Hyvä. Ei tarvitse aamulla jännittää sitten tulosta.
Onko varanäppäimistöllä tullut pelikieltoa, kun ei voi sitä käyttää? Vai miksi tarvitsee varanäppäimistön varanäppäimistön? Jotainhan on varanäppäimistöllä tullut tötöiltyä.Älkää kaatako olutta näppäimistölle. Ei ole kivaa se. Onneksi on varanäppäimistön varanäppäimistö olemassa.
Onko varanäppäimistöllä tullut pelikieltoa, kun ei voi sitä käyttää? Vai miksi tarvitsee varanäppäimistön varanäppäimistön? Jotainhan on varanäppäimistöllä tullut tötöiltyä.
Onko varanäppäimistöllä tullut pelikieltoa, kun ei voi sitä käyttää? Vai miksi tarvitsee varanäppäimistön varanäppäimistön? Jotainhan on varanäppäimistöllä tullut tötöiltyä.
Sieltähän se vastaus tulikin.Varanäppäimistöllä sama tilanne kuin Tukion luistimilla?
Varanäppäimistöllä sama tilanne kuin Tukion luistimilla?
Tukiohan kaatui luistimillaan. Nyt kysyn ihan vaan mielenkiinnosta, että miten se tehdään näppäimistöllä? Ethän sää nyt vaan niin paljon sitä olutta juonut, että päätit luistelemaan lähteä? Äsh, vitsi meni jo selittelyksi.Sieltähän se vastaus tulikin.
Tottakai niillä on. Miksi ei olisi?
Viimeinen peli voi mahdollisesti olla silloin ohi, mutta eikös tuo juhannuksen varaustilaisuus vielä lasketa kauteen 2018-19?Kymmenisen tuntia ja jääkiekkokausi 2018-19 on ohi.
En ole asiaa koskaan ajatellut, mutta voisihan se olla myös alku uudelle kaudelle?Viimeinen peli voi mahdollisesti olla silloin ohi, mutta eikös tuo juhannuksen varaustilaisuus vielä lasketa kauteen 2018-19?
Niin en tiedä. Toisaalta NHL-pelaajien sopimukset kestää sinne kesäkuun loppuun saakka niin siinä mielessä olen aina ajatellut että varaustilaisuus on kauden päätös.En ole asiaa koskaan ajatellut, mutta voisihan se olla myös alku uudelle kaudelle?
Miksi riisiä ei saisi lämmitellä uudestaan? Eiliseltä jääneet jämäriisithän on parasta kun pistää reilusti voita pannuun ja sekaan kanasuikaleita ja vaikka hemppapussillisen, niin katsohan, viidessä minuutissa sinulla on edessä täyttävä ja ravitseva ja hyvänmakuinen ateria. Asia erikseen on sitten jos riisit on eilisestä keittämisestä asti olleet keittiön pöydällä eikä jääkaapissa.Taidan vaan kohta kupsahtaakin kun menin tänään lämmittämään ruoaksi eiliseltä yli jäänyttä riisiä. Sellaista riisiä ei kai oikein saisi lämmitellä uudestaan? Ruokamyrkytysriski on suuri.
Kohu keitetystä riisistä: Näin Evira vastaaMiksi riisiä ei saisi lämmitellä uudestaan? Eiliseltä jääneet jämäriisithän on parasta kun pistää reilusti voita pannuun ja sekaan kanasuikaleita ja vaikka hemppapussillisen, niin katsohan, viidessä minuutissa sinulla on edessä täyttävä ja ravitseva ja hyvänmakuinen ateria. Asia erikseen on sitten jos riisit on eilisestä keittämisestä asti olleet keittiön pöydällä eikä jääkaapissa.
Kappas vaan. @vilperi saattoikin viitata siis tähän uutiseen. Kyllä on nyt taas kohu saatu aikaan. Ja klikinsäästäjällekin olisi ollut käyttöä.
No minä mutta työt alkaa joskus 21.00 eli hyvin on aikaa tintata vielä tunti tai kaksi.Onks joku pääsemässä huomenna duuniin. Ei tästä tule mitään. Kuka sitä viinaa niin paljon tilasi. Miksi ei välivettä.
Eikö uskonnollisuus ole nynnyille?Pitäiskö se kääntyä uskoon. Eiku mähän oon jo. Tai suostua naimisiin. Kerran oli läheltä piti -tilanne. Tai ruveta nynnyksi. Pelais vaikka kimbleä päivät pitkät vai mitä ne tekee.
Pitäiskö se kääntyä uskoon. Eiku mähän oon jo. Tai suostua naimisiin. Kerran oli läheltä piti -tilanne. Tai ruveta nynnyksi. Pelais vaikka kimbleä päivät pitkät vai mitä ne tekee.
Kello ei ole yhdeksääkään, ja olen jo noussut ylös. Koskahan viimeksi... en muista. Sen verran siitä on aikaa. Kuunnellaan Maidenia ja keksitään jotain.
Kymmenisen tuntia ja jääkiekkokausi 2018-19 on ohi.
Kimble on hieno laji. Älä tuu haukkumaan tai tulen naksuttelemaan noppaa krapulaisten korviesi juureen.