Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 329 910
  • 66 848

Glove

Jäsen
Minkä "sääfirman" sääennustuksia katsot?
Onko se tarkin?

Forecaa. En osaa perustella miksi, jostain syystä olen siihen juuttunut. Ovatko muut sitten parempia, en tiedä. Yksi entinen työkaveri, joka harrasti kalastusta Perämerellä ja sen vuoksi säitä enemmän seurasi, väitti, että Accuweather olisi tarkin.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oliko täällä sitä kateellisuusketjua? Kuljeskelin tuolla rannoilla ja täytyy kyllä sanoa, että kateellinen olen noille joilla on kesämökki. Siellä ne rantasaunaa lämmittelivät jne. Olivat nuo mökit vielä sillain järkevän asiallisen välimatkan päässä toisistaan ja metsää välissä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Annan yhden neuvon ja yritän itse muistaa myös pitää siitä kiinni. Älä koskaan milloinkaan lähde istuttamaan puuntaimia hakkuuaukiolle tuulettomana ja pilvettömänä päivänä 30 asteen helteessä. Se on kurjaa, tahti on hidasta (jokaisen laatikon jälkeen piti huilata) ja se vie mehut. Mutta hengissä selvittiin ja alan olla jo muuten toipunut mutta jalat on vielä ihan mustelmilla. Mutta kun minä olin päättänyt että taimet tikataan maahan pe-su niin pakko oli painaa (pitkää päivää) mutta pakko oli myös viettää siestaa pari tuntia keskellä päivää ja jatkaa päivää sitten illasta kun valoa riitti mutta aurinko alkoi jo olla vähemmän helottava.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Jaahas, on tullut taas se aika vuodesta, kun nuo hyönteismaailman keltaraidalliset vittupäät, ampiaiset, alkavat muodostua riesaksi. Tällä kertaa ovat keksineet majapaikakseen kattolaudoituksen sisäpuolelle tehdyn pesän mitä ilmeisimmin. Kyseinen pesä sijaitsee juuri erittäin hienosti meidän taloyhtiön etuoven yläpuolella, joten pitänee tehdä asialle lähipäivinä jotain. Kaapissa on kyllä vähän käytetty Raid-purkki vuosien takaa, mutta vähän epäilen sen tehoa tuhota kerrasta koko yhdyskunta, koska suihkutus pitäisi suorittaa ulkoilmassa. Juuri ja juuri kyllä yltän ampiaisten kulkureiälle lautojen välissä, mutta koska tarkkaa etäisyyttä pesän suuaukolle en tiedä niin vähän skeptinen olen.

Ajatus siitä, että saisin kimppuuni pesällisen vihaisia ampiaisia, ei juuri houkuta.
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Youtubesta löysin jotai kautta jonku "Public freakouts" jotai sinnepäi videokokoelman, jossa porukka kuvaa suutuspäissään kokemaansa vääryyttä.

Jos haluatte säilyttää edes pienen uskon ihmisiin niin älkää katsoko. Noita ku katso ni itsemurha kuulostaa lopulta hyvältä vaihtoehdolta. Eletäänkö tosiaan tälläsessä maailmassa?

Asiakkaat ollu väärässä joka videossa. Jenkeistähän noi on mut ihan käsittämätöntä paskaa. Kaikilla on lakimies ja jos poliisi pysäyttää niin aletaa vittuilee et miks, koska constitution (pick a number).

Älkää katsoko.
 

TheT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Montreal Canadiens
Tällaisena hetkenä tekee mieli kysyä, että onko Jatkoajassa ketään "triplan voittanutta"? Tällä tarkoitan HPK - Leijonat - St. Louis Blues -kannattajaa? Jos oli vain Bluesin bandwagonissa, niin sitä ei lasketa. Edellytyksenä ns. selvät siteet mestareihin, aitoa fanitusta riittävällä tasolla jokaista mestarijoukkuetta kohtaan, tarpeeksi pitkältä ajalta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Maansuru? Rask ei voittanutkaan Conn Smythe Trophyä. Kyllä sitä jo niin povattiin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Lähes koko ikäni olen ollut töissä lähärinä sosiaalipuolella, joten en ole paljoa fyysistä työtä tehnyt. Tähän kun lisätään se, että olin lähes vuoden juuri työttömänä, joten saanut nukkua niin myöhään kuin huvittaa, niin nyt fyysinen työ ja joka aamuinen kelloon herääminen alkaa hieman tuntua. En valita, mukavaa kun tietää tehneensä työtä, pitää vain tottua tähän. Uutta työtä takana nyt kuusi vuoroa.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jääkiekkokausi 2018-2019 on nyt siis tullut päätökseen. Se tarjosi aivan huikeita hetkiä. Bluesin nousu viimeiseltä sijalta mestariksi. HPK:n suomenmestaruus. Leijonien ja pikkuleijonien maailmanmestaruus. Naisten kotikisojen finaalipettymys. Kakko. Mörkö. Rantanen. Barkov. Heiskanen. Niin paljon tarinoita, ettei niitä pystyisi käsikirjoittamaan. Siksi seuraakin jääkiekkoa, enkä lohikäärmeiden pelleilyä pohjolassa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jääkiekkokausi 2018-2019 on nyt siis tullut päätökseen. Se tarjosi aivan huikeita hetkiä. Bluesin nousu viimeiseltä sijalta mestariksi. HPK:n suomenmestaruus. Leijonien ja pikkuleijonien maailmanmestaruus. Naisten kotikisojen finaalipettymys. Kakko. Mörkö. Rantanen. Barkov. Heiskanen. Niin paljon tarinoita, ettei niitä pystyisi käsikirjoittamaan. Siksi seuraakin jääkiekkoa, enkä lohikäärmeiden pelleilyä pohjolassa.
Onneksi on vielä kuitenkin NHL:n draft-tilaisuus edessä reilun viikon päästä. Sen ja Copa American takia mun on "pakko" pitää Viaplay-tilaus vielä heinäkuulle saakka voimassa. Sitten voikin laittaa Viaplaynkin parin kuukauden tauolle, kunnes NFL-kausi pyörähtää jälleen syyskuussa käyntiin ja EM-karsinnatkin jatkuu.

Päättynyt lätkäkausi oli kieltämättä monella tapaa ikimuistoinen. Naisten MM-finaali jätti karvaan jälkimaun kun muistelee miten sen jatkoajalla kävi. HPK:n mestaruus oli satumainen mutta Leijonien ja Bluesin mestaruudet lähtökohtiin nähden vielä Kerhon mestaruuttakin uskomattomampia. Noh, seuraavan kerran tiiraillaan jääkiekkoa sitten elokuun alussa Pitsiturnauksen merkeissä, johon Pelicans tänäkin vuonna ilokseni osallistuu!
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onneksi on vielä kuitenkin NHL:n draft-tilaisuus edessä reilun viikon päästä. Sen ja Copa American takia mun on "pakko" pitää Viaplay-tilaus vielä heinäkuulle saakka voimassa. Sitten voikin laittaa Viaplaynkin parin kuukauden tauolle, kunnes NFL-kausi pyörähtää jälleen syyskuussa käyntiin ja EM-karsinnatkin jatkuu.

Päättynyt lätkäkausi oli kieltämättä monella tapaa ikimuistoinen. Naisten MM-finaali jätti karvaan jälkimaun kun muistelee miten sen jatkoajalla kävi. HPK:n mestaruus oli satumainen mutta Leijonien ja Bluesin mestaruudet lähtökohtiin nähden vielä Kerhon mestaruuttakin uskomattomampia. Noh, seuraavan kerran tiiraillaan jääkiekkoa sitten elokuun alussa Pitsiturnauksen merkeissä, johon Pelicans tänäkin vuonna ilokseni osallistuu!
Joo kyllähän mullakin on vielä drafrissa jännitettävää ja sitten on nämä naisten mm-kisat. Innolla silti odotan sitä hetkeä, kun taas näkee suosikkijoukkueeni viilettävän jäällä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Joo kyllähän mullakin on vielä drafrissa jännitettävää ja sitten on nämä naisten mm-kisat. Innolla silti odotan sitä hetkeä, kun taas näkee suosikkijoukkueeni viilettävän jäällä.
Mä en itse oikein osaa noille naisten futiskisoille syttyä. Siellä on toi meininki jotenki niin sähellyksen näköstä miesten futikseen verrattuna. Copa Americassa sen sijaan pääsee ihastelemaan sellaisia superstaroja kuin Messi, Aguero, Cavani, Suarez, Gabriel Jesus jne.. Olen aina pitänyt tuosta Amerikan mestaruusturnauksesta vaikka yleinen tasonsa ei ylläkään aivan EM-mittelöiden tasolle ehkä turnauksen ihan kärkimaita lukuunottamatta.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä en itse oikein osaa noille naisten futiskisoille syttyä. Siellä on toi meininki jotenki niin sähellyksen näköstä miesten futikseen verrattuna. Copa Americassa sen sijaan pääsee ihastelemaan sellaisia superstaroja kuin Messi, Aguero, Cavani, Suarez, Gabriel Jesus jne.. Olen aina pitänyt tuosta Amerikan mestaruusturnauksesta vaikka yleinen tasonsa ei ylläkään aivan EM-mittelöiden tasolle ehkä turnauksen ihan kärkimaita lukuunottamatta.
Taso ei kyllä päätä huimaa noissa peleissä, mutta tiistsinakin kipeenä oli mukava laittaa peli taustalle pyörimään. Ei siihen hirveästi tullut keskityttyä, mutta kyllä maalit ja muut tilanteen katselin.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Yle olis kyllä voinu satsata ennemmin Copa Americaan kuin naisten futikseen. Lähetysajat tietty vähän huonompia, mutta aika paljon tasokkaampaa peliä olis saanu kattella. Mutta näinä "tasa-arvon" päivinä kaikkien kuuluu ihastella naisfutista. Tasa-arvosta vielä; joidenkin mielestä uusi hallitus on tasa-arvoisempi kuin koskaan ennen, kun ministereistä 11 on naisia ja 8 miehiä.. Surullista kun lähes kaikki asiat arvioidaan nykyään sukupuolen eikä pätevyyden perusteella.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Tasa-arvosta vielä; joidenkin mielestä uusi hallitus on tasa-arvoisempi kuin koskaan ennen, kun ministereistä 11 on naisia ja 8 miehiä.. Surullista kun lähes kaikki asiat arvioidaan nykyään sukupuolen eikä pätevyyden perusteella.
Onkohan se sanottu tälläkin palstalla kymmenen vai kaksikymmentä kertaa, että tässä tapauksessa tasa-arvolla nimenomaan ei viitata pelkästään sukupuoleen vaan esimerkiksi koulutustaustaan ja ikäjakaumaan. Sukupuolijako on tottakai yksi iso tekijä ja senkin osalta tasa-arvo, eli vähintään 40% kumpaakin sukupuolta toteutuu.

Tällä kertaa valkoiset lihaasyövät heteromiehet tekivät tästä ihan itse sukupuolikysymyksen. Meno on välillä melkoista mielensäpahoittamista kun kaikki feminismiin etäisesti viittaava aiheuttaa aina näitä väärinymmärryksen aaltoja ja pöyristymistä ympäri internettiä ja kesoilin pystykaffella.
 
Yle olis kyllä voinu satsata ennemmin Copa Americaan kuin naisten futikseen. Lähetysajat tietty vähän huonompia, mutta aika paljon tasokkaampaa peliä olis saanu kattella.

Copa American lähetysoikeudet ovat olleet jo pitkään Viasatilla, joten Yle ei hirveästi voi asialle tässä kohtaa tehdä. Mutta näin katsojana meillä on mahdollista tehdä valintoja oman ajankäytön ja esim. jalkapallon katselun suhteen.
 
Kassu Kapanen on kyllä pelimies naisasioissakin. Uusi mallityttö kainalossa.

Eiköhän se edellinen muru palaa taas Kassun kainaloon kun uusi sopimus on tehty. Sama nainen lähti heti kun alkoi näyttää siltä, ettei Kasperin NHL-urasta tule mitään ja palasi kun Kasperi löi NHL:ssä läpi. Nyt on sopimus ja miljoonat katkolla, joten oli aika heittäytyä syrjään vain, jotta voi taas palata.

Luitte sen täältä ensin.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Yle olis kyllä voinu satsata ennemmin Copa Americaan kuin naisten futikseen. Lähetysajat tietty vähän huonompia, mutta aika paljon tasokkaampaa peliä olis saanu kattella.
Mun mielestä nimenomaan naisten MM-futiksen yms. näyttäminen on sitä, mitä Ylen tulee tehdä. Kaikella kunnioituksella naisten jalkapalloa kohtaan, ei se ole Suomessa kuin kiva kuriositeetti. Joku saattaa muistaa edelleen Laura Österberg-Kalmarin ja muutamat setämiehet ovat seksuaalisesti kiinnostuneita Hope Solosta, mutta siihenpä se jää.

Tällaisille lajeille runsas näkyvyys ilmaiskanavilla on elintärkeää, toisinkuin miesten jalkapallolle.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Nyt kun Stanley Cup on jaettu. on minun aika lopettaa lätkän seuraaminen tämän kauden osalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös