Kävin tuossa lauantaina Ihmemaa festareilla ja sanottakoon että yleisö poikkeaa aika vahvasti siitä mitä olen itse, mutta ei siinä minulle ole mitään ongelmaa, hyvin viihdyin eikä kukaan katsonut minunkaan niitattua prätkärotsia kieroon. En kyllä noin niinkuin muuten muista nähneeni satenkaarilippua missään keikalla jossa olen käynyt.
Pistin vaan omasta mielestäni hauskan jutun merkille, (joka siis myöskään ei häirinnyt tai haitannut millään tapaa, mutta oli minusta hauska) Tuohan on urheilustadionilla ja siellä on erillinen WC rakennus jossa on miesten ja naisten WC kiinteillä kylteillä merkattu. Oli kuitenkin nähty niin paljon vaivaa että sieltä oli teipattu sukupuolimerkinnät yli ja kirjoitettu rakennuksen eteen isolla unisex WC.
En kyllä nähnyt yhtään naista kusemassa siihen 5 metriseen rosterikouruun, mutta hyvä että oli tämä tärkeäksi koettu asia tullut hoidettua.
Viikon päästä kun siellä on urheilutapahtuma niin WC:t on taas miesten ja naisten.
Ja ihan tosi, viihdyin tuossa porukassa ihan hyvin, eikä minulle ole kertakaikkiaan mitään väli mihin kukakin kuseksii, mutta mua huvitti tuo asian eteen nähty vaiva.
Tarkalleen ottaen viihdyn tollasessa hippiäisseurassa paljon paremmin kuin pintaliitäjien seassa.