Linkkarissa tuli vastaan loistava kirjoitus tämän päivän Pride-liikkeestä. En nyt linkkaa sitä tähän, kun en tiedä onko yksittäisten ihmisten kirjoituksia ok tänne linkkailla, mutta tässä se nyt on copy/pastettuna. Enkä suoraan sanottuna tiedä, onko tämä copy/pasteaminenkaan ok, mutta kirjoitus oli mielestänin niin hyvä, että otan riskin.
Tiivistelmänä, Pride-liike on radikalisoitunut puhtaasti vasemmistolainen järjestö.
"Pridekuukausi tuo mulle tänä vuonna enemmän häpeää kuin ylpeyttä
Ei ole ikinä postaaminen pelottanut näin. Cancelointia odotellessa. Edustan nyt vain itseäni. En mun työnantajaa, ammattikuntaa tai kaikkia maailman homoja.
Tarkoitus ei ole heittää ketään bussin alle - jos vain kukaan ei heittäisi lesboa junan alle.
Vuosi sitten tulin työelämässä kaapista. Projekti onnistui 90% - leuat ei loksahtaneet, kukaan ei alkanut länkyttää tyhmästi. Heterot ei saa mun oloa enää vaivautuneeksi. Ootte tulleet valovuosia siitä, mitä teidän kanssa oli 10v sitten! Nöyrä kiitos ❤️
Mikä saa mut varomaan 10%… En halua tulla niputetuksi nykyhetken äänekkäimpiin sateenkaariaktivisteihin
LGBTQ+ ja prideliike on muuttunut. Ensin oli vain homojärjestö, me lesbotkin oltiin (ollaan usein edelleen) sivujuonne. Myös mikrovähemmistöt jätettiin ulos. Tuulettamista siis tarvittiin - tosin viimeaikoina on tapahtunut lähinnä typistymistä ja kärjistymistä.
Jokainen on vapaa identifioitumaan kuten kokee. Kaikkien oikeuksia tulee kunnioittaa ja hyvä kohtelu kuuluu jokaiselle, poikkeuksetta. Näin mä uskon. Ja alan olla liikkeen sisällä yksin uskomukseni kanssa.
Kun vähemmistön sisäisten vähemmistöjen hyvinvointia yritetään kohentaa yhteiskunnassa (ja parannettavaa on!) jalkoihin uhkaa jo talloutua muiden ihmisryhmien oikeuksia, identiteettejä ja tieteellisiä faktoja.
Pian on sosiaalisesti kosher, että sukupuolidysforiasta kärsivälle LAPSELLE voitaisiin tulevaisuudessa antaa hormoniblokkereita
Tai että biologinen mies voisi fyysisissä lajeissa kilpailla biologisten naisten sarjassa
Hgin kaupunki käyttää pinkkipousaillessaan verorahojamme dokumentteihin, joissa 9-vuotiaat levittelevät haaroja aikuisille yökerhossa - ikään kuin tällä olisi mitään tekemistä terveen gay- tai dragkulttuurin kanssa
Prideliike on radikalisoitunut pisteeseen, jossa se ihan tosissaan hyväksyy enää vain tietyn poliittisen näkemyksen: vasemmistolaisen
Mulle syntymähomppelille väitetään, että suuntautumisellani ”syrjin” mieskehoisia
Jos näihin kehityskulkuihin vastaa, että nyt riittää, niin olet änkyrä.
Suurin osa meistä haluaa sallivamman, ihmisystävällisemmän ja syrjinnästä vapaan yhteiskunnan. Voitaisiinko vaan pitää edes puolet aivoista mukana sitä tavoitellessamme?
Tätä kaikkea mietin, kun tulen kaapista uudessa tilanteessa joka hiton päivä. Mietin, että älkää pliis pitäkö mua yhtenä noista ääriliikkeen hölmöilijöistä, vaikka sateenkaarilippua heilutankin.
Tyrmistyneenä katson, kun puritanismissaan sabotoivat meidän 15v sitten vaikuttaneiden ex-aktivistien työtä yhdenvertaisuuden eteen ja luovat vastakkainasettelua. Heidän touhu on syöttö meidän yhteisen vastustajan, homo- ja transfobikon lapaan. Surullista ja lyhytnäköistä.
Pridekuukauteen 2023 toivon aitoa priden henkeä: puolustetaan ja juhlistetaan kaikkia seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjä TASAPUOLISESTI. Kunnioitetaan myös niitä, jotka on erilaisia kuin sieltä peilistä katsova tyyppi. #pride #helsinkipride"