Aaaaa. Oliks sillä samalla kirurgilla ku mäki? Se tohtori Pen Is.Olin Tallinnassa penistäni pidennyttämässä. Vieläkin vähän kirvelee kun menee tuhmille sivuille.
Aaaaa. Oliks sillä samalla kirurgilla ku mäki? Se tohtori Pen Is.Olin Tallinnassa penistäni pidennyttämässä. Vieläkin vähän kirvelee kun menee tuhmille sivuille.
Aaaaa. Oliks sillä samalla kirurgilla ku mäki? Se tohtori Pen Is.
Hyvä. Kantsii muistaa rasvailla sitä. Itellä pääs kuivettumaan ja nyt kissat luulee sitä puruleluks.Joo. Otin saman mallin kun sulla.
Eihän nämä toki pahoja ole ja nykyään tulee muutenkin harvemmin mitään karkkiteollisuutta tuettua, mutta miksei esimerkiksi Fazerilla ole koskaan rohkeutta laittaa "tulisiin" tuotteisiinsa oikeasti sitä tulisuutta vaan Atrian kanssa pidetään samaa linjaa näemmä. Jos kaupoissa on jo valmiina montaa erinlaista turkinpippuria niin en ymmärrä miksei siitä megahotista voi sitten tehdä oikeasti tulista, vaan siitäkin tehdä tuollainen kukkahattuilu tuote.
Tyrkisk peber Megahot osui kaupassa vastaan kesällä.
Suomessa syödään niin mautonta ruokaa, että kukaan ei yksinkertaisesti ostaisi tuotetta, jos se ei olisi kukkahatutettu. Ja lokalisoitu.
Ootteks te kans jo henkisesti alistunut sille ajatukselle ettette pääse maanantaina duuniin?
Kent -yhtyeen dokumentti on kyllä loistava. Olen tuon ennenkin nähnyt, mutta satuin Yle Teeman ääreen ja nyt tuli round 2.
Tyrkisk peber Megahot osui kaupassa vastaan kesällä. Nyt viimeinkin tarttui allekirjoittaneen matkaan ja olihan taas melkoinen homma. Tulisuutta ei ole juurikaan miksikään, ja kun itse en edes mistään hirveän tulisesta pidä, niin ei siltikään tunnu yhtään missään. Vaikea huomata eroa klassisiin turkinpippureihin. Eihän nämä toki pahoja ole ja nykyään tulee muutenkin harvemmin mitään karkkiteollisuutta tuettua, mutta miksei esimerkiksi Fazerilla ole koskaan rohkeutta laittaa "tulisiin" tuotteisiinsa oikeasti sitä tulisuutta vaan Atrian kanssa pidetään samaa linjaa näemmä. Jos kaupoissa on jo valmiina montaa erinlaista turkinpippuria niin en ymmärrä miksei siitä megahotista voi sitten tehdä oikeasti tulista, vaan siitäkin tehdä tuollainen kukkahattuilu tuote.
Jumalauta, jos minusta tulee ikinä suuren maailman tähti missä tahansa asiassa
Onko Helsingissä paljon ryssähuoria?
Ylen urheilutoimittaja Laura Arffman kiusaa mua. Loppujen lopuksi aika tuollainen perusnätti, mutta jollain tavalla ihan pirun kuuma ja aiheuttaa kyllä sykkimistä muuallakin kuin sydämessä. Etenkin kesäisin kun on saanut vähän brunaa pintaan ja pitää tukkaansa vähän vapaammin auki niin on oikein 5/5 kissa.
Ylen urheilutoimittaja Laura Arffman kiusaa mua. Loppujen lopuksi aika tuollainen perusnätti, mutta jollain tavalla ihan pirun kuuma ja aiheuttaa kyllä sykkimistä muuallakin kuin sydämessä. Etenkin kesäisin kun on saanut vähän brunaa pintaan ja pitää tukkaansa vähän vapaammin auki niin on oikein 5/5 kissa.
Ei ole mikään tunnettu termi kyllä tuo Hanna-Tädin pikkuleivät. En ole nimittäin ikinä kuullutkaan. Ja ei se kai nyt varsinkaan niin tunnettu ole, että voisi puhua jostain "hannatädeistä" niin kuin itsestään selvästä asiasta. Iso alkukirjain, väliviiva ja sitten ne pikkuleivät sinne loppuun selitteeksi. Hanna-Tädin pikkuleivät. Noin, nyt joku saattaa arvata että kyse on pikkuleivistä, vaikkei tietäisikään termiä.
Onko teilläkin monta tätiä, mutta yksikään ei ole nimeltään Hanna?
Tänään pitäisi tehdä joulukortit ja olin ajatellut että tekisin myös sytykeruusuja. En vain tiedä missä välissä ehdin kun tulee tuota urheilua koko päivän. Täytyy varmaan tuoda askartelukamat tähän olohuoneeseen ja väkertää tässä urheilua silmäillen. No alppihiihto ei niin hirveästi nappaa joten sen aikana voisi puuhailla jotain.
Minulle tämä päivä oli urheilun osalta ihan mielenkiintoinen. Hiihdon viestit nappaa ihan kypällä eikä suomalaiset pahasti kontanneetkaan eli ilolla katseli. Eikä Norjan voitot kiristä pinnaa kun ne on niin normikamaa, niihin on vaan niin tottunut. Kivahan se oli katsella kun Kaisa nakuttaa taulun toisensa jälkeen alas ja hiihtokin kulkee. Miesten kisasta tulikin ihan jännittävä kun J. Bö ampui kaksi vikaa hudeiksi. Ja salibandyn loppuottelu, kyllä Suomi vaan tänään oli parempi, ei siinä mitään, jännä matsi. Ja joulukortitkin tuli jossain välissä askarreltua...Vaikka urheiluihminen olenkin, niin ei kyllä pätkääkään kiinnosta toi nykyinen Ylen urheilutarjonta, vaikka hyvin runsasta onkin. Ei kiinnosta murtomaahiihdon maailmancupit, alppiurheilu, yhdistetty, mäkihyppy, pikaluistelu, alamäkiluistelu, ei sitten yhtään. Ampumahiihto ehkä vähän, mutta voin hyvin katsoa teksti-tv:stäkin, miten Mäkäräisen kävi. Toivottavasti näillekin löytyy katsojansa.
Vaikka urheiluihminen olenkin, niin ei kyllä pätkääkään kiinnosta toi nykyinen Ylen urheilutarjonta, vaikka hyvin runsasta onkin. Ei kiinnosta murtomaahiihdon maailmancupit, alppiurheilu, yhdistetty, mäkihyppy, pikaluistelu, alamäkiluistelu, ei sitten yhtään. Ampumahiihto ehkä vähän, mutta voin hyvin katsoa teksti-tv:stäkin, miten Mäkäräisen kävi. Toivottavasti näillekin löytyy katsojansa.
Jos en olisi urheiluhenkinen, niin voisi vituttaa toi Ylen kakkosen tarjonta viikonloppuisin ja vähän ehkä muutenkin. Onhan toi Ylen tarjonta nykyään suurelta osin surkeaa ja uusintoja uusintojen perään, mutta surullisinta on, että kaupallisilta kanavilta tulevat ohjelmat ovat pääosin vielä huonompia.
Vaikka urheiluihminen olenkin, niin ei kyllä pätkääkään kiinnosta toi nykyinen Ylen urheilutarjonta, vaikka hyvin runsasta onkin. Ei kiinnosta murtomaahiihdon maailmancupit, alppiurheilu, yhdistetty, mäkihyppy, pikaluistelu, alamäkiluistelu, ei sitten yhtään. Ampumahiihto ehkä vähän, mutta voin hyvin katsoa teksti-tv:stäkin, miten Mäkäräisen kävi.