Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 657 628
  • 67 881

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kait kuitenkin siellä taivaalla pysyit ennen kuin tulit kunnialla alas? Netissä riekkuminen/roikkuminen siellä ylhäällä on taas to edessä. @N.Vidic

Miksikö olen jo hereillä? En tiedä. Ei tässä aamupaskalla ole muutakaan tekemistä kun suoltaa tähän ketjuun ihan merkitsettömää juttua. Kohta suihkuun ja yksikätisenä toimistolle. Kait sitä matsiinkin tänään pääsee.

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Kait kuitenkin siellä taivaalla pysyit ennen kuin tulit kunnialla alas? Netissä riekkuminen/roikkuminen siellä ylhäällä on taas to edessä. @N.Vidic

Miksikö olen jo hereillä? En tiedä. Ei tässä aamupaskalla ole muutakaan tekemistä kun suoltaa tähän ketjuun ihan merkitsettömää juttua. Kohta suihkuun ja yksikätisenä toimistolle. Kait sitä matsiinkin tänään pääsee.

Vieläkin taivaalla, kai tästä joutaisi pian jo laskeutumaankin. En ole myöskään tullut koneessa.

Sulla UFA, mulla USA. Enjoy brotha from anotha motha.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Paljonkohan tuo yhden teelusikallisen vajaus vaniljasokerin määrässä tuntuu kakun maussa? Pitääkö se nyt sitten tehdä toinenkin Herttoniemen kakku jouluksi ja laittaa siihen vaniljasokeria tuon kahden teelusikallisen verran?

Joku minut nyt sai tekemään toisenkin herttoniemen kakun. Tähän toiseen kakkuun tuli se kaksi teelusikallista vaniljasokeria. Nyt ainakin uskoisi olevan maun kohdallaan.

Tänään olimme täältä mielenterveyskuntoutujien asuin-ja toimintakeskuksesta viemässä joulutervehdyksen naapuritaloon eli vanhainkotiin. Pidin aluksi lyhyen visailun ja sitten lauloimme joululaulut Koska meillä on joulu, hyvän joulun toivotus ja maa on niin kaunis.

Tuokio ei paljoa kestänyt, reilun kymmenen minuuttia mutta se oli ihan kaunis ja joulumieltä toivottavasti tarttui puolin ja toisin.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Illalla kun pääsen hallilta kotiin keitän teetä ja syön kanelikorppuja. Ne on hyviä kun kastaa siihen teehen, muuten pikkaisen kuivia ja siitä kait se nimi korppu tuleekin.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mummoni antoi aina mökillä välipalaksi teetä ja kanelikorp

Hetkinen!

Rakas mummo! Mitä sinulle kuuluu ja sinäkö se todella olet? Yhä yhtä kaunis punapää kuin nuorenakin!

Minä taas alan aivan kohta syödä bratwursti-tortilloja, jumalauta!!!! Mitä herkkua! Hajotkaa avokadopastoihinne!!

Rakas abianos en ole mummosi enkä edes tiedä mitä sille punapäälle kuuluu. Olen sen sijaan ritari, joka taluttaa mummot tien yli ja jakaa lapsille heijastimia. Sellainen minä olen, hyväntahdonlähettiläs. Kohta alkaa kolmas erä.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Illalla kun pääsen hallilta kotiin keitän teetä ja syön kanelikorppuja. Ne on hyviä kun kastaa siihen teehen, muuten pikkaisen kuivia ja siitä kait se nimi korppu tuleekin.

Mä juon nyt teetä ja söin juuri kaksi karjalanpiirakkaa.

Kävikkönää kahtomassa ottelua vallan Jahvalassa?

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olen sen sijaan ritari, joka taluttaa mummot tien yli ja jakaa lapsille heijastimia.
Olisit kertonut rehellisesti myös että mumma ei näe käsilaukkuaan enää ikinä ja lapsukaiset kävelevät lahjottuina helpommin sun Reinikais-Transitin koppiin...

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Aina kun oon pidempään elänyt terveellisesti, niin alan tuoksua todella homon hyvälle. Kuukausi riittää. 100 % ihon lähellä olleista naisoletetuista on vuosien varrella kehunut tuoksua ja nuuskinut mua. Itsekin haistan sen. Pakko varmaan vetää pe kännit ja kännitupakoida kaupan päälle, että haisen taas paskalle, kuten normaali suomalainen heteromies.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Joku homo pyysi mua äsken mukaan vessaan. En mennyt. Tällä kertaa.

Harrastaaks pojatkin sitä.
Vessassa käyntiä? Joo kyllä mä ainakin käyn vessassa. Fiksumpaa se on vessaan mennä kuselle tai paskalle kuin tehdä housuun. Kokeilisit joskus.

Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mies sanoi eilen että olen vaikuttanut ärtyisältä viime päivinä. "Sinun taitaa tehdä aika perkeleesti mieli", totesi mies.
"No ei nyt niin erityisesti", yrittää Iisoppi juksata. Ei taida mennä ihan läpi. Mies pyytää anteeksi että on ollut minua kohtaan välillä epäreilu viikon aikana. Kuittaan sen sillä että hän ei ole voinut hyvin (kun käsi on ollut kipeä). Mies vielä pahoittelee ettei ole tukenut minua vaan kiukutellut liikaa. Yhtäkkiä jostain tulee häivähdys punaista näkökenttääni ja alan "pauhata" siitä että on väärin että kaikki yrittää pitää Iisoppia kuin kukkaa kämmenellä ja kulkea munankuorilla ettei sille (I:lle) vaan tule paha mieli ja sorru ryyppäämään. Mies katsoo minua vakavalla naamalla ja toteaa että hän taitaa tietää mitä olet vailla (siis pulloa viinaa?!?), kunnon panoa. Häh siis... Nyt puhut "oikeaa kieltä", mitä sitä riitelemään kun voi paneskella.

Kyllä me puhuttiin... Siitä miten en haluaisi että kaikki yrittää olla minulle mielin kielin ettei minulle vain tule paha mieli. Siitä miten on ihan OK että miehelläkin on paha mieli ja tuntuu kurjalta. Siitä miten elämä on välillä rankkaa ja välillä menee ihan OK. Kysyin mieheltä että pelkääkö hän koskaan että alan taas juomaan. Hän kertoi että pelkääminen ei anna mitään, elämä tuo eteen sen mitä tuo, hän jaksaa kyllä luottaa minuun. Ja "vahingon" tapahtuessa hän tietää että läsnäolo auttaa estämään suuremman katastrofin. Kun vaan jaksaisi muistaa että olen saanut jotain mitä välillä koen etten edes ole ansainnut, ihmisen joka välittää, tukee ja rakastaa.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olipas mukava yllätys kun akka kertoi lähtevänsä viikoks ulkomaille reissuun. Nyt vaan ruinaamaan tuota viikkoa vapaaks töistä, niin saan toteuttaa itseäni koko viikon.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olipas mukava yllätys kun akka kertoi lähtevänsä viikoks ulkomaille reissuun.
Kyllä. Ja Gambiasta palattuaan tuo mukavan ullatuksen myös tuliaisina kun längissä asuu semmonen pasillipataljoona ja bakteeriarmeija että niistä vois kouluttaa vaikka oman yksityisarmeijan doomsday preppers-tyyliin anarkian puhjetessa yhteiskunnassa. Eikä maksanu kun sun eläkesäästöt ja muutama tonni päälle. Just saying...

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä. Ja Gambiasta palattuaan tuo mukavan ullatuksen myös tuliaisina kun längissä asuu semmonen pasillipataljoona ja bakteeriarmeija että niistä vois kouluttaa vaikka oman yksityisarmeijan doomsday preppers-tyyliin anarkian puhjetessa yhteiskunnassa. Eikä maksanu kun sun eläkesäästöt ja muutama tonni päälle. Just saying...
Ei se mithään, saatua sekin on. Ja pääsenpähän toteuttamaan itseäni pidemmäks aikaa. Hope so...

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Onhan väkivaltatapauksia paljon mutta jotenki edelleen erityisesti yksi juttu surettaa. Eli se keravan koripallotytön surma 2008. Tuli mieleen tuosta rikospaikka ohjelman myötä. En tuntenut uhria mutta jostain syystä se silti iski muhun

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään väkersin sytykeruusuja ja uitin niitä kynttilämassassa. Pidän kunnia-asiana että massani pysyy punaisena joten kukista tulee punaisia. Monet laittaa massaan kaikki ylijäämä kynttilät ja massasta tulee ruskeaa... Minä pidän massan punertavana. Sytykeruusuja väkerretään lähinnä munakennoista, teen sytykekukkia myös talouspaperirullista. Nyt on tarvittavat sytykkeet tehty.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tänään väkersin sytykeruusuja ja uitin niitä kynttilämassassa. Pidän kunnia-asiana että massani pysyy punaisena joten kukista tulee punaisia. Monet laittaa massaan kaikki ylijäämä kynttilät ja massasta tulee ruskeaa... Minä pidän massan punertavana. Sytykeruusuja väkerretään lähinnä munakennoista, teen sytykekukkia myös talouspaperirullista. Nyt on tarvittavat sytykkeet tehty.
Mikä ihmeen villitys ovat nyt nämä sytykeruusut:) Pikkupoikana 70-luvulla tein noita samoja settejä metsäreissuille. Tosin, jos oli liiterissä tervaksia tarjolla, niin pelittävät paremin. Noita pitää olla repussa aina, kun lähtee maastoon ja pitää yöpyä.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Mielenkiintoinen sarja toi Yokon Gold jossa kaivavat kultaa jossain Alaskassa päin. Harmillisesti vain yksi kausi Netflixissä, oisin mieluusti katellut pidempäänkin.

Ärsyttävää aikaa ollut viime viikot. Samaa kaavaahaan tää arki on varmasti lähes jokaiselle, mutta nyt on ollut erityisen paksua, tahmeaa ja harmaata vaikka luntakin vihdoin tuli. Kun mikään ei kiinnosta. En edes muista koska olisin viimeeksi jaksanut väkertää jotain sapuskaa, kaupan eineksillä. Youtube on ystävä, avaruus ajatusmaailmaa pärisyttävä.

Olis edes joulumieltä. Alle 2 viikkoa.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Cityltä tuli joku Brucen biisi ja se meni suunnilleen näin

"hey little girl is your daddy home
or are you home alone and can
i come and fuck you till dawn
are you home alone
i'm hard on"

noin sen ainakin kuulin. Ihme sanoituksia pomolla.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla on lisää asiaa. Kävin aamulla labrassa ja tapani mukaan olin hyvissä ajoin ja ajattelin jo valmiiksi mennä tilaamaan puhelinajan lääkärille potilastoimistosta, kun siinä oli joutoaikaa 10min. Menin luukulle ja erehdyin sanomaan, että olen menossa labraan ja varaisin tässä joutessani jo puhelinajan lääkärille. Sehän ei käyntkään. Ei. Piti ensin mennä labraan ja sitten vasta sai varata puhelinajan lääkärille. HALOO. Rakastan Suomea ja suomalaisia ihmisiä, mutta joskus tää byrokraattinen jäykkyys kummastuttaa ja ihmetyttää pientä kulkijaa. Järjen käyttö kielletty.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy