Nato-optio.Putin on hyvä johtaja. Suomi ulos prysselistä ja aletaan neuvotella putinin kanssa kaupasta. Ukrainan tilanne ei koske Suomea.
gjgj[ICODE]gjgfjgfjgjgfj
[/ICODE]gfhgffghmhmhmmbnmmnbmnmnbmmnbmmnbm
nbn nbnb nb
PItäisi varmaan ensin liittyä Natoon. Tämän toivon tapahtuvan mahdollisimman nopealla aikataululla ja sen jälkeen vielä mielelleään ydinaseita Suomeen.Kuulin et nato ytinaseita ois tulossa suomeen!! Voix tää olla totta?
On se totta!!?! Naton pääprinssieversti soitti minulle ja kyseli olisiko parvekkeella tilaa ydinaseelle. Lupasi antaa laukaisunapin ja saan käyttää kun siltä tuntuu, vaikuttaa hyvältä ratkaisulta.Kuulin et nato ytinaseita ois tulossa suomeen!! Voix tää olla totta?
Ei ole hyvä ratkaisu.Sinun olisi pitänyt pysyä vahvana kun pääprinssieversti soitti lahjuksineen.Suomi menetti itsenäisyytensä kun käänsi selkänsä Jumalalle ja Putinille natokiimassaan!!Ano Turtiaisen mukaan maanpuolustustahto menee samalla ovenavauksella kun pitää mennä naton sotiin mukaan..On se totta!!?! Naton pääprinssieversti soitti minulle ja kyseli olisiko parvekkeella tilaa ydinaseelle. Lupasi antaa laukaisunapin ja saan käyttää kun siltä tuntuu, vaikuttaa hyvältä ratkaisulta.
Näin onpi!!Ja jos näistä epäkohdista yrität mainita valtaapitäville tahoille ( eliitti) niin vastaus on pelkkää räkäistä naurua päin kasvoja!!Kertoopi siitä -että luulevat etteivät joudu koskaan vastuuseen..Kaikkien urheilulajien tulokset ovat ennalta sovittuja vapaamuurareiden ja illuminatin toimesta!
Piti ottaa selvä tästäkin, olen härkä.Moniko palstalainen on kiinalaiselta horoskoopiltaan apina? Jumalan siunausta teille.