Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Murtunut jalka. Millä lailla murtunut ja mistä? En löytänyt tarkempaa tietoa, josta voisi päätellä että mitä on riskeerattu. Kirjoittajalla pitää olla tämä tieto.
Vitun Oinonen piipittää taas maailman vääryyksistä jopa silloin kuin olisi positiiviseenkin tuotokseen mahdollisuus. Saatanan kusipää tule nyt oikeasti kertomaan miksi olet jääkiekkopalstan "toimittaja" ja miksi olet aikoinaan ruvennut kiekkoa seuraamaan kun se noin vastenmieliseltä tuntuu?
Ymmärrän meitä joiden ymmärrys ja mielipide on vuosien saatossa muuttunut esim. kovista Stevensin taklauksista joista ennen tykättiin ja nykyään kauhistellaan. Mutta sää Oinonen, saatanan kukkahattutäti tunnut pitävän kaikkea kiekkoon liittyvää vastenmielisenä ennen ja nyt.
Vitun pelle saatana.
Juttuja saa kritisoida, mutta tällainen henkilöön menevä paska on kyllä ihan perseestä. Aikuiset ihmiset haukkuu toista nimimerkin takaa minkä kerkeää. Luulisi edes jotain alkeellisia käytöstapoja löytyvän.
Jos jutut ei kelpaa, ei tartte lukea, jos vituttaa niin voi lukea ja mennä vaikka lenkille jos auttais, tai henk. koht uskon että Oinonen ei ole tyhmä ja tietää mitä niistä sen jutuista tulee.
Juttuja saa kritisoida, mutta tällainen henkilöön menevä paska on kyllä ihan perseestä. Aikuiset ihmiset haukkuu toista nimimerkin takaa minkä kerkeää. Luulisi edes jotain alkeellisia käytöstapoja löytyvän.
Ei muuten varmasti lentäisi. Samankaltaisia täällä häärii aika montakin vuodesta toiseen ja hyvin peliaikaa riittää..Aika nopeasti lentäisi ikibanneilla pihalle tuolla provon määrällä mitä teksteissään on.
Klikkaajia riittää. Lukijoita tuskin juurikaan. Itse ainakin luin TAAS vain pari lausetta, jonka jälkeen myötähäpeän tunne sai sulkemaan sivun.Jostain syystä näyttää lukijoita löytyvän. En itse ole Oinosen kanssa samaa mieltä useasti, mutta nyt on päässy vaikuttamaan.
Jos jutut ei kelpaa, ei tartte lukea, jos vituttaa niin voi lukea ja mennä vaikka lenkille jos auttais, tai henk. koht uskon että Oinonen ei ole tyhmä ja tietää mitä niistä sen jutuista tulee.
Asiaa tulee myös myös mutta vähän eri tavalla julkaistua. Omasta mielestä hauska kattoa kun otetaan henk koht hyökkäyksenä jos jotai suosikkia vähä kritisoidaan.
Eiköhän herra täältä jo löydy. Todennäköisesti tähänkin ketjuun on postannut
En tuon enempää sano
Mulla ei ole mitään ongelmaa pistää omaa naamaa, nimeä ja yhteystietoja Oinoselle jos pyytää. Olen oikeasti valmis ihan keskustelemaan vaikka henkilökohtaisesti ja edelleen sanon nuo samat asiat. Oinonen henkilönä kirjoittaa nuo jutut ja on henkilönä vastuussa mitä paskaa suoltaa näppäimistöstään, joten siksi pidän oikeutettuna haukkua ihan henkilöä. Se jos käytän voimasanoja hienojen vertauskuvien sijaan (niin kuin Oinonen tekee kirjoituksissaan) voi se jollekin olla liikaa, mutta asiaa se ei muuta mihinkäänJuttuja saa kritisoida, mutta tällainen henkilöön menevä paska on kyllä ihan perseestä. Aikuiset ihmiset haukkuu toista nimimerkin takaa minkä kerkeää. Luulisi edes jotain alkeellisia käytöstapoja löytyvän.
Miellyttävää? Miksi? Kenelle?Tosiaan, olisi miellytävää jos toimittaja tulisi kertomaan näkemyksiään tähän ketjuun.
Miellyttävää? Miksi? Kenelle?
Täällä on kieritty sivukaupalla omassa paskassa kuin katurakit ja niihin bileisiin pitäisi liittyä mukaan keskustelemaan tästä rakentavasta palautteesta?
Tämä Oinosen uusin itku tuosta Martinezin jalasta on jälleen taattua paskaa. Kirjoittaja on maailman suurin vitsi. Asuu taatusti äidin helmoissa aikamiehenä.
En tajua. Hauku mielipiteitä ihan niin kiivaasti kuin haluat, älä henkilöä. Eikö tätä enää opeteta koulussa ellei kodissa ole opetettu? Peruskäytöstavat ovat voimassa somessakin.Mulla ei ole mitään ongelmaa pistää omaa naamaa, nimeä ja yhteystietoja Oinoselle jos pyytää. Olen oikeasti valmis ihan keskustelemaan vaikka henkilökohtaisesti ja edelleen sanon nuo samat asiat. Oinonen henkilönä kirjoittaa nuo jutut ja on henkilönä vastuussa mitä paskaa suoltaa näppäimistöstään, joten siksi pidän oikeutettuna haukkua ihan henkilöä. Se jos käytän voimasanoja hienojen vertauskuvien sijaan (niin kuin Oinonen tekee kirjoituksissaan) voi se jollekin olla liikaa, mutta asiaa se ei muuta mihinkään