Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 278 591
  • 66 554

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onks teillä mitään omaa logoa? Mä oon jo varmaan 20 vuotta käyttänyt sitä perus X:n muodossa olevia miehen ja naisen jalkoja, missä välissä vehkeet, mutta oon miettinyt että vaihtaisin. Yks vaihtoehto on Rollareiden kielilogo, missä suusta ei tulisi kieli ulos vaan menisi muna sisään. Kirkkovenekin, missä osa karvoista tekee hakaristin, on kyllä vähän ankea.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ja Maisa on kamalan ylpeä miehestään. Jos se vaikka riittää...

Aika moni maisa on ylpeä miehestään ja siitä, että pääsi oikein naimisiin. Tämä ei tietenkään ole piikki sinua kohtaan vaan ihan yleinen havainto.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Toisesta ketjusta poimittua:


Uskotko muuten jälleensyntymiseen? Jos tässä elämässä olet ilves niin oletkohan seuraavassa elämässä esim. peura? Tai ihminen?

Nyt on paha mutta en mä kyllä usko. Jos joku elukka pitäisi valita mikä olisi seuraavassa elämässä niin kyllähän se olisi miekkavalas. Hieno elukka.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Avocadon nimi juontaa Nahuatl -intiaanien kivespussia tarkoittavasta sanasta. Googlatkaa jos ette usko. Nyt ymmärrän, miksi akat kaupassa aina puristelee avocadoja.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tonttuja on oikeasti olemassa ja ne kurkkii ikkunasta. Mistä pukki muuten tietäisi mitä mä toivon lahjaksi.

Ho ho ho.

Niin? Kyllähän tämän nyt ovat kaikki tienneet jo pikkunaperosta lähtien. Ja uskon että tonttuja on ollut koko vuoden liikkeellä. Tietävät sitten olemmeko olleet kilttejä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Empä olis ikuna uskonu että tämmöstä viestiä kirjottelisin. Mutta ny kirjotan. Mitä ostaa vaimolle joululahjaks? Mää on oon melkein joka vuasi ostanu jonkun tuoksuputelin ja korun, ja se on kyllä tykänny. No ny sillä rupee oleen arvometallia nurkissa enemmän kuin mitä riistokapitalistit ovat kerenneet neekereiltä ryöväämään Ahrikasta. Mimmi on gilf-iässä, mutta menis kolmekymppisestä. Sillä on visiin kaikkee mitä se tarvii, mutta mitä se vois haluta? Emmää tiä. Seksilelut ja orjapojat ei uskoakseni ole hyvä idea.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Empä olis ikuna uskonu että tämmöstä viestiä kirjottelisin. Mutta ny kirjotan. Mitä ostaa vaimolle joululahjaks? Mää on oon melkein joka vuasi ostanu jonkun tuoksuputelin ja korun, ja se on kyllä tykänny. No ny sillä rupee oleen arvometallia nurkissa enemmän kuin mitä riistokapitalistit ovat kerenneet neekereiltä ryöväämään Ahrikasta. Mimmi on gilf-iässä, mutta menis kolmekymppisestä. Sillä on visiin kaikkee mitä se tarvii, mutta mitä se vois haluta? Emmää tiä. Seksilelut ja orjapojat ei uskoakseni ole hyvä idea.

Yllätä puolisosi, ja aja se lumihankeen kirveen kanssa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Empä olis ikuna uskonu että tämmöstä viestiä kirjottelisin. Mutta ny kirjotan. Mitä ostaa vaimolle joululahjaks? Mää on oon melkein joka vuasi ostanu jonkun tuoksuputelin ja korun, ja se on kyllä tykänny.
Tämä voi mennä nyt ihan hutiin kun en teittii tunne. Lahjakortti johonkin kasvo-, jalka- tai käsihoitoon tai hierontaan... Ja mitä muita näitä ns. hemmottelujuttuja on... Tai sitten näitten joidenkin tahojen mainostama hyväntekeväisyyslahja eli esim. vuohi jollekin afrikkalaisille. Itse en niihin oikein innostu.

Edit. Yksi välilyönti lisätty, helpottaa lukemista
 
Viimeksi muokattu:

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
@Iisoppi Me ostettiin kerran yksikön naispuoliselle pomolle pikkujoululahjaksi vuohi, tai oikeammin se meni johonkin afrikkalaiseen kylään, tai klaanipäälikölle, mistä sitä tietää. Noh, kumminkin lahjansaantihetkellä oli ilmassa suht vahva WTF-fiilis. Aiemmin oli ollut aika siistejä kukka-maljakko-asetelmia yms.. mitä oltiin kimpassa hommattu. Onhan se aika jännä konsepti, tehdä hyväntekeväisyyttä toisen puolesta. Veikkaisin, että aika monesta on kiva saada lahjoja ja muistamisia ihan itselle henk.koht. ja hoitaa hyvän tekeminen sitten omaehtoisesti esim. ohjaamalla kukkarahat jonnekin paikallisseuran junnuille tms.. Noh, eihän siitä mitenkään pettynyt ollut (kai), ihmeissään vain. Lahjoissa lienee vähän sama asia kuin vitseissä, että jos ne joutuu selittämään, niin ollaan peli jo menetetty. :)

Toki jos juhlapaikalle toisi ihan aidon ja elävän vuohen liekanarun päässä.
 
Viimeksi muokattu:

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Tuossa edellä puhuttiin Ilpo Larhasta. No sehän tosiaan otti henkensä silloin siellä lahtelaisessa kerrostalossa, mutta mitäpä mahtaa kuulua sille toiselle karkurille jonka nimi taisi olla Kullervo Haikas? Muistan kun soittivat lahtelaiseen paikallisradioon sieltä asunnosta ja tuota puhelua soitettiin myös iltauutisissa. Sittenhän kun Larha hieman yhtenä aamuna torkahti, niin tämä Haikas häipyi parvekkeen kautta panttivankien kanssa karkuun.

Ja sitten noista tv-visailuista myös puhuttiin, niin pakko todeta että se Marco Bjurströmin vetämä tv-visailu on aika hyvä. Tosin tässä viimeisessä jaksossa Aamu-tv:n joukkueessa oli Arto Nybergin ja Jan Erolan välissä Sanna Savikko, ja se saattaa vaikuttaa mielipiteeseen. Mutta on se muutenkin mukavan harmitonta visailua vanhoista tv-ohjelmista. Huomasin muuten myös, kun aluksi keittiöstä näkemättä tv-ruutua tuota kuuntelin, että Marco Bjurström kuulostaa Antti Mäkiseltä.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sillä on visiin kaikkee mitä se tarvii, mutta mitä se vois haluta? Emmää tiä. Seksilelut ja orjapojat ei uskoakseni ole hyvä idea.

Taistelin samojen ajatuksien kanssa omatoimilomalla minne häntä ei kuulema kutsuttu. No, ei niin.

Ostin arvalla jonkun huivin. Joululahjat on tietenkin piirun verran eri asia kuin joku lomatuliainen. Siinä ei sitten tietenkään ole mitään järkeä miksi niin on, mutta niin se on.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
@Individual, minulla pyörii yksi vuohi jossain Afrikassa... Jos ei liene jo kuollut. Sain sellaisen kaverilta joululahjaksi tai siis ystävä lahjoitti rahaa Planille joka lupasi lähettää vuohen jollekin naiselle johonkin Afrikkaan tms.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mut eihän Redissä oo Prismaa! Vai tarkotatko kuitenkin S-markettia?
Porvoossakin on Prisma. ”Kotimatka pitkä lie, ei vastaantulijaa…” Petskulla menikin illalla kompassi rikki? Abduktio eli ufokaappaus? Liikkuvan poliisin riemukas kännikepponen? Tarkkapiirteisen selektiivisen trombin lempeän pyörryttävä kyyti?

Mihin tässä maailmassa voi enää luottaa? Ryhdytään kaikki keskustapuoluelaisiksi!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
minulla pyörii yksi vuohi jossain Afrikassa... Jos ei liene jo kuollut. Sain sellaisen kaverilta joululahjaksi tai siis ystävä lahjoitti rahaa Planille joka lupasi lähettää vuohen jollekin naiselle johonkin Afrikkaan tms.

Omista hyvistä kokemuksista uskallan suositella järkevämpää vaihtoehtoa:

Loans that change lives | Kiva

Ajantasaista raporttia tulee onkohan joku vuohi jossain eikä mennyt vain avustuspuljun hotellikuluihin ja niihin maastureihin ja sotilasjoukkoihin.

Aina voi tietenkin lahjoittaa johonkin mustaan aukkoon.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Porvoossakin on Prisma. ”Kotimatka pitkä lie, ei vastaantulijaa…” Petskulla menikin illalla kompassi rikki? Abduktio eli ufokaappaus? Liikkuvan poliisin riemukas kännikepponen? Tarkkapiirteisen selektiivisen trombin lempeän pyörryttävä kyyti?

Mihin tässä maailmassa voi enää luottaa? Ryhdytään kaikki keskustapuoluelaisiksi!
Porvoossa ei kylläkään ole Prismaa, Suomen suurin S-market löytyy. Kyllä kelpaa olla Porvoolainen
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ylen Uudenmaan uutiset voisi nimetä pelkästään Helsingin uutisiksi, sillä pk-seudun ulkopuolelta ei usein kerrota yhtään mitään.

Miksi sieltä pitäisi kertoa mitään, kun siellä asuu pääkaupunkiseutulaiset millä ei ole varaa asua pääkaupunkiseudulla. Niiden huolista ja murheista voisi toki jonkun raportin tehdä.
 
Aikaisin nukkumaan menevät on jotenkin outoja. Ostaisitko niiltä käytetyn auton?

Mutta jos pitää herätä aikaisin röihin ja olla Työn Vuoksen pomon käskytettävänä 9e päiväpalkalla? Siinä on meidän tulevaisuus ja idea. Olla suojatyöpaikassa. Mutta itsehän haluan harrastaa vedonlyöntiä ja voittaa vielä tonnin. Sen jälkeen lopetan. Olen vielä miinuksella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös