UnenNukkuja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Aika moni, kunhan on turkulainen
SaUlilla ei muka terveysongelmia! Olihan Trumpillakin! Pakko olla!
Damn right, my friend!! " Hockey is the greatest game ever played" - niin se vaan on!! Keep Rocking!! ABJääkiekkoa on osattu pelata hyvin, jo hymyhuulten aikoina. Hyvä torjunta, vieläpä ilman suojia.
Toisaalta Sale on Nwo kätyri!1! Näitä ei varmaan tavalise EU :N orjan tavoin terveys ongelmat paina ..SaUlilla ei muka terveysongelmia! Olihan Trumpillakin! Pakko olla!
Vanha, kirjoitin tämän jo viime vuonna tänne jonnekin.Sanna Marin <--> Manna Sarin
Manna = israelilaisten ruokaa
Sarin = Sariini, ikävä hermokaasu
Herätkää ihmiset, lopun aika on käsillä!
C ja D estävät koronaviruksen! Pistän levyn soimaan!
Markka takaisin. Ja makkarakauppaan sovituskopit.
Siten saisimme jotain vanhalle sukupolvelle, ja jotain uudelle sukupolvelle.
Markoista menevät sekaisin, sillä voi olla monta samannimistä.Mutta menevätkö uudet sukupolvet sekaisin markoista, kun eivät välttämättä tajua, paljon yksi markka on euroissa?
Ne voi yhdistää samaksi, sillä ei nuoret enää halua armeijaan.Oma armeija ja vanhuspalvelut kuntoon.
Eikä, kun some somelaisille.Suomi suomalaisille!
ENNEN EI , KYSYTTY : HALUATKO?Ne voi yhdistää samaksi, sillä ei nuoret enää halua armeijaan.
Mut mä en haluuuuuuuu. Haluun vain pelata pelejä. Äiti tilaa pizzaa.ENNEN EI KYSYTTY : HALUATKO?
Silloin kun minä olin intissä tetsattiin 40 asteen pakkasessa! Sotkuun päästiin vasta kotiutumispäivänä eikä lomia ollut. Sivaria ei joko ollut tai sinne menivät vain homot. Komppanian päällikkö löi meitä joka päivä turpaan, jos kuria ei noudatettu. Nää nykypennut ei tiedä mitään oikeasta intistä!!!Ne voi yhdistää samaksi, sillä ei nuoret enää halua armeijaan.
Juuri näin!! Tuosta omasta armeijasta voisi kyllä vähän tinkiäkin , jos hyvät idänsuhteet sitä edellyttää - kauppa se on joka kannattaa sano mummovainaa!!Turha suututtaa Putinia mitenkään kun tässä naapurissa ollaanErotaan EU:sta, erotaan eurosta, ei mitään natoja. Emme voi lähettää lapsiamme kuolemaan amerikkalaisten sotiin. Oma armeija ja vanhuspalvelut kuntoon.
Sama homma itellä;mutta pakkasta sillon 50 astetta -kauhulla kattelen kun näille nykynuorille siellä kuulemma jotakin " kyberturvallisuutta " myös opetetaan.vanhoina hyvinä aikoina ei vaan nuokuttu tietokoneen edessä päivät pitkät ..Silloin kun minä olin intissä tetsattiin 40 asteen pakkasessa! Sotkuun päästiin vasta kotiutumispäivänä eikä lomia ollut. Sivaria ei joko ollut tai sinne menivät vain homot. Komppanian päällikkö löi meitä joka päivä turpaan, jos kuria ei noudatettu. Nää nykypennut ei tiedä mitään oikeasta intistä!!!