Dee Snider
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jatkoaika Cancer Fighters
Eilen sinä väitit dana77 aloittaneen kiimailun :-D
Aivan. Meni heavy ja dana sekaisin näköjään. Kösi pystyyn virheen merkiksi.
Eilen sinä väitit dana77 aloittaneen kiimailun :-D
Kuulostaa uskomattomalta. Viitsitkö ihan muutamankin tällaisen linkata nähtäväksi?
Kummassakaan uutisessa ei ollut kommentteja näkyvissä, joten vielä ei ole ensimmäistäkään jaxuhalia näkynyt suvaitsevaisilta tai konservatiiveiltä.
En tiedä päiviräsäsistä, mutta ihmeellisen voimakkaita reaktioita homoseksuaalisuus edelleen aiheuttaa uskovaisissa ihmisissä. Tai no eihän se sinällään ihmeellistä ole, kun nuo uskonnot kuitenkin käskevätkin halveksumaan homoja.
Aiheuttaa näemmä kummallista vänkäystä, kun toteaa sen tosiasian, että muslimit ovat epäsuvaitsevaisia fasisteja...
Kummassakaan uutisessa ei ollut kommentteja näkyvissä, joten vielä ei ole ensimmäistäkään jaxuhalia näkynyt suvaitsevaisilta tai konservatiiveiltä.
Niin että oliko jotain näyttöä väitteelle?
Näin se taas "koetaan". Suositun Kolmistaan-bloggaajan kirjoitus Pride-tapahtumasta aiheutti valtavan raivon somessa – selittelee nyt sanojaan ”testillä” - Viihde - Ilta-Sanomat (linkki iltasanomien uutiseen)
Johan siellä taas suvaitsevaisto näyttää miten nämä Pride yms. porukat toimii, eli uskallappas avata suusi ja jo on boikotti ja elinkeinon vieminen ensimmäisenä asialistalla.
Ei tokikaan saisi yleistää, mutta valitettavan yleistä on tämä käyttäytymismalli missä ainoa teko on hyökätä erimielisten kimppuun, ei sanan säilällä, vaan siis oikeasti sen ihmisen kimppuun, yrittämällä saada sen työt loppumaan ja ajamaan sen elämä kurjuuteen.
Aiheuttaa näemmä kummallista vänkäystä, kun toteaa sen tosiasian, että muslimit ovat epäsuvaitsevaisia fasisteja.
Kyllä äärikristitytkin ovat ihan aktiivisesti jakamassa "kristillistä lähimmäisenrakkautta" jos vain yhteiskunnalliset olot sen mahdollistavat. Suomessa, kuten nyt länsimaissa ja sivistysvaltioissa ylipäätään, tuo ei tietenkään käytännössä toimi, ja joutuvat tyytymään lähinnä kehityksen jarrumiehen rooliin. Sen sijaan kehitysmaissa ovat saaneet aikaiseksi "hyviä tuloksia" vainoamisen ja kielteisen lainsäädännön edistämisen saralla.Äärimuslimien ja -kristittyjen ero suhtautumisessa on homojen polttamisen ajankohta, äärimuslimit ovat valmiita polttamaan homot jo tässä elämässä, äärikristityt jättävät sen vanhan vihtahousun hommiksi.
Käyttämällä ilmaisua aavikkouskonto, avasit mahdollisuuden hassutteluun, sieltä samalta aavikoltahan se kristinuskokin on peräisin.
En usko, että yksikään tämän ketjun kirjoittajista olisi kanssasi eri mieltä uskovaisten muslimien epäsuvaitsevuudesta. Äärimuslimien ja -kristittyjen ero suhtautumisessa on homojen polttamisen ajankohta, äärimuslimit ovat valmiita polttamaan homot jo tässä elämässä, äärikristityt jättävät sen vanhan vihtahousun hommiksi. Molempien uskontojen pyhät kirjoitukset langettavat kuolemantuomion homoille.
Ei sillä, etteikö ääri- ja vanhoillisuskonnollisuudessa (oli se kotoisin aavikolta, viidakosta tai betonista) suhtauduta aina suvaitsemattomasti ties mihin, mutta pidätkö mielipiteesi/tulkintasi julkistamista tosiasiana hyvänä keskusteluna?
Kyllä äärikristitytkin ovat ihan aktiivisesti jakamassa "kristillistä lähimmäisenrakkautta" jos vain yhteiskunnalliset olot sen mahdollistavat. Suomessa, kuten nyt länsimaissa ja sivistysvaltioissa ylipäätään, tuo ei tietenkään käytännössä toimi, ja joutuvat tyytymään lähinnä kehityksen jarrumiehen rooliin. Sen sijaan kehitysmaissa ovat saaneet aikaiseksi "hyviä tuloksia" vainoamisen ja kielteisen lainsäädännön edistämisen saralla.
Eli et ymmärrä terminologiaa, pyrit tekemään yleistyksiä ja sitten ihmettelet, kun sanomisesi herättävät riitasointuja.Islam on fasistinen uskonto, joten en oikein osaa pitää muslimeja muina kuin fasisteina. Vähän sama kuin kinastelisi siitä, onko natsit mun mielestä fasisteja vai ei.
Islam on fasistinen uskonto, joten en oikein osaa pitää muslimeja muina kuin fasisteina. Vähän sama kuin kinastelisi siitä, onko natsit mun mielestä fasisteja vai ei.
Eli minä, tapakristitty, olen sinun tulkintasi mukaan fasisti?
Mutta homojen tappaminen sitten oikea paikka hassuttelulle? ...
Hyvä pointti. En haluaisi elää yhteiskunnassa, jossa perustuslain kirjoittaisi Päivi Räsänen, joka poliisiministerinä ollessaan mainitsi Raamatun olevan lain yläpuolella.
Eikö ääritulkittu kristinuskokin ole islamin tavoin fasistinen? Eli minä, tapakristitty, olen sinun tulkintasi mukaan fasisti?
Dee Snider kirjoitti:Mutta sinua ei vissiin haittaa, että vihervasemmiston nokkamiehet Niinistö, Aalto ja Arhinmäki kehoittivat kansalaistottelemattomuuteen? Eli nostavat oman ideologiansa lain yläpuolelle.
Saa. Ja pitää. En minäkään seurannut muuten kuin uutisten kautta. Jossain aivolohkossa joku sanoi älä mene. Näytti olleen oikeassa. Taas.Saako sellaiselle edes nauraa?.
Hyvää viihdettä tarjosi taas tämä ketju. Kaiken maailman rokkikukoilla ja hukkasusilla pyyhitään pöydät sekä lattiat, eivätkä he vaikuta edes itse ymmärtävän sitä. Saako sellaiselle edes nauraa?
Jossain aivolohkossa joku sanoi älä mene.
Tästä sotkusta ei nyt kyllä saa mitään irti, vaikka poppareita olisikin. Jokunen jatkiksen nimimerkki tuli kaapista ja elämä jatkuu.