Keskustele täällä kuin hörhö

  • 15 523
  • 292
K

Kiekkokatsoja

Tähän ketjuun kun kirjoittelee tarpeeksi "hyvin", niin saattaapi saada vvk puolueen jäsenkirjan.
Ellei moderointi ehdi iskeä ensin, täsmäaseellaan (antaa kakkua).
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllä olet ihmishirviö suorastaan kuin tuollaista suusta päästät. Täyttä paskaa tuollainen. Tuomitsen tämän heti kättelyssä, tutustumatta edes voisiko tämä olla totta. Kauhea loukkaus! Älä kirjoittele tuollaista paskaa, minä en jaksa ottaa edes selvää miten asiat voisivat olla oikeasti. Minä tuomitsen tämän suorilta käsin, heti kättelyssä oikeastaan!
 
Kuuliin että Mariin haluaa purkaa rajoituksia ... heti epäilin ... Miksi ? Kysyn vaan. Kansalle lisää " vapautta " kun ensin on kuristettu valheeseen perustuvilla määräyksillä ? Kuka hyötyy ? ? ? Perus vallan käytön väline. Silmän kääntö temppu. Kuunelkaa Tuomas Malista podkastista. Selvät merkit bäkyvissä, ei ole Mariin oman kansan " asialla ". Käskyt tulee " ylemmältä taholta".
 
K

Kiekkokatsoja

Piereskely on hyödyllistä ja helpottavaa.
Joka pierua pidättelee, on muutakin salattavaa. Vanha sanonta.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Suomen poliisi o iha ku erdoganin poliisi!! Vittu pidäti convoy aktivistit sumi maidanil eroa marin ja alas natsi hallitus!1
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suomen poliisi o iha ku erdoganin poliisi!! Vittu pidäti convoy aktivistit sumi maidanil eroa marin ja alas natsi hallitus!1
Kuuklatkaa polpo ja mielenne räjähtää !! tää on niin just tätä täällä kuningatar marinin valtakunnasa!1!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
En ole yhtään Venäjä-mielinen mutta väitän, että Suomella olisi enemmän päätösvaltaa Neuvostoliiton autonomisena tasavaltana kuin EU:n orjana!! Niin ja kaikki keskustasta vasemmalle ovat kommunisteja – nykyisin myös kokoomuslaiset!!
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oltiin tuossa lomilla poissa kotoa ja ollaan ihmetelty nyt, että miksi meidän naapurin miestä ei ole näkynyt. Kaikki lumet kolaamatta ja on jättänyt vaarallisen näköisesti köydenkin roikkumaan puun oksasta. Voi voi, olisipa kunnossa, kun ei ole hänellä ollut helppoa. Vaimo ja lapsetkin lähtivät viime vuonna….
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Liian hapokasta.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Liian hapokasta.
Ei oo tietoo. Kotona se on lämmintä öö ää öö, juoma oli yllättävän happopitoista.

Huigee Valagaala tulosa!! Allu on oppinu virheistään, annetaan Allulle meidän tuki lihasemoji.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En ota rokotteita. En halua mitään myrkkyjä kehooni, kiitos.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Olen suhteessa, jossa en ole saanut kokea yhdynnän iloja kohta 28 vuoteen. Päätin, että vieraisiin en edelleenkään lähde, mutta nytpä vihdoin ratkaisen asian jotenkin.

Räknäilin aikani eri vaihtoehtoja, ja finaalivaiheessa oli jäljellä enää kaksi parhaimmiksi päättelemääni konstia tyydytyksen löytämiseen: joko kotieläimen kuten lampaan tai vuohen hankkiminen yhdyntäystäväksi, tai sitten jonkin miesten lelun tilaaminen. Olin jo päätymässä lampaaseen, mutta sitten ajattelin, että eukko tai lapset alkavat epäilemään jotakin, jos lampaan pers’reikä käy lotkottamaan. Ei noiden elukoiden rei’istä oikein varmaksi osaa mennä sanomaan, joten luovuin ajatuksesta. Sivumennen, jokin hanhi tai vähän tätä isompi lintu saattaisi myös menetellä. Jos sieltä mahtuu muna tulemaan, niin miksei myös menemään. Mutta eläinten päälle siis henkselit.

Tilasin sitten iloisten miesten kaupasta sellaisen mutkalle väännetyn reilunkokoisen kumipultin, jonka voi vääntää nappulasta pärisemään. Vermettä voi ohjata jopa puhelimeen ladattavalla äpillä, ja erilaisia tärinävaihtoehtoja on moneen lähtöön. Pultti siis työnnetään perseeseen, ja sen on tarkoitus suristella siellä käyttäjää kulloinkin miellyttävällä tavalla. Metka peli. Se tuo kummasti hupia ruokakaupassa käymiseen tai vaikka virastoasiointiin.

Läksin muuantena iltapäivänä käymään vakioparturillani Marilla. Ennen puvunhousujen ylle kiskomista muistin tottakai sonnustautua myös kumikavaljeeriini. Parturiliikkeessä kytkin puhelimella ilopultin nonstop-ohjelmalle vuoroani odotellessa. Kun sitten hetken kuluttua pääsin hiustenleikkuuseen, niin pian huomasin, että perseessäni vellovan kumipultin mutka osuu parturintuoliin siten, että tärinä ottaa jotenkin kiinni tuolin rakenteisiin. Tietenkin parturi-Mari kuuli sen äänen, ja kyseli josko haluan vastata puhelimeen, kun se tuntuu tärisevän koko ajan. En oikein voinut vastata, kun oikea puhelimeni oli jäänyt takin taskuun, ja takki oli tietysti narikassa. Kovin meitä siinä ihmetytti, että taitaa olla sinnikäs puhelinmyyjä, hehe, kun tuolla lailla soittelee. Mari seurasi aikani kiemurteluani ja ähellystäni, ja aivan fiksusti päätteli minun pohtivan, että jospa siellä on poliisi tai joku muu, jolla on minulle jotain hyvin tärkeää ja kiireellistä asiaa. Joo ei tässä mitään, sanoin, jos on tärkeää asiaa, niin kyllä soittaja vielä asiansa ehtii toimittamaan.

No siinä samassa oikea puhelimeni tietysti soi takkini taskussa siellä narikassa. Eikä ollut epäilystäkään, että puhelin on minun, kun sillä hetkellä olin ainoa asiakas liikkeessä. Vähän tuo herätti Marissa ihmetystä, mutta selitin asian tietysti niin, että se takissa on työpuhelimeni, ja privaattipuhelin on taskussa. Marilla oli leikkuuni jo niskavilloja vaille valmis, joten hän ajatteli olla ystävällinen ja ojensi puhelimeni minulle, vaikka soittoääni oli jo ehtinyt vaimentua. Päätin siinä samalla kytkeä surinan huomaamattomasti pois päältä, mutta sen nyt arvaa kuinka siinä kävi. Nakkasin off-asennon sijasta kumipulttiin vahingossa jonkin Hercules-ohjelman, jonka ideana taitaa olla rajusti takovan nyrkin simuloiminen perseessä. No siellä se pultti veivasi hanurissani kuin viimeistä päivää, kun Mari koetti komentaa minua pysymään paikallani niskavilla-ajon ajan.

En vieläkään tiedä, mitä siinä ihan tarkalleen tapahtui. Pumppu hakkasi kahtasataa, ja lopulta tuolilta noustessani silmissä sumeni ja kaaduin lattialle. Kun heräsin, niin lanssin miehet touhusivat ympärilläni ja olivat juuri saaneet kiskottua housut jalastani. Mieskuorostani tuttu lanssikuski-Pekka kiskoi oikopäätä ja kyselemättä mutkapulttia pois persuksistani. Kumihanskaan verhottu käsi pudotti viimeisillä akun tehorippeillä hurjasti heiluvan pultin paperikoriin rauhoittumaan. Minäkin siitä tokenin, kun sain ekaksi hörpätä lääkintämiesten ojentamasta vesipullosta.

Kipeän perseen takia hain loppuviikon saikkua. Pillua en ole saanut vieläkään, vaan eipä tuon ole enää niin väliä, sen verran pitkään on tultu ilmankin toimeen. Maaseudun Tulevaisuuden tilasin äskettäin, josko siellä jotain kotieläimen tynkää olisi myytävänä. Ihan seuraksi ajattelin vaan. Olen ryhtynyt myös kasvattamaan pitkiä hiuksia. Mielestäni pitkä letti istuu mahtavasti myös näin kypsään ikään ennättäneelle miehelle, taitaa olla peräti muotia jossakin lännempänä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Vittu, että oli klakkenis kova meno. Jossain pöllöliitos ne luuli, että jos siirtää korkean riskin pelit jonnee vittu maanantaiks, niin ei olis menoo. Ei paljo haittaa, ku ei tarvi lähtee aamul mihnkää duunii. Psyko veti heti ekal minsal soihtumayhemit kehiin. Joku läski järkkäri tuli makkara palkal repii psykoo alas, mut ku lopus tuli pits invaasioo, niin arvaa kuka oli ekana kentäl? No vittu psyko! Vittu joku bönde Lahti Firma koitti repii lakanan irti. Siis sen mis luki "Haista Vittu Mölsä!" Sanottii siinä, että nähään matsin jälkee parkkiksell. Vittu naurettii, ku kuultii et ne oli piessy Tampereel jonku tuulari ja ollu 3 yhtä vastaan. Eiks ne parempaa pysty, meil on aina neljä yhtä vastaa. No mut matsi nolla nolla. Rynnättiin siit kentälle, ku sarjapaikka alko olee käytännös varma. Enää tarttee neljä pelii voittaa lopuist viidest. Oli pakko onnitella jätkii. Sit Psyko muisti, että vittu se bönde firma venaa meit parkkiksel. Eiku juoksuu sinne, eikä siel ketää ollu. Luikki pakoo, ku olis pitänyt vastata puhelimeen. Zökö kysy, että tietääks joku millo ens kauden eka Lahti Away, johon Psyko, että onks awayt niinku böndellä ja nowayt niinku himas. Kaik revettii nauraa, paitsi Psyko, joka suuttu ja alko painii. No saatiin siit vittu kunnon myllyt kuitenkin aikaa, ettei mikään turha ilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös