Kaikki paska menee ihmisille läpi näköjään.
Toimii näemmä kun väki katsoo vaikka tuntuu vituttavan.
Kaikki paska menee ihmisille läpi näköjään.
No onneksi sentään tappoi itsensä ettei ole rahastamassa nykyisin sillä että on ollut paskasakkien aatelia. Tästä muuten avautui että Larharyhmä -bändin nimi juontunee lie ko. sankarista. Halvalla pääsivät kyllä nuo kanssamurhaajat kun 12 vuotta istumista riitti palkkamurhaan osallistumisesta ja sen tilaamisesta. Miten muuten käy perintöosan jos (kuten tuossa tapauksessa) miljonäärin murhaa oma jälkeläinen perintörahojen toivossa? Ei kai murhaajan perintöosuutta valtiollekaan voi tuomita joten tämän Fred Högstenin osaltahan rikos sinänsä onnistui, vaikka ukko toki joutuikin hetkeksi odottelemaan että pääsee vapaasti rikoshyödystä nauttimaan?Ilpo Larha – Wikipedia
Larha taisi olla yksi oman aikansa suomen gangstereita ja pelätyimpiä rikollisia. Köyhän miehen John Dillinger.
No onneksi sentään tappoi itsensä ettei ole rahastamassa nykyisin sillä että on ollut paskasakkien aatelia. Tästä muuten avautui että Larharyhmä -bändin nimi juontunee lie ko. sankarista. Halvalla pääsivät kyllä nuo kanssamurhaajat kun 12 vuotta istumista riitti palkkamurhaan osallistumisesta ja sen tilaamisesta. Miten muuten käy perintöosan jos (kuten tuossa tapauksessa) miljonäärin murhaa oma jälkeläinen perintörahojen toivossa? Ei kai murhaajan perintöosuutta valtiollekaan voi tuomita joten tämän Fred Högstenin osaltahan rikos sinänsä onnistui, vaikka ukko toki joutuikin hetkeksi odottelemaan että pääsee vapaasti rikoshyödystä nauttimaan?
No onneksi sentään tappoi itsensä ettei ole rahastamassa nykyisin sillä että on ollut paskasakkien aatelia. Tästä muuten avautui että Larharyhmä -bändin nimi juontunee lie ko. sankarista. Halvalla pääsivät kyllä nuo kanssamurhaajat kun 12 vuotta istumista riitti palkkamurhaan osallistumisesta ja sen tilaamisesta. Miten muuten käy perintöosan jos (kuten tuossa tapauksessa) miljonäärin murhaa oma jälkeläinen perintörahojen toivossa? Ei kai murhaajan perintöosuutta valtiollekaan voi tuomita joten tämän Fred Högstenin osaltahan rikos sinänsä onnistui, vaikka ukko toki joutuikin hetkeksi odottelemaan että pääsee vapaasti rikoshyödystä nauttimaan?
Uskotko muuten jälleensyntymiseen? Jos tässä elämässä olet ilves niin oletkohan seuraavassa elämässä esim. peura? Tai ihminen?Mä oon vittu ikuisesti Ilves ja kuolen sellaisena.
RottaUskotko muuten jälleensyntymiseen? Jos tässä elämässä olet ilves niin oletkohan seuraavassa elämässä esim. peura? Tai ihminen?
Kertokaa mulle miten vitussa nämä Baltian maat voivat viettää 100v juhliaan, vaikka taisivat kuitenkin melkoisen pätkän olla Neuvostoliiton alaisuudessa? Vai eivätkö olleet virallisesti.
Sata vuotta ensimmäisestä itsenäistymisestä on eri asia kuin sata vuotta itsenäisenä. Tietty pysähtyneisyyden aikana aika ei kulunut niin miten se lasketaan.Kertokaa mulle miten vitussa nämä Baltian maat voivat viettää 100v juhliaan, vaikka taisivat kuitenkin melkoisen pätkän olla Neuvostoliiton alaisuudessa? Vai eivätkö olleet virallisesti.
No nyt minulla on legojoulukalenteri ja se on ihan kiva... Ihan oikeasti.
Menepä sanomaan että valehistoriaa. Tosin vittuilua tulee takaisin, että tehän olitte Breznevin orjia, suomettuneita sontia.
Miksi Jari-Matti Latvalalla on aina vaikea kausi?
Miksi Jari-Matti Latvalalla on aina vaikea kausi?
Ja onko se edelleen nuori ja lupaava?
Ja Maisa on kamalan ylpeä miehestään. Jos se vaikka riittää...
Tonttuja on oikeasti olemassa ja ne kurkkii ikkunasta. Mistä pukki muuten tietäisi mitä mä toivon lahjaksi.Joulukalentereihin liittyen...
Toisesta ketjusta poimittua:
Uskotko muuten jälleensyntymiseen? Jos tässä elämässä olet ilves niin oletkohan seuraavassa elämässä esim. peura? Tai ihminen?
Tonttuja on oikeasti olemassa ja ne kurkkii ikkunasta. Mistä pukki muuten tietäisi mitä mä toivon lahjaksi.
Ho ho ho.
Empä olis ikuna uskonu että tämmöstä viestiä kirjottelisin. Mutta ny kirjotan. Mitä ostaa vaimolle joululahjaks? Mää on oon melkein joka vuasi ostanu jonkun tuoksuputelin ja korun, ja se on kyllä tykänny. No ny sillä rupee oleen arvometallia nurkissa enemmän kuin mitä riistokapitalistit ovat kerenneet neekereiltä ryöväämään Ahrikasta. Mimmi on gilf-iässä, mutta menis kolmekymppisestä. Sillä on visiin kaikkee mitä se tarvii, mutta mitä se vois haluta? Emmää tiä. Seksilelut ja orjapojat ei uskoakseni ole hyvä idea.