Kattia kanssa!Mielestäni, jos ei kissa itse, niin kukapa se kissan hännän nostaisi ellei sodomisti. Jatkakaa kreikkalais-roomalaisella.
En oikein jaksaisi tätä hevostelua, kun porottaa niin.Kattia kanssa!
@otus
"mutta toisaalta moni koulukiusaaja on itse tullut kiusatuksi, vaikka kuvittelisi että viimeiseksi he sellaiseen syyllistyisi."
Pakko puuttua tähän epäjohdonmukaisuuteen. Ajatusvirhe?
Vai voiko kiusatuksi tulemiseen syyllistyä?
Ymmärsin toki, että tarkoitit tätä, mutta sanavalintasi oli nurinkurinen: pronomini "he" viittaa teksissäsi kiusaajiin eikä kiusattuihin.Pyrin ilmaisemaan, että kiusaamisen taustatekijät voivat olla moninaiset, joista yksi mahdollinen tekijä on kiusatuksi joutumisen henkilökohtainen kokemus. Tämä ei suinkaan tarkoita, että jokainen kiusattu muuttuisi kiusaajaksi, mutta tietyissä olosuhteissa näin saattaa tapahtua. On intuitiivisesti hämmästyttävää, että yksilö, joka on itse kärsinyt kiusaamisesta, olisi valmis tuottamaan samanlaista tuskaa toiselle, erityisesti kun hänellä on ensi käden tietoa kiusaamisen traagisista vaikutuksista.
KS: Kokoomus, keskusta ja perussuomalaiset estivät Pride-liputuksen Kajaanissa
Pride-liputuksesta oli tehty kuntalaisaloite.www.iltalehti.fi
Siellä on taas paikallisella tasolla kokoomus ollut kepuleiden ja persujen kanssa änkyräkonservatiivisessa hengessä estämässä Pride-liputusta Kajaanissa.
Haluatko kertoa, millä tavalla Kainuun Seta ry ei ole osoittanut yhteistyöhalukkuutta näiden puolueiden kanssa?Niin, vai onko todettu, että sellaiselle järjestölle ei anneta tukea, joka ei osoita yhteistyöhalukkuuttaan näiden puolueiden kanssa?
Haluatko kertoa, millä tavalla Kainuun Seta ry ei ole osoittanut yhteistyöhalukkuutta näiden puolueiden kanssa?
Notta kun syyttelevät raiskauksesta, niin minä poika raiskaa pamautin sitten koko naapurin perheen. Vähän näpäytin, khej kjeh.Lähinnä siihen viittasin, että kyseessä oli nimenomaan Pride-liputus, ja kohtuullisen näkyvästi on viimeisen viikon ollut esillä Priden "vihamielisyys" kepua ja kokoomusta kohtaan.
Kyllä minä ymmärrän ihan hyvin, jos monella on vähän näpäytyshaluja tällaisessa tilanteessa. Ja varmasti siellä olisi moni edustaja muutoinkin äänestänyt vastaan.
Notta kun syyttelevät raiskauksesta, niin minä poika raiskaa pamautin sitten koko naapurin perheen. Vähän näpäytin, khej kjeh.
Eikös tässä tavallaan voida käyttää samaa logiikkaa, että ihan Priden oma vika, kun sulkivat nuo pois omista tekemisistään? (Joo, pk-seudulla, mutta kohtuu näkyvästi kuitenkin uutisoitu).
Niin eihän siitä montaa vuotta ole kun Eduskunnassa 92 kansanedustajaa äänesti "homoja vastaan" kun avioliittolaki meni täpärästi läpi. Vastaan äänesti mm lähes puolet kokoomuksen silloisesta eduskuntaryhmästä.Toki, jos ajattelee, että on moraalisesti oikein äänestää translakia vastaan. Moni ei kuitenkaan koe, vaan heille lain vastustaminen tarkoittaa ihmisoikeuksien vastustamista. Kun ihmisoikeuskysymyksistä tehdään omantunnon kysymyksiä, ollaan kaukana sivistysvaltion aatteista.
Ovatko homot omantunnon kysymys? Ovatko vammaiset omantunnon kysymys? Ovatko mielenterveysongelmaiset tai köyhät omantunnon kysymys? Transsukupuoliset ovat jatkumoa näille.
Osa konservatiiveista äänestäisi vieläkin homoja vastaan, mutta vähitellen vastustus laimenee. 50 vuoden päästä ajatus homojen oikeuksien vastustamisesta on vieras melkein kaikille. Ymmärrän hyvin, että poliittiset toimijat tahtovat vetää ehdottomia rajoja, koska ilman jämäkkyyttä asiat eivät etene. Kun kokee asiansa ihmisoikeuskysymyksenä, silloin täytyy uskaltaa myös nimetä ryhmät, joiden kokee vastustavan ihmisoikeuksia.
Tämä on liberaali ideaali. Todellisuus on kuitenkin se, että riittävän pitkälle kun mennään kaikenlaisen friikkeilyn ja epänormaaliuden normalisoinnissa ja jalustalle nostamisessa, niin tuuli saattaa kääntyä vastaiseksi ja siinä voi joutua kärsimään ihan sellaiset tavalliset homoseksuaalit, jotka nykyisellään lienevät liian persuja tai liian tavallisia tälle fanaattisimmalle gender ja pride -porukalle.Osa konservatiiveista äänestäisi vieläkin homoja vastaan, mutta vähitellen vastustus laimenee. 50 vuoden päästä ajatus homojen oikeuksien vastustamisesta on vieras melkein kaikille.
Onko ihmisoikeudet kokemus? Käsittääkseni ne perustuvat yleismaailmalliseen julistukseen, jotka eivät ole minkään vihervasemmiston tai liberaalien käsialaa tai omaisuutta.Ymmärrän hyvin, että poliittiset toimijat tahtovat vetää ehdottomia rajoja, koska ilman jämäkkyyttä asiat eivät etene. Kun kokee asiansa ihmisoikeuskysymyksenä, silloin täytyy uskaltaa myös nimetä ryhmät, joiden kokee vastustavan ihmisoikeuksia.
Tämä on liberaali ideaali. Todellisuus on kuitenkin se, että riittävän pitkälle kun mennään kaikenlaisen friikkeilyn ja epänormaaliuden normalisoinnissa ja jalustalle nostamisessa, niin tuuli saattaa kääntyä vastaiseksi ja siinä voi joutua kärsimään ihan sellaiset tavalliset homoseksuaalit, jotka nykyisellään lienevät liian persuja tai liian tavallisia tälle fanaattisimmalle gender ja pride -porukalle.
Esimerkki omasta elämästä: Minulle on täysin avoimesti julkilesbo urheilija sanonut, ettei ymmärrä lainkaan, että biologisilla miehillä on mahdollisuus olla "samalla viivalla" biologisten naisten kanssa. Päättele siitä itse mikä on friikkiä, tämän homoseksuaalin mielipide vai se mielipiteen kohteena oleva asia.Kerrotko lisää tästä friikkeilystä ja epänormaaliudesta joilta näin jalosti puolustat "tavallisia" homoseksuaaleja?
Esimerkki omasta elämästä: Minulle on täysin avoimesti julkilesbo urheilija sanonut, ettei ymmärrä lainkaan, että biologisilla miehillä on mahdollisuus olla "samalla viivalla" biologisten naisten kanssa. Päättele siitä itse mikä on friikkiä, tämän homoseksuaalin mielipide vai se mielipiteen kohteena oleva asia.
Ole mitä mieltä haluat, mutta tuossa vähän friikkisirkusta. Täysin sairasta ja epänormaalia.Jos "samalla viivalla" tarkoittaa urheilua, niin en katso asiaa niin vakavaksi että alkaisin sen pohjalta solvaamaan ihmisiä friikeiksi.
Ole mitä mieltä haluat, mutta tuossa vähän friikkisirkusta. Täysin sairasta ja epänormaalia.
McLaughlin began training a year ago and was cleared to fight by the Florida State Boxing Commission after having her hormone levels tested, according to ESPN.
Tämä kertoo oleellisen kuinka hedelmällistä tätä keskustelua on jatkaa ja kuinka kärryillä koko asiasta olet.Jos taas viittaat transihmisten osallistumiseen, viittaamassasi tapauksessa lajiliitto on ollut kanssasi eri mieltä:
Kuka tuossa on se friikki? Jokainen, joka haluaa nyrkkeillä, vaiko transsukupuoliset, vaiko ko. lajijärjestössä ne, jotka ovat laatineet säännöt?Tämä kertoo oleellisen kuinka hedelmällistä tätä keskustelua on jatkaa ja kuinka kärryillä koko asiasta olet.
On täysin kaksi eri asiaa, mikä on testien aikainen hormonitaso ja mikä on lihasten ja luuston kasvun sekä harjoittelun aikainen hormonitaso.
Ovatko homot omantunnon kysymys? Ovatko vammaiset omantunnon kysymys? Ovatko mielenterveysongelmaiset tai köyhät omantunnon kysymys? Transsukupuoliset ovat jatkumoa näille.