todennäköisesti. Kari taidettiin pelästyttää samantien pois kun hänet toivotettiin tervetulleeksi pelkällä vittuilulla. Kukapa nyt palstalle jäädä tahtoisi saatuaan näin toksisen vastaanoton. Mutta jos viimeisestä kirjoituskerrasta on 10 vuotta aikaa, ei häntä voi pahemmin syytellä. Tämähän on laatuketju jos vertaa vaikkapa vapaan keskustelun viimeisiltä sivuilta löytyviin vanhoihin ketjuihin.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
 

Ralph

Jäsen
Hän teki comebackin, vaikkei koskaan missään ollutkaan.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
@Uncle Leo @Ilmari Ahde Perhana, pitäisiköhän sittenkin kutsua Leila? Hän saattaisi ymmärtää yllättävän kutsuni, mikäli perustellen sitä osallistujien kaikin puolin korkealla tasolla.
 

Nick Neim

Jäsen
Kiva nähdä joku toinenkin tolkun mies palstalla. Tervetuloa Kari!

Velipoika täältä vielä puuttuu, mutta eiköhän me Telk jotenkin saada houkuteltua tänne. Saksan serkkuhan onkin sitten enemmän jalkapallomiehiä, ja ajelkoon sillä kuplallaan rauhassa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
  • Kertsin Suomen mestaruus
  • Suomen maailmanmestaruus
  • Kari Oksasen paluu palstalle
KAIKKI samana vuonna! VAMOS! :o
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Olin muutaman tunnin kirjautuneena sivustolle. Kirjauduin ulos noin kymmeneksi minuutiksi kun kävin kakalla ja tupakilla. En kuitenkaan malttanut olla kirjauttamatta takaisin. Kyselkää ihmeessä siitä kakkimisesta tai siitä tupakoinnista, kerron mielelläni lisää.

T: Malkkinen
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olin muutaman tunnin kirjautuneena sivustolle. Kirjauduin ulos noin kymmeneksi minuutiksi kun kävin kakalla ja tupakilla. En kuitenkaan malttanut olla kirjauttamatta takaisin. Kyselkää ihmeessä siitä kakkimisesta tai siitä tupakoinnista, kerron mielelläni lisää.

T: Malkkinen

Miksi tupakoit, sillä sehän on maailman tyhmintä hommaa. Ryyppäämisen vielä ymmärtää. Tupakointi on vain kierre. Tupakoidaan, kun keho haluaa taas nikotiinia. Ja kun saa nikotiinia niin kierre jatkuu. Keuhkoahtauman saat ja tukehdut. Onko sit kiva hä.

T. Mielikuvitusvaimosi
 

redpecka

Jäsen
Olin muutaman tunnin kirjautuneena sivustolle. Kirjauduin ulos noin kymmeneksi minuutiksi kun kävin kakalla ja tupakilla. En kuitenkaan malttanut olla kirjauttamatta takaisin. Kyselkää ihmeessä siitä kakkimisesta tai siitä tupakoinnista, kerron mielelläni lisää.

T: Malkkinen
Joku Pitsburk-fani? Luulisi että HPK-fanit (kuten Kari) ja ehkä jotkut St. Louis -fanit aktivoituisivat nyt..?

Mee Malkkine takas mistä ikinä tulitki vielä ku ehdit vittu!
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
What do you think the next happen now, are you going to play?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f4f04033-3ef0-41ca-9caf-0b508268647e

Tommosia uutisia kun lukee, niin alkaa ihan oikeasti toivoa ydinsotaa/meteoriittiä, joka lopettais elämän tällä planeetalla.

Minkälaisessa kuplassa on pitäny elää, että ottaa tuosta itteensä ja kehtaa lähtee vielä valittamaan jollekkin iltapäivälehdelle.

Tuon on pakko olla trolli.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No voi helevetin perkele! Tällainen kysymys olisi jo pelikiellon paikka, jos maailmassa olisi oikeutta. Vaan kun ei tunnetusti ole!

Tunkki - Viljuri - scholl
TOJ - ervatsalo

Siinä palstalegendojen yv-kenttä.

Ja itse ketjun aiheeseen vain tämän verran.
Jaa jaa pitäiskö mun tietää kaikki semmoiset nimimerkit, jotka on kitjoittanut joskus 15 vuotta sitten, kun mä oon ollut kolme?
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Todennäköisesti. Kari taidettiin pelästyttää samantien pois kun hänet toivotettiin tervetulleeksi pelkällä vittuilulla. Kukapa nyt palstalle jäädä tahtoisi saatuaan näin toksisen vastaanoton. Mutta jos viimeisestä kirjoituskerrasta on 10 vuotta aikaa, ei häntä voi pahemmin syytellä. Tämähän on laatuketju jos vertaa vaikkapa vapaan keskustelun viimeisiltä sivuilta löytyviin vanhoihin ketjuihin.
Toivottavasti näin ei käynyt. Olisi mukava lukea pitkästä aikaa Karin laatu viestejä päivittäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös