En jaksanu lukea edes puoleenväliin.En tiedä muista, mutta itse en nähnyt uusimmassa Tuuli Määtän kirjoituksessa mitään muuta kun uhriutumista.
Itseäni vituttaa, kun en tunne Aino-jäätelöä omakseni sen sukupuolirasistisuuden vuoksi. Haluaisin syödä, mutta en vaan tunne omakseni. Jos nimi olisi Aino-Reijo-jäätelö, niin heti voisin syödä paremmalla mielellä.Jos ei voi hallille lähteä katsomaan peliä hallin maskuliinisen nimen takia, niin suosittelen katsomaan pelin kotisohvalta Aino-jäätelöä
Mutta toivottavasti tämä on viimeinen kerta, kun miesvaltaiseksi tiedetty jääkiekkomaailma luulee selkeän maskuliinisen jäähallinimen olevan hyvä idea.
Noo mitäpä sitä turhaan tarkasteleaan ihan kaikkea. Kolumnin kirjoittaja mahtanut ajatella, ettei kannata pilata hyvää tarinaa ikävillä faktoilla.Jutussa korostuu virheellisesti ns. jääkiekkomaailman rooli areenan nimeämiseen liittyvässä päätöksenteossa. Käsittääkseni liitolla, Tapparalla tai Ilveksellä ei ole roolia KOY Tampereen Monitoimiareenassa eikä Tampere Deck and Arena Management Oy:ssä. Lafkojen päättäjiin ei myöskään kuulu mainittujen jääkiekko-organisaatioiden päättäjiä. Käsittääkseni Ilveksen ja Tapparan rooli areenassa on ns. ankkurivuokralaisen asema ja areenan tavoitteena on järjestää enemmän muita tapahtumia kuin jääkiekko-otteluita.
Jutussa korostuu virheellisesti ns. jääkiekkomaailman rooli areenan nimeämiseen liittyvässä päätöksenteossa. Käsittääkseni liitolla, Tapparalla tai Ilveksellä ei ole roolia KOY Tampereen Monitoimiareenassa eikä Tampere Deck and Arena Management Oy:ssä. Lafkojen päättäjiin ei myöskään kuulu mainittujen jääkiekko-organisaatioiden päättäjiä.
Söin aikani Marianne-karkkeja ja Elovena-puuroa, kunnes huomasin laskea kivekseni. Sen jälkeen ymmärsin, että Jormaahan tässä pitää juomaan ryhtyä. Todellisuudessa kylläkin vain maistoin. Eikä Jormaa ole enää aikoihin saanut Kolehmaiselta. Mutta olisinkohan uskaltanut maistaa samaa kökköviintä, jos etiketistä olisi toljottanut punakkanaamainen Terttu ripsarit töhryssä?
Ihan eri tavalla olisi uusia naisfaneja saatu lajille, jos olisi peli näytetty Avalla tai Livillä.
"Jatkoaika.com on suurin suomalainen jääkiekkoon erikoistunut verkkolehti "
Miksi kuitenkin joudun aloittamaan sunnuntaini lukemalla jonkun epävarman poikatytön kirjoituksen siitä, kun on saanut jollain räkäsellä risteilyllä seksuaalisia ehdotuksia joltain känniläiseltä mieheltä?
Toivon todella, että näiden feminististen, tasa-arvoa huutelevien siilitukkien aikakausi päättyy tämän coronan jälkeen. Ollut liian helppoa ja liian vähän vaikeuksia, ja tässä on oikein hyvä esimerkki lopputuloksesta.
Onko tasa-arvon vaatiminen sinusta siis väärin vai mikä tämän jälkimmäisen puklauksen pointti oli?
Itse en ole miesoletettuna tyytyväinen Ratametsän kaupalliseen nimeen, mutta tiedostan, että raha on joka määrää. Ei minua olisi haitannut sen enempää, jos Sanoma Media Finland olisi itselleen Ratametsän nimioikeuden ja tehnyt siitä Gloria Areenan.....ja vastaavat menisivät täällä mouhoavilta mouhoamatta läpi.
Itse olen ollut lukevinani rivien välistä, että jos jokin yritys heittää aimo (pahoittelen sukupuolittunutta termiä) tukun rahaa, niin kyseisen yrityksen nimi luonnollisesti tulee jossain määrin näkymään. Lisätietoja Elisa Oyj:n markkinointiosastolta.
Tuuli Määttä voi mennä Naistenlahden Voimalaitoksen porteille hakemaan voimaa pahaa maailmaa vastaan.
Itse en ole miesoletettuna tyytyväinen Ratametsän kaupalliseen nimeen, mutta tiedostan, että raha on joka määrää. Ei minua olisi haitannut sen enempää, jos Sanoma Media Finland olisi itselleen Ratametsän nimioikeuden ja tehnyt siitä Gloria Areenan.
Ei tämä UROS LIVE mennyt minulle mukisematta läpi ja todennäköisesti en käytä kyseistä nimeä arkipuhessa, vaan se on pelkkä areena tai halli. Sama olisi ollut noiden sinun nimien kanssa ja se ei johdu sukupuolijutuista, vaan typerästä jäähallin nimestä, kuten on myös UROS LIVE.Equality Arena, LADY LIVE ja MISS ARENA? Mukisematta läpi?
Jos edelleen keskitytään pelkkään nimeen, on puuron sijaan olennaista miettiä kuinka Marianne Live, Elovena Forum, Equality Arena, MISS ARENA, LADY LIVE ja vastaavat menisivät täällä mouhoavilta mouhoamatta läpi.
Jos kuvittelet että noista syntyisi joku tasa-arvohässäkkä, elät satumaailmassa. Projisoit omia ja oman kuplasi tunteita sen ulkopuolelle.Equality Arena, LADY LIVE ja MISS ARENA? Mukisematta läpi? Koska nehän ovat vain sen ja sen firman nimiä, eivät sisällä mitään sukupuolittuneisuutta.
LADY LIVE ja UROS LIVE ovat mielestäni huvittavan huonoja nimiä, mutta ei tasa-arvosyistä, vaan muista niihin liittyvistä mielikuvista. Uroksesta tulee ensin mieleen joku agilitytapahtuma tai esteratsastus, ei maskuliininen jääkiekko-ottelu. Mukisematta menee kaikki ehdotukset läpi, mutta hymähdyttää kuitenkin.
Ei tämä UROS LIVE mennyt minulle mukisematta läpi ja todennäköisesti en käytä kyseistä nimeä arkipuhessa, vaan se on pelkkä areena tai halli. Sama olisi ollut noiden sinun nimien kanssa ja se ei johdu sukupuolijutuista, vaan typerästä jäähallin nimestä, kuten on myös UROS LIVE.
Jos kuvittelet että noista syntyisi joku tasa-arvohässäkkä, elät satumaailmassa. Projisoit omia ja oman kuplasi tunteita sen ulkopuolelle.
Tasapuolisesti houkuttelevina pitäisin. Yleisen onnistuneisuuden arvointi menee ohi otsikon, joten ei mennä sinne.En kuvittele. Tiedän, että täälläkin riittäisi paljon nimeä epäonnistuneena ja ei-houkuttelevana pitäviä. Tuossa jo pari lainattua sanoi niitä typeräksi. Pitäisitkö sinä kyseisiä nimiä onnistuneina ja tasapuolisesti houkuttelevana?