Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 337 707
  • 66 856
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kauheaa tuhlausta. Sehän elää puutteessa se vuohi. Vertautuu Lappiin ja poromiehet antaisivat naistensa hoidella porot. Kaikilla perinteisillä tavoilla. Mitä siitäkin tulisi.
Mitä jos joku päivä tulis kauhee himo vuohenmaitoon ja kävis vaatiin sitä ittelleen? Lentäis mestoille ja näyttäs kuitin että määhän tän oon maksanukkin. Kili tänne saatana. Joku ottas varmaan itteensä vaikka ihan laillisilla asioilla liikutaan.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Yläkertaan muuttanut vissiin joku ravi-porukka, enkä meinaa nyt niitä suorahoususia arveluttavia tyyppejä vaan niitä toisenlaisia erilaisia pillerivillejä. Ihan vitun kovalla soi joku teknohumppa ja kello on jumalauta 12 päivällä. Noh, tapansa kullakin, eipä tuo meikäläistä häiritse, paitsi ihmeteltävä on miten vitussa noin kovalla voi kerrostaloluukussa edes soittaa musiikkia ilman, että pää räjähtää. Ihmiset on kyllä ihan vitun outoja.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Yläkertaan muuttanut vissiin joku ravi-porukka, enkä meinaa nyt niitä suorahoususia arveluttavia tyyppejä vaan niitä toisenlaisia erilaisia pillerivillejä. Ihan vitun kovalla soi joku teknohumppa ja kello on jumalauta 12 päivällä. Noh, tapansa kullakin, eipä tuo meikäläistä häiritse, paitsi ihmeteltävä on miten vitussa noin kovalla voi kerrostaloluukussa edes soittaa musiikkia ilman, että pää räjähtää. Ihmiset on kyllä ihan vitun outoja.

Onnea matkaan, kyllä ne kohta häädön saa. Ei mitenkään tietenkään heti ja ensi kesään voi mennä. Tuosta musiikin lujuudesta samaa mieltä tai eihän se mikään mielipide ole. Ei ole mitään järkeä kuunnella musiikkia noin lujalla, kun on vaihtoehtojakin.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Onnea matkaan, kyllä ne kohta häädön saa. Ei mitenkään tietenkään heti ja ensi kesään voi mennä. Tuosta musiikin lujuudesta samaa mieltä tai eihän se mikään mielipide ole. Ei ole mitään järkeä kuunnella musiikkia noin lujalla, kun on vaihtoehtojakin.
Jep, todennäköisesti joku ottaa kyllä pulttia, koska eihän toi nyt mitään ihan järin fiksua hommaa ole kun parvekelasit resonoi ja koko talo soi. Sekin on kyllä jännää, että varmaan jonkun mielestä tollanen touhu on ihan okei? En tiedä onko talon säännöissä mitään ko. asiasta, päiväsaikaan kun tapahtuu niin sinänsä ihan sama, mulla on luurit päässä tarvittaessa niin eihän tuota yleensä edes huomaa. Jos samaa tapahtuisi sunnutai-aamusta pikkukrapuloihin niin sitten kyllä kävisin pelottelemassa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jos samaa tapahtuisi sunnutai-aamusta pikkukrapuloihin niin sitten kyllä kävisin pelottelemassa.

Mitä tekisit, itse en uskaltaisi ikinä mennä naapuriin. Täällä on onneksi tosi hiljaista ja olen testannut omat laitteeni käytävän puoleltakin.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Mitä tekisit, itse en uskaltaisi ikinä mennä naapuriin. Täällä on onneksi tosi hiljaista ja olen testannut omat laitteeni käytävän puoleltakin.
Kyllä mä kävisin kalmanhajuisena ja elävän kuolleen näköisenä haisevana möykkynä vapisevalla viskinraiskaamalla röhinä-äänellä kysäisemässä, että josko voisitte olla vielä tunnin pari hiljempaa, kun meinaa muutenkin lähteä henki enkä siihen ihan vielä olisi valmis. Jotain nuoria aikuisia nuo äännähtelystä (ja musiikista) päätellen ovat ja varmaan oon ne käytävällä nähnytkin ja morjenstellut, eli tuskin tulisi morasta tai kirveestä kuitenkaan. Tai sitten kakkaisin sanomalehteen ja tunkisin postiluukusta. Mutta ehkä ne käy kirkossa sunnuntaisin, kun ei silloin ole musiikkia kuulunut.
 
Paljon saan jos oon viikon ryyppäämättä. Tonnin?

Mahdollisesti jo piankin. Viime yö NHL:ssä toi hävittyjä rahoja takas jo 40e. Saahan sillä jo... Olutta? Lähikaupassa 18pack Karhua 24e paikkeilla. En kuitenkaan osta, yli kaks viikkoa ollut juomatta kuitenkin. Viimeksi kun join, join punaviinipullon 15 minuutissa ja oksensin ravintolan tupakkakoppiin. Mutta vedonlyönnissä maltti on valttia, sitä on pakko opetella kun vielä ei ole onnistunut.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kauheaa tuhlausta. Sehän elää puutteessa se vuohi. Vertautuu Lappiin ja poromiehet antaisivat naistensa hoidella porot. Kaikilla perinteisillä tavoilla. Mitä siitäkin tulisi.
Kyllä kai se niin on ollut ammoisista ajoista että akat hoitaa kodin ja elukat ja äijät metsästää ja sotii. Tuo porohomma menee ehkä siihen metsästysjuttuun kun ne elikot siellä tuntureilla villeinä laukkaa ja sitten ne pitää pyydystää ja kasata...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Unessa kiertelin baareja ja vika baari ennen kuin heräsin oli sellainen, missä jengi nukkui. Tai oli siinä terassin lisäksi pieni eteinen, missä jotkut dokasi. Ei hitto nyt on ideaa. Miettikää itsekin kun aamusta meette promilleissa pubiin ja siinä kahden kolmen aikaan ootte jo sammumiskunnossa. Pieni välikuolema ja taas mennään. Tietty Malmilla voi tunnin tirsat ottaa, mutta himaan jos aina kömpii niin ryyppyputken jälkeen saa kropasta laskea mustelmia ja naapurin mummot juoksee karkuun vaikka oot selvin päin.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Pisti mietityttämään oheinen hesarin juttu:
Amerikkalaisturisti meloi kanootilla eristetylle intialaissaarelle – heimolaiset surmasivat nuolilla ja jättivät ruumiin rannalle
(varmaan sama uutisoitu muuallakin). Eli 27-vuotias amerikkalaisturisti pääsi hengestään kun ehdointahdoin tuppautui ulkopuolisilta vaikutteilta suojellulle Sentinelin saarelle, missä asustaa omassa rauhassaan paikallisia alkuasukkaita. Jutun alkupuolella kerrotaan seitsemän ihmisen olevan pidätettynä ja alkoi vituttamaan, kunnes ilmeni että pidätetyt ovat kalastajia ketkä auttoivat tätä, ilmeisesti kristinuskon tuputtamistarkoituksessa saarelle tunkenutta heppua tuonne pääsemisessä. Eli tähän asti kaikki oikein, siellä on porukkaa maapallon viimeisessä muinaisessa heimoyhteisössä ja adidasverkkareilta ja kiinanpaskalta suojassa. Lähdin kuitenkin johtamaan hieman edelleen ajatusketjuani ja mietinkin nyt että pidänkö tätä saarella elävää porukkaa nyt enemmän eläiminä, kun mietin automaattisesti ettei heitä voi asettaa turistin kuolettamisesta edesvastuuseen sen enempää kuin vaikka tiikeriä tai vastaavaa voisi. Jotenkin automaattisesti yhdistin mielessäni nämä primitiivisten kansojen saaret luonnonsuojelualueisiin, missä eliöt saavat elää luontaista elämää ilman ihmisten haitallista vaikutusta. En nyt tiedä johtaako tämä pohdinta mihinkään sen enempää, mutta onpahan nyt "asia sitten mikä tahansa".
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Pisti mietityttämään oheinen hesarin juttu:
Amerikkalaisturisti meloi kanootilla eristetylle intialaissaarelle – heimolaiset surmasivat nuolilla ja jättivät ruumiin rannalle
(varmaan sama uutisoitu muuallakin). Eli 27-vuotias amerikkalaisturisti pääsi hengestään kun ehdointahdoin tuppautui ulkopuolisilta vaikutteilta suojellulle Sentinelin saarelle, missä asustaa omassa rauhassaan paikallisia alkuasukkaita....
Kivikaudella elävä 40 asukkaan sisäsiittoinen populaatio täysin eristyksissä muusta maailmasta. Kuulostaa kepulaiselta.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Vanhaa sananlaskua mukaellen: älä pyyhkäise ennen kuin tipahtaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Se aika vuodesta kun pitää miettiä mitä joululeivonnaisia sitä jouluksi leipoo ja milloin. Tehdä vähän aikataulua leipomisista. Tai aikalailla ne on ne vanhat samat tutut joita ensin äiti leipoi aina vuosikaudet jouluksi ja nyt sitten minä leivon kun äiti on menehtynyt.

Tilaa toki uusillekin tuttavuuksille on tai sitten jonkin leivonnaisen comebackille. Äiti teki viimeisinä jouluinaan veljeni avustuksella sellaisia herkkuja jouluksi kuin bebet. Nämä oli tosi ihania. Ja mielelläni näkisin noiden leivonnaisten comebackin tämänkin vuoden herkkupöytään.

Tuossa on vain se, että ovat kai aika työläitä valmistaa. Sitä se äitikin muistaakseni aina sanoi ja kun katsoo reseptiäkin niin ei noiden bebe-leivosten valmistus helpoimmastakaan päästä ole.

Mutta pitäiskö sitä yllättää itsensä ja leipoa bebejä jouluksi? Vai ostaisiko näitä herkkuja valmiina? Ainakin Laitilan leipä valmistaa ihan hyviä bebe-leivoksia.

Olen kuullut jonkun sanovan kyllä sitäkin että ovat liian makeita mutta minulle jos joku tuote on liian makea niin se saa sitten oikeasti ollakin hurjan makea. Olen kyllä makean ystävä.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Se tunne, kun tajuat pyyhkineesi pari sekuntia liian aikaisin.
Mä oon usein luullu, että kakkaaminen on jo tullut suoritettua kokonaisuudessaan, mutta sitten ekan pyyhkäsyn jälkeen sitä kuitenkin puskee lisää tulemaan, jännä homma. En tiedä mistä moinen ilmiö osaltani johtuu. Vaikuttaakohan tässä se, että pyyhkiikö istualtaan vai seisoen. Itse tietenkin istun ja paperi on telineessä oikeaoppisesti niin, että paperia nyitään yläkautta. Ja mainitaan nyt vielä sekin, että juusto tulee leivälle päällimmäiseksi vain jos leipä lämmitetään, muutoin alle. Näkkäri voidellaan sille vähemmän kuoppaiselle puolelle ja ananas ei missään tapauksessa kuulu pizzaan.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kolmekymppisen sinkkumiehen tulkitseminen kaappihomoksi. Tai lähinnä "bi-gay-piiloihmiseksi". Heteroksi itseni miellän vieläkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös