Joo ainoot yv:t on mullekkin tulleet hävityiden vetojen takia. Tosin vasta pari kuukautta täällä ollaan oltu. Mutta kuumat 18-20 vuotiaat (mieluusti naiset) saa ottaa yhteyttä.
Kyllä mä on siihen tulokseen tullut, että ei noi jätkät mua kiinnosta silleen.
Kyllä mä on siihen tulokseen tullut, että ei noi jätkät mua kiinnosta silleen.
No tehdään niin, että myös äijät saa laittaa yksityisviestejä, mutta ensisijaisesti etsin naisia.Olet liian nuori moista päättelemään. Lisätietoja voi antaa nimimerkki @vetti , sain juuri korvanappiini tiedon että hänkin oli vielä sinun iässäsi tylsä hetero kunnes näki valon. Vai pitäiskö sanoo pimeyden? Hehehehee olipas hyvä vitsi tajusitteko hehehehehe no Jari Kurri siellä ei ainakaan tajunnut, hokee vaan että ei nää rahat oo venäläisiltä, katso nyt, tämä suomalainen mies nimeltä Nikkeli antaa ne minulle ja mitä sitten jos tuo Nikkelin vieressä seisova venäläinen aina antaa ne minulle tulevat rahat Nikkelille, me olemme täysin suomalaisen rahoituksen varassa, teemme voittoa, KHL on terve sarja, Irak ei hävinnyt sotaa, maapallo on litteä ja meillä on älykkäitä faneja.
No tehdään niin, että myös äijät saa laittaa yksityisviestejä, mutta ensisijaisesti etsin naisia.
En muuten tajunnut tuota vitsiä.
Mitä vittua?Odotas, käännän sen google translatorilla teidän nuorten kieleksi:
*morjenstava mies* *nainen* *nuoli oikealle* *osoittava sormi* *OK-merkki kädellä* *nuoli oikealle* *pettynyt mies* *nainen ja lapsi*
*morjenstava mies* *mies* *nuoli oikealle* *munakoiso* *persikka* *vesiroiske* *puolikas mies sydän puolikas mies* *nuoli oikealle* *iloinen mies* *aurinko* *musta naama* *ruskea reikä* *pimeä kaupunki* *janitoivola* *tuli* *valtameren aalto* *sateenkaari* *typerän näköisesti eteensä toljottava SMT äyskäri päässä, housut puolitangossa ja kiinalainen sushirulla suussa* *viisas, arvokkaasti vanhentunut komea mensa-kerholainen opastamassa pölvästiä jonnea* *poliisi* *mensa-kerholainen vankilassa*
Ei. Sun pitää sanoa wht th fck?Mitä vittua?
Varmaan pitäisi. Sanoin kuitenkin noin, että yli 22-vuotiaatkin ymmärtää.Ei. Sun pitää sanoa wht th fck?
Mulla on 17v kummityttö. Oon jo noihin oppinut. Poika on jo liian vanha.Varmaan pitäisi. Sanoin kuitenkin noin, että yli 22-vuotiaatkin ymmärtää.
Tervetuloa takaisin @Musta Nuoli. Mitenkäs mennöö?
Eikös @Musta Nuoli ole nyt se perinteinen tauko?
Noniin sinne meni sekin mahdollisuus. Kiitos kuitenkin @Turha Kaukalo :lle melkein onnistuneesta parituksesta.On minulla mutta se on naimisissa, yli kolmekymmentä ja nyt ns. lapsivuoteessa. Eli ei taida @SMT :lle olla sopiva. Vaikea uskoa että isälläni olisi avioliiton ulkopuolisia lapsia... eli ei ole varmaan nuoria siskopuolia olemassa.
Pitäisi joo. Lekurikin käski. Minulla kun on näin wanhana huomattu et olen epileptikko ja nyt olen siihen saanut todennetun diagnoosin kautta lääkityksen. Ongelma vaan oli, että joko lekuri tai apteekkari teki virheen. Viime yö meni sitten Jorvissa, väärä lääkitys, kun ei pystyssä pysy. No, eihän annostu ollut kuin kolminkertainen mitä oli tarpeen. Nyt sitten maataan 2viikkoa. Jussiksi pääsee onneksi mökille.Vähän sama kuin sinulla äsken aiemmassa viestissäsi toisessa ketjussa, eli pitäisi varmaan mennä ulos tai tehdä jotain muuta, mutta täällä sitä jostain syystä huomaa olevansa. Ainakin tovin.
Pitäisi joo. Lekurikin käski. Minulla kun on näin wanhana huomattu et olen epileptikko ja nyt olen siihen saanut todennetun diagnoosin kautta lääkityksen. Ongelma vaan oli, että joko lekuri tai apteekkari teki virheen. Viime yö meni sitten Jorvissa, väärä lääkitys, kun ei pystyssä pysy. No, eihän annostu ollut kuin kolminkertainen mitä oli tarpeen. Nyt sitten maataan 2viikkoa. Jussiksi pääsee onneksi mökille.
Teki mieli laittaa tykkäys. Ihan vaan piruuttaan. Tsemiä Turkuun ( en tuota uskoisi sanovani). Neurollahan itse olen. Kuvaukset näyttää että pääkopassa on kaikki kohdillaan, mutkun ne ei vaan ole. Vittu.Raskasta tuollainen, toivottavasti jaksat. Tuommoiseen viestiisi pitää vastata ihan kirjoittamalla, tuntuisi makaaberilta painaa "tykkää"-nappia kun kerrot olleesi sairaalassa. Tykkää-napista on toki hyötynsäkin, mutta välillä se pelkistää ihmisten välisen kommunikaation pelkiksi napinpainalluksiksi.
Turhan tutuksi ovat minullekin tulleet erinäiset lääkärit ja tutkimukset, tuleva kesälomakin heinäkuussa lähtee aluilleen erilaisilla testeillä ja lihaskoepalojen otolla. Johtavat vielä samalla sähköä lihasten läpi, kenties joku tohtori Frankenstein samalla huutamassa "it's ALIVE! ALIVE!".
Ei ole onneksi syöpädiagnoosia tai sellaisen epäilyä, mutta neurologisen puolen tutkimuksia ja geenitutkimuksia kumminkin. Tutkimusten aiheena on perimästäni löydetty ja hissukseen etenevä sairaus joka on aiheuttanut kaikenlaista ikävää vaivaa ja aiheuttaa jatkossa niitä lisääkin.
Teki mieli laittaa tykkäys. Ihan vaan piruuttaan. Tsemiä Turkuun ( en tuota uskoisi sanovani). Neurollahan itse olen. Kuvaukset näyttää että pääkopassa on kaikki kohdillaan, mutkun ne ei vaan ole. Vittu.
Turha jätkä sä muutenkin olet.En jaksa lukea viikon aikana kertyneitä viestejä, mutta eiköhän teillä ole ollut yhtä hauskaa kuin aina ennenkin. Nyt en toisaalta tiedä tarkalleen mitä kaikkia kasveja on istutettu ja mitkä on jo kasvaneet.
Kukapa meistä ei olisi.Turha jätkä sä muutenkin olet.
Mä ainakin.Kukapa meistä ei olisi.