Mä taas oon krypto sijoittaja. Ostakaa bitcoinii!!Olen ammattilainen pokerin pelaaja.
Mä taas oon krypto sijoittaja. Ostakaa bitcoinii!!Olen ammattilainen pokerin pelaaja.
En osta näkymättömyys rahaa. Osta ite, myyn sian säkissä. Saat halvalla.Mä taas oon krypto sijoittaja. Ostakaa bitcoinii!!
Kaapissa on NATSI!
Ei varmaan ole eilisistä bileistä vielä toipunut. Eli ei.Muute, onks viljoo näkyny?
Täytyy kysyä kun se herää. Vai onko kääpiöt yleensä vaarallisia?Ei sentään vaarallinen NATSI?
Täytyy kysyä kun se herää. Vai onko kääpiöt yleensä vaarallisia?
Turha leimat kaikkii käöpöit yleensä lyhytkaisvuisiks? Asenne vamma lokeroida ihmisii;sukupuoli;syntymämaa;uskonto yms perusteel. Siit samaa mieltä ku joku edel viestis et huijari patteriautot ei pelaza maailmaa!!!Lyhytkasvuinen*
Ei, mut onks mulkukka rimpautellu?Muute, onks viljoo näkyny?
Heh muistatko sen elokuvan Pekka ja Lyhytkasvuinen neek... Hyvin ruskettuneina yksittäistapauksina.Lyhytkasvuinen*
Heh muistatko sen elokuvan Pekka ja Lyhytkasvuinen neek... Hyvin ruskettuneina yksittäistapauksina.
Eivät ole, yleensä.Täytyy kysyä kun se herää. Vai onko kääpiöt yleensä vaarallisia?
Täytyy kysyä kun se herää. Vai onko kääpiöt yleensä vaarallisia?
Eivät ole, yleensä.
Keskuudessamme on mainittu käytettävän tumppuunvedossa Fleshlight -nimistä tuotetta eli tuttavallisemmin flesua, mutta postilaatikolla tumputtaminen on jo aika persoonallista välineurheilua. Oliko sellainen punainen Orthex, vai ihan rosteriloora? Kunhan kysyin. Ota se homohousu kiinni ja anna isän kädestä.Postilaatikolla veti tumppuun ilmiselvä stalinisti. Kun yritin sitä pysäyttää, niin se huusi: ”Eteenpäin Putinia viitoittamalla tiellä!”
Kuinka menetellä?
Mitvit aki mannise pitbulli on Putini eli runkkasko se pervo satlinisti koiran kusi merkkauksii postilaatiko tolppien juuris:D:D:D lähtisin varppiin seuraa jälkii jos tulis vaik Rita vastaan.Postilaatikolla veti tumppuun ilmiselvä stalinisti. Kun yritin sitä pysäyttää, niin se huusi: ”Eteenpäin Putinia viitoittamalla tiellä!”
Kuinka menetellä?
Heh muistatko sen elokuvan Pekka ja Lyhytkasvuinen neek... Hyvin ruskettuneina yksittäistapauksina.
Eihän sellaista elokuvaa ole koskaan ollut olemassakaan!
Missä ne oli ne muurahaiset? Oliko ne lattialla?Semmonen kun oli meiän kesämökillä, niin muurahaisia meillon tosiaan oli niinku, nii muurahaiset tuli meiän kesämökkiin, semmonen vanha rakennus siinä niin, tuli päällekkäin ne muurahaiset.
Joo nii tuli, että täälä tosiaan tuli, nii kaikki muur- ne on kaikki päällekkäin.