Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 309 315
  • 66 755

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onks joku pääsemässä huomenna duuniin. Ei tästä tule mitään. Kuka sitä viinaa niin paljon tilasi. Miksi ei välivettä.
No minä mutta työt alkaa joskus 21.00 eli hyvin on aikaa tintata vielä tunti tai kaksi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäiskö se kääntyä uskoon. Eiku mähän oon jo. Tai suostua naimisiin. Kerran oli läheltä piti -tilanne. Tai ruveta nynnyksi. Pelais vaikka kimbleä päivät pitkät vai mitä ne tekee.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Pitäiskö se kääntyä uskoon. Eiku mähän oon jo. Tai suostua naimisiin. Kerran oli läheltä piti -tilanne. Tai ruveta nynnyksi. Pelais vaikka kimbleä päivät pitkät vai mitä ne tekee.
Eikö uskonnollisuus ole nynnyille?
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Tuli nyt mieleen ihan sattumalta Skotlanti, ja siitä se että toivoisin Skotlannin itsenäistyvän.

Edelleen toivoisin myös Quebecin itsenäistyvän, mutta vain siksi että lätkään saataisiin yksi kova maajoukkue lisää. Itsenäistymisen vaihtoehdoksi kelpaisi siis vain maajoukkue, vähän kuin juuri brittien futis on järjestetty nyt.

Katalonian itsenäistymisestä en ole kovin varma. Rikkaamman alueen itsenäistymistavoitteet eivät kuulosta pelkästään kansallismielisyyden ohjaamilta, vaan herkästi nousee kysymys josko kyseessä onkin silkka ahneus.

Villeimmissä geopoliittisissa haaveissa unelmoin Venäjän kehittymisestä demokraattiseksi oikeusvaltioksi, jonka läpi voisi matkustaa äärimmäisen nopeilla junilla paitsi moneen sen kolkkaan, myös Kiinaan ja Beringinsalmen alitse Pohjois-Amerikkaan.

Sitä odotellessa menen paikallisjunalla maakunnan ääripisteeseen töihin. Mukavaa päivää itse kullekin!
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Pitäiskö se kääntyä uskoon. Eiku mähän oon jo. Tai suostua naimisiin. Kerran oli läheltä piti -tilanne. Tai ruveta nynnyksi. Pelais vaikka kimbleä päivät pitkät vai mitä ne tekee.

Kimble on hieno laji. Älä tuu haukkumaan tai tulen naksuttelemaan noppaa krapulaisten korviesi juureen.
 

Glove

Jäsen
Kello ei ole yhdeksääkään, ja olen jo noussut ylös. Koskahan viimeksi... en muista. Sen verran siitä on aikaa. Kuunnellaan Maidenia ja keksitään jotain.

Maideni on aina hyvä valinta. Itse katselen välillä näytön yli ikkunasta ulos. Tuulee ja taivaalla kulkee enemmän ja vähemmän synkkiä pilviä. En oikein tiedä viittiikö lähteä lenkillekään jos sitten sattuu kastumaan kun nuo pilvet päättää tiputtaa vetensä maahan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kymmenisen tuntia ja jääkiekkokausi 2018-19 on ohi.

Olitko kenties sairaana maantiedon tunnilla. Maapallolla on erilaisia pallonpuoliskoja ja niistä eteläisellä on tällä hetkellä talvi ja kausi alussa.

Kimble on hieno laji. Älä tuu haukkumaan tai tulen naksuttelemaan noppaa krapulaisten korviesi juureen.

Ostin juuri Kimblen viime kuussa. Jos palstalla olisi normaalikäytäntö laittaa kuva, niin laittaisin.

Lautapelien aatelia missä oikeasti kannattaa joskus miettiä minkä nappulan siirtäminen on matemaattisesti järkevintä.
 
Viimeksi muokattu:

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Olitko kenties sairaana maantiedon tunnilla. Maapallolla on erilaisia pallonpuoliskoja ja niistä eteläisellä on tällä hetkellä talvi ja kausi alussa.
Eiköhän noissa nyt alkavissa sarjoissa kuitenkin aloiteta kautta 2019-2020 tai jos kausi loppuu jo tämän vuoden puolella, niin kautta 2019. Eivät varmaankaan aloita kautta 2018-2019 kesällä 2019.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eiköhän noissa nyt alkavissa sarjoissa kuitenkin aloiteta kautta 2019-2020 tai jos kausi loppuu jo tämän vuoden puolella, niin kautta 2019. Eivät varmaankaan aloita kautta 2018-2019 kesällä 2019.

Totta. Pienemmissä kiekkomaissa ei kausi jatku uudenvuoden hulinoiden yli.

Kausi 2018-2019 on jo melkein ohi ja sitten alkaa kausi 2019.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@vilperi heti kun olet siinä kunnossa, että pysyt tolpillasi ja pystyt kirjoittamaan, niin laita viestiä siitä, että vaikuttiko sen vanhan riisin syöminen mitenkään elimistöösi? Olisi nimittäin eilistä risottoa jääkaapissa ja hiukan nälkä. HUOM! Mikäli vastauksesi tulisi/tulee vasta klo 17.00 jälkeen, niin älä suotta vaivaudu takiani, sillä siihen mennessä olen kyllä jo sitten jotain syönyt eikä asia enää ajankohtainen.

Toivottavasti kuitenkin kaikki hyvin.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miten omaisuutesi (lue: nintendo konsoli ja 3 tyhjää ES-tölkkiä) myyminen vie sinut kadulle asumaan jos asu(i)t vanhemmillasi?
No sanoin eilen illalla vanhemmilleni, että nyt tehdään rahaa. Hekin löivät koko omaisuutensa taloineen päivineen. Hekin siis lensivät kadulle, mutta eivät huolineet minua samalle kadulle. Nyt olen yksin tässä noin sadan asukkaan kylässä ja minulla on 7% akkua puhelimessa. Eli jos, ette kuule minusta mitään enää tämän jälkeen niin se on hei hei.

PS. En juo ES:ssää.

PSS. Oikein kesäisen aurinkoiset terveiset vaan täältä maalta kaikille jatkoaikalaisille.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Laitoin Suurelle Johtajalle meiliä eräästä pienestä, mutta tietyllä lailla isosta epäkohdasta. Uskaltauduin ohittamaan komentoketjun, koska hän (Sarah, nimi ei muutettu) sanoi palaverissa alkuvuodesta olevansa helposti lähestyttävä.

Pitäisiköhän tässä alkaa etsiä uutta työpaikkaa vai onkohan nuo tavallisia ihmisiä. Näkisin tässä olevan kolme asiaa mitä tapahtuu:

1) Saan ylimalkaisen höpövastauksen
2) Mikään ei muutu
3) En saa kenkää
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaa et vai? No hyvä, en minäkään. Yläasteella monet luokkakaverit joivat, samoin omatkin kaverit, ainakin mutulla uskalla tämän todeta. Nyt kun olemme koko kööri lähellä aikuisikää, huomio energiajuomista on siirtynyt olueen ja muuhun alkoholiin. Pärinäjuomat ovatkin mopoteineille. Emmekä me ole enää moisia.
Joo en ole edes ikinä maistanut. Red Bull on ainoa energiajuoma, mitä olen juonut.
Kiitos, sitä samaa sinnekin. Mutta en asu maalla, kaupunginosassani asuu muutama tuhat ihmistä ja keskustaan on vain parin kilometrin matka. Sadan asukkaan kylä? Ja minä luulin käyneeni pienessä yhteisössä, kun elin viime kesänä noin viikon ajan 700 asukkaan saksalaiskylässä. Voit hyvillä mielin kutsua itseäsi maalaiseksi. Helsinkiläisille toki myös minä olen maalainen, samoin kaikki jotka asuvat Tuusulaa ja Keravaa kauempana.
Kyllähän tämä on juu aika pieni paikka, mutta ei tämä niin kaukana sivistyksestä ole. Kauppaan noin 7km ja sen hurauttaa autolla nopeasti.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
@vilperi heti kun olet siinä kunnossa, että pysyt tolpillasi ja pystyt kirjoittamaan, niin laita viestiä siitä, että vaikuttiko sen vanhan riisin syöminen mitenkään elimistöösi?

Ehdin vielä vastaamaan. Ei sen vanhan riisin syöminen vaikuttanut ainakaan negatiivisella tavalla elimistööni. Ihan terveenä tässä ollaan edelleen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kuulen ensimmäistä kertaa, että riisiä ei saisi paistaa. Miten makaronin kanssa mahtaa olla, kun sitäkin tulee tehtyä.

Vielä ollaan terveinä, mutta loppu taitaa lähestyä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Kuulen ensimmäistä kertaa, että riisiä ei saisi paistaa. Miten makaronin kanssa mahtaa olla, kun sitäkin tulee tehtyä.

Vielä ollaan terveinä, mutta loppu taitaa lähestyä.
Paistoin just kolme makaroniani pannulla, oliiviöljyssä, paloivat eli ei kaiketi saa paistaa ainaskaan katossa olevan hälyttimen mukaan. Hyviä olivat kyllä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Siis juoko jonnet vielä ESää? Mä kun olin käsittäny että MegaForce on se nykyjonnejen "jumalten juoma" ja ES menneen talven lumia.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Mun yläaste aikana ainakin MF oli suosituin. Sitäkään en ole ikinä maistanut.
Hyvä niin. Itse tein 16-vuotiaana uteliaana teininä kohtalokkaan virheen ja menin ostamaan S-marketista vastikään Suomeen rantautunutta Monster Energya. No enkös mä ollut pian jo koukussa energiajuomiin. Viime vuonna onnistuin jopa "lopettamaan" nuo joksikin aikaa kunnes tänä keväänä työharjottelun aikana sorruin taas nauttimaan tuota roskaa useamman tölkin per viikko. Toivon että joskus pystyisin lopettamaan nuo paskalitkut kokonaan. Tiedän varsin hyvin että ne eivät ole millään muotoa terveellisiä mutta jotenkin se vanha vietti veti tossa keväällä taas puoleensa kun olin jatkuvasti työpäivän jäljiltä rätti.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Siis juoko jonnet vielä ESää? Mä kun olin käsittäny että MegaForce on se nykyjonnejen "jumalten juoma" ja ES menneen talven lumia.
Mennyt kyllä pahasti ohi nää jonnet ja MF.t ,johtuen ehkä puutteellisuudestani seurata maalimanmenoai. Käytössäni edelleen Lumia.

ES.n tiedän. Olen todistanut niitä ostettavan kaksinkappaleinkin.
 

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis juoko jonnet vielä ESää? Mä kun olin käsittäny että MegaForce on se nykyjonnejen "jumalten juoma" ja ES menneen talven lumia.
Kyllä. Kastelin hetki sitten nurmikkoani kun yksi pihapiirin lapsista mietti kavereiden (11-13 vuotiaita) kesken ääneen, lähtisikö kauppaan äidin kanssa vai jäisikö muiden kanssa leikkimään.

Hän lähti kauppaan, koska kuulemma saa EeÄssää kun menee mukaan.

Mikä hemmetti on MegaForce?
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mennyt kyllä pahasti ohi nää jonnet ja MF.t ,johtuen ehkä puutteellisuudestani seurata maalimanmenoai. Käytössäni edelleen Lumia.

No se oli kanadalainen maatalouskoneiden valmistaja Massey-Harris, joka osti brittiläisen traktoritehtaan Fergusonin vuonna 1953. Tuotteista tuli ensin Massey-Harris-Fergusoneja, kunnes vuonna 1958 keksivät lyhentää muotoon Massey Ferguson.

Noin, nyt olet ajan tasalla ainakin lyhenteestä MF. Mutta vaihda nyt hyvä mies se Lumia johonkin androidiin vaikka. Ei kellään ole enää Lumiaa. 50-luvun massikka voi olla, siinä ei ole mitään hävettävää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös