Minunkin musiikkimakuani kehui. Ja kuuntelen kuulemma 141% enemmän vaihtoehtomusiikkia kuin keskivertoihminen.Spotifyn vuosikooste sanoi minulle jotain että "täytyy sanoa, että sinulla on hyvä maku". Kiitos kiitos, nyt voin kävellä rinta rottingilla. Arvatenkin olette valtaosille käyttäjistä kommentoineet että "vittu mitä paskaa sä kuuntelet".
Putinin juoni saada suomalaiset hukkumaan alumiiniin, jotta Venäjä voi vallata Suomen. Tää on näitä perusasioita, mitkä pitää huomata kun menee palauttamaan tölkkejä.Mikä helvetti vaivaa ale cog tölkkien viivakoodeja? Ihan täysin ehjiä purkkeja, palautuskone ei vaan hyväksy. Viimeeksi jäi 3, nyt 4 mitä ei hyväksy.
Omat statsit: Spotifyssa 55 626 kuunteluminuuttia tänä vuonna, ja artistien viiden kärki:Minunkin musiikkimakuani kehui. Ja kuuntelen kuulemma 141% enemmän vaihtoehtomusiikkia kuin keskivertoihminen.
Niinku niin mainstriimii... Minun lukuni oli 153%.Minunkin musiikkimakuani kehui. Ja kuuntelen kuulemma 141% enemmän vaihtoehtomusiikkia kuin keskivertoihminen.
Nyt taitaa tulla hulluin juttu koko jatkoajan historiassa. Mulla on autopaikka, mutta ei autoa. Ihan osakkeena hankittu tuhansien arvoinen papru, josta maksan vielä joka kuukausi lisää.
Myy se autopaikka ja osta auto.
Mut missäs mä autoa sitten pitäisin?
Mikä helvetti vaivaa ale cog tölkkien viivakoodeja? Ihan täysin ehjiä purkkeja, palautuskone ei vaan hyväksy. Viimeeksi jäi 3, nyt 4 mitä ei hyväksy.
Legokalenterista on tullut avaruusalus, ukkeli, koira, auto, kelkka ja lumiukko... Ihan kivaa settiä ja niitä voi asetella siihen kalenterin kannen miljöölle ja vähän leikkiä niillä, vaikka ottaa vähän lähtöjä kiitoradalta avaruusaluksella... Houston, we have a problem... Legot ei pysy kasassa.
Samaa tapahtuu myös lavoittain ostettavien 0,33 Bonaqua -vissyvesipullojen kanssa. Jättää noin joka toisen hyväksymättä, palautusautomaatista riippumatta.Verkkokaupasta ostetuissa Dr Pepper -tölkeissä ollut samaa vikaa. Palautusautomaatti hyväksyy osan normaalisti, osaa ei. Mitään kaavaa en hylkäyksistä ole löytänyt. Yhden kerran vein tölkit sitten kassalle, toisella kerralla jätin sikseen kun en jaksanut tahkota parin kolmen tölkin kanssa.
Salaliitosta oltava kyse.
Samaa tapahtuu myös lavoittain ostettavien 0,33 Bonaqua -vissyvesipullojen kanssa. Jättää noin joka toisen hyväksymättä, palautusautomaatista riippumatta.
Harmittaa kun en osaa tehdä hannatädeistä sileitä ja näyttäviä. Nytkin niistä tuli tuollaisia ryppysiä. Enpä tiedä millä niksillä niistä saisi sellaisia pinnaltaan täysin sileitä?
Pari tuntia sitten tuli tehtyä tosiaan hannatädit jo jouluksi. Niitä tuli yhteensä 140 kappaletta. Melko reilusti, mutta ajattelin osan hannatädeistä viedä tuonne työtoimintaan silloin kun olen siellä viimeistä päivää töissä. Kiitoksena menneistä vuosista.
Aloin vaan pelkäämään etten sittenkin tehnyt niitä liian aikaisin jo? Mutta muistaakseni olen aina tehnyt hannatädit jouluksi tähän aikaan joulukuusta. Kai ne säilyy? Kun ei voinut leipomista oikein myöhäisemmäksikään jättää kun on kaikkea muuta, ohjelmaa ja leivottavaa.