Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.
Nyt tuli tuttu teksti täällä vastaan. En olisikaan muistanut tätä muuten, mutta tämä kyseinen tekstihän luki aikoinaan mummoni huoneen seinällä. Se on kiva fiilis mikä seuraa kun muistaa jonkun kivan yksityiskohdan. Hyvät muistot on kyllä muutenkin mummostani. Tosin mummonikin kuolemasta on aikaa jo 21 vuotta. Mummo kun menehtyi vuonna 1998.
Aikoinaan, silloin kun olin lapsi, niin en suostunut juomaan kahviakaan muualla kuin mummolassa. Sittemmin aikuisiällä olen oppinut muuallakin juomaan kahvia. Ja sitä kahvia taidan kohta taas keittää ja juoda, jaksaa sitten valvoa ja katsella NHL-pelejä.
Kyllä olen hiukan arponut jaksaako sitä niitä NHL-pelejä nytkään tänä yönä katsella. Katselee nyt kuitenkin ainakin tuon yön ensimmäisen pelin joka on vieläpä Coloradon peli ja katsoo samalla kuinka sitä jaksaa valvoa. Jos menee taas "pilkkimiseksi" eli alkaa silmät väkisin menemään kiinni niin painuu maate.
Tämä päivä on nyt sitten tullut seurattua sitä urheilua urakalla. Aamukymmenestä melkein tähän hetkeen saakka yhtäkestoisesti olen jonkinlaista urheilua tässä seurannut. Mielenkiintoinen päivä on ollut. Ja katsoo nyt, tuleeko vietettyä yö NHL-kiekon parissa.
En kyllä tiedä kuinka vapaa tämä ketju on kirjoitusten suhteen. Kun täällä palstalla jo muualla kirjoitetaan jääkiekosta niin pitäisikö tämän olla kokonaan jääkiekosta sitten kuitenkin vapaa alue? Vai voiko täällä tuollaista yleistä löpinää lätkästäkin kirjoitella...