Rainer Zufall
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Toisesta ketjusta poimittua:
Uskotko muuten jälleensyntymiseen? Jos tässä elämässä olet ilves niin oletkohan seuraavassa elämässä esim. peura? Tai ihminen?
Rotta
Hamsteri.
Toisesta ketjusta poimittua:
Uskotko muuten jälleensyntymiseen? Jos tässä elämässä olet ilves niin oletkohan seuraavassa elämässä esim. peura? Tai ihminen?
Rotta
Tämä voi mennä nyt ihan hutiin kun en teittii tunne. Lahjakortti johonkin kasvo-, jalka- tai käsihoitoon tai hierontaan... Ja mitä muita näitä ns. hemmottelujuttuja on... Tai sitten näitten joidenkin tahojen mainostama hyväntekeväisyyslahja eli esim. vuohi jollekin afrikkalaisille. Itse en niihin oikein innostu.Empä olis ikuna uskonu että tämmöstä viestiä kirjottelisin. Mutta ny kirjotan. Mitä ostaa vaimolle joululahjaks? Mää on oon melkein joka vuasi ostanu jonkun tuoksuputelin ja korun, ja se on kyllä tykänny.
Toki jos juhlapaikalle toisi ihan aidon ja elävän vuohen liekanarun päässä.
Sillä on visiin kaikkee mitä se tarvii, mutta mitä se vois haluta? Emmää tiä. Seksilelut ja orjapojat ei uskoakseni ole hyvä idea.
Porvoossakin on Prisma. ”Kotimatka pitkä lie, ei vastaantulijaa…” Petskulla menikin illalla kompassi rikki? Abduktio eli ufokaappaus? Liikkuvan poliisin riemukas kännikepponen? Tarkkapiirteisen selektiivisen trombin lempeän pyörryttävä kyyti?Mut eihän Redissä oo Prismaa! Vai tarkotatko kuitenkin S-markettia?
minulla pyörii yksi vuohi jossain Afrikassa... Jos ei liene jo kuollut. Sain sellaisen kaverilta joululahjaksi tai siis ystävä lahjoitti rahaa Planille joka lupasi lähettää vuohen jollekin naiselle johonkin Afrikkaan tms.
Porvoossa ei kylläkään ole Prismaa, Suomen suurin S-market löytyy. Kyllä kelpaa olla PorvoolainenPorvoossakin on Prisma. ”Kotimatka pitkä lie, ei vastaantulijaa…” Petskulla menikin illalla kompassi rikki? Abduktio eli ufokaappaus? Liikkuvan poliisin riemukas kännikepponen? Tarkkapiirteisen selektiivisen trombin lempeän pyörryttävä kyyti?
Mihin tässä maailmassa voi enää luottaa? Ryhdytään kaikki keskustapuoluelaisiksi!
Joo kyllähän Pohjois-Suomessakin pääsee valtakunnan lehtiin paljon pienemmillä jutuilla.Ei tietenkään kerrota. Eihän siellä tapahdukaan mitään.
Ylen Uudenmaan uutiset voisi nimetä pelkästään Helsingin uutisiksi, sillä pk-seudun ulkopuolelta ei usein kerrota yhtään mitään.
Aikaisin nukkumaan menevät on jotenkin outoja. Ostaisitko niiltä käytetyn auton?
Fake news. Väestörekisterin mukaan Suomessa ei ole yhtään Porvoolaista. Joten ei kelpaa olla Porvoolainen.Kyllä kelpaa olla Porvoolainen
Aikaisin nukkumaan menevät on jotenkin outoja. Ostaisitko niiltä käytetyn auton?
Tarjoon kaljat. Kaks viikkoa, niin viinat ja kaljat. Kolme viikkoa, niin viinat, kaljat ja huumeet. Neljä viikkoa, niin viinat, kaljat, huumeet ja huorat.Paljon saan jos oon viikon ryyppäämättä. Tonnin?
Mitä jos joku päivä tulis kauhee himo vuohenmaitoon ja kävis vaatiin sitä ittelleen? Lentäis mestoille ja näyttäs kuitin että määhän tän oon maksanukkin. Kili tänne saatana. Joku ottas varmaan itteensä vaikka ihan laillisilla asioilla liikutaan.Kauheaa tuhlausta. Sehän elää puutteessa se vuohi. Vertautuu Lappiin ja poromiehet antaisivat naistensa hoidella porot. Kaikilla perinteisillä tavoilla. Mitä siitäkin tulisi.
Yläkertaan muuttanut vissiin joku ravi-porukka, enkä meinaa nyt niitä suorahoususia arveluttavia tyyppejä vaan niitä toisenlaisia erilaisia pillerivillejä. Ihan vitun kovalla soi joku teknohumppa ja kello on jumalauta 12 päivällä. Noh, tapansa kullakin, eipä tuo meikäläistä häiritse, paitsi ihmeteltävä on miten vitussa noin kovalla voi kerrostaloluukussa edes soittaa musiikkia ilman, että pää räjähtää. Ihmiset on kyllä ihan vitun outoja.
Jep, todennäköisesti joku ottaa kyllä pulttia, koska eihän toi nyt mitään ihan järin fiksua hommaa ole kun parvekelasit resonoi ja koko talo soi. Sekin on kyllä jännää, että varmaan jonkun mielestä tollanen touhu on ihan okei? En tiedä onko talon säännöissä mitään ko. asiasta, päiväsaikaan kun tapahtuu niin sinänsä ihan sama, mulla on luurit päässä tarvittaessa niin eihän tuota yleensä edes huomaa. Jos samaa tapahtuisi sunnutai-aamusta pikkukrapuloihin niin sitten kyllä kävisin pelottelemassa.Onnea matkaan, kyllä ne kohta häädön saa. Ei mitenkään tietenkään heti ja ensi kesään voi mennä. Tuosta musiikin lujuudesta samaa mieltä tai eihän se mikään mielipide ole. Ei ole mitään järkeä kuunnella musiikkia noin lujalla, kun on vaihtoehtojakin.