Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
huh Huh pitkään aikaan ollutkaan... sillivoilepää ... slurps... ja näin
Söin hyvää ruokaa, ja parempaa kuin sulla. Aatteleppa ite, omale kohale.huh Huh pitkään aikaan ollutkaan... sillivoilepää ... slurps... ja näin
Eikä missään lattialla ku PÄÄLLEKKÄIN.Missä ne oli ne muurahaiset? Oliko ne lattialla?
Minun rva tekaisi ukole silli kirjolohi juustokakun ! .Aijai oli hyvettiä taasen .huh Huh pitkään aikaan ollutkaan... sillivoilepää ... slurps... ja näin
"Kirjolohee, aika raffia. Tyyppi on paha. Mä kuulin, että teillä olis jotain bileitä. Millon ne on? Onks mitää tsäänssi saada nimee portille, ku massi politiikka kiitos vittu kelan on aika semi paska. Niin mä tulisin jo torstaina, eli voiks bunkkaa jonku teltas sen ekan yön, ku frendi tuo vasta perjantain mulle se mun teltan. Mä voin lippua vastaan vetää vaikka siin mainstagel sellaisen tantra työpajan, mut se on vaan chickseille. Ja, ellen mä ole liika sekiksissä haha. Kai mä saan sit artistibissei kans. Mähän en enää käytä ees brenkkuu, ku mä oon ihan luonnonmukasis yrtti systeemeis all the way jah bless."Minun rva tekaisi ukole silli kirjolohi juustokakun ! .Aijai oli hyvettiä taasen .
Valtteri meni mutta Jeesus tulee... Oletko valmis?
Sanna Marin
En. Olen.Valtteri meni mutta Jeesus tulee... Oletko valmis?
Sanna Marin <--> Manna Sarin
Manna = israelilaisten ruokaa
Sarin = Sariini, ikävä hermokaasu
Herätkää ihmiset, lopun aika on käsillä!
Ai jaa. Kun olin nuori poika, niin silloin vain vitsailtiin, että toinen toista on gay miesten vuosipäivä. Ei silloin mitään luonnonkatastrooffeja ollut jutuissa.Sokea näkijä Baba Vanga ennusti, että "2.2.2022 tulee sade. Lohikäärme sylkee liekkejä ja tuliset kyyneleet virtaavat".
Tarkistakaa, onko kahvia ja nötköttiä riittävästi hamstrattuna kaapissa.
Nii, kikkelis kokkelis vaan.Sakeeta zettiä ... en sano enempää ... niin se vaan menee !! ... jäbällä asiaa ? ehkä on ehkä ei ,,, tsorget siitä jos oon liian suora sanainen !!
Kqikkeq e ymmärtäny mutta JOOH onhan näitä tullu laitettua ! ,45 vuotta tojotien ja nipponien kans tehny pitkän päivä työn niin uskallan väittää että ei mene sormi suuhun ,,, ei tarvittu tieto koneita eikä sähkö piuhoja tai akku laitteita ,, tuo torstaina nosturille,,"Kirjolohee, aika raffia. Tyyppi on paha. Mä kuulin, että teillä olis jotain bileitä. Millon ne on? Onks mitää tsäänssi saada nimee portille, ku massi politiikka kiitos vittu kelan on aika semi paska. Niin mä tulisin jo torstaina, eli voiks bunkkaa jonku teltas sen ekan yön, ku frendi tuo vasta perjantain mulle se mun teltan. Mä voin lippua vastaan vetää vaikka siin mainstagel sellaisen tantra työpajan, mut se on vaan chickseille. Ja, ellen mä ole liika sekiksissä haha. Kai mä saan sit artistibissei kans. Mähän en enää käytä ees brenkkuu, ku mä oon ihan luonnonmukasis yrtti systeemeis all the way jah bless."
Ei kun vapahtaja... Elämme lopun aikoja. Jeesus tulee ja vie oikeamieliset paratiisiin ja väärähenkiset joutaa jäädä maan päälle helvettiin. Elämme lopun aikoja, vitsauksia riittää, lunta, koronaa, somee, turtiaisia jne jne.onks toi jeesus joku variantti?
Aijai, kunhan Johnny olis vielä täällä.. Tästä sais niin helposti huilia, mutta arvaan kuitenkin reikäleipää,Ai että kun tekisi taas mieli sitä…mmm… kyllä te tiedätte, mitä tarkoitan. Sillä on reikä ja on muuten ruskea.