Keskustele täällä kuin hörhö

  • 15 680
  • 292
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jääkiekkoa on osattu pelata hyvin, jo hymyhuulten aikoina. Hyvä torjunta, vieläpä ilman suojia.
Damn right, my friend!! " Hockey is the greatest game ever played" - niin se vaan on!! Keep Rocking!! AB
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
SaUlilla ei muka terveysongelmia! Olihan Trumpillakin! Pakko olla!
Toisaalta Sale on Nwo kätyri!1! Näitä ei varmaan tavalise EU :N orjan tavoin terveys ongelmat paina ..
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Haluan vain sanoa, että: "Itä-helsinki sun on turha tutkii, minä ja mun gang me pukeudutaan mustiin
Sinä ja sun gang sun on turha tutkii, wasteman pussy wasteman pussy."
 
K

Kiekkokatsoja

-Mörkö on palanut, uutisoi jatkoaika. Voimme siis nukkua rauhassa.
-Olen laihtunut. Kohta ei ole mistä ottaa. Syön kyllä kuin hevonen iihanaaa.
 
K

Kiekkokatsoja

Markka takaisin. Ja makkarakauppaan sovituskopit.
Siten saisimme jotain vanhalle sukupolvelle, ja jotain uudelle sukupolvelle.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Haluan ostaa vokaalin "K".
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Markka takaisin. Ja makkarakauppaan sovituskopit.
Siten saisimme jotain vanhalle sukupolvelle, ja jotain uudelle sukupolvelle.

Mutta menevätkö uudet sukupolvet sekaisin markoista, kun eivät välttämättä tajua, paljon yksi markka on euroissa?
 
K

Kiekkokatsoja

Mutta menevätkö uudet sukupolvet sekaisin markoista, kun eivät välttämättä tajua, paljon yksi markka on euroissa?
Markoista menevät sekaisin, sillä voi olla monta samannimistä.
Ja vanhat eivät ymmärrä sovituskoppeja.
Pitäisköhän jo lähteä kävelylle, pohtii "hän".
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Erotaan EU:sta, erotaan eurosta, ei mitään natoja. Emme voi lähettää lapsiamme kuolemaan amerikkalaisten sotiin. Oma armeija ja vanhuspalvelut kuntoon.
 
Nais leinijilta positiivinen peli ilme ja voitto eilen. Upea suoritus jo nyt, puoli väli eriin! Puhumqttakaan maali vahdista, kohun keskellä super ihana peli. Oskari Osala ymmäetää naisia, herras mies. Naiset pelasivat maski päässä. Mies leijonay saisivat ottaa esi merkkiä turvallisuudessa. ONKO NYTKIN JOKU KARANTEENISSA? Jopa kapteeni ja Johtaja?!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Suomi suomalaisille! En kerro sitä, miten suomalainen määritellään!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ne voi yhdistää samaksi, sillä ei nuoret enää halua armeijaan.
Silloin kun minä olin intissä tetsattiin 40 asteen pakkasessa! Sotkuun päästiin vasta kotiutumispäivänä eikä lomia ollut. Sivaria ei joko ollut tai sinne menivät vain homot. Komppanian päällikkö löi meitä joka päivä turpaan, jos kuria ei noudatettu. Nää nykypennut ei tiedä mitään oikeasta intistä!!!

T. Esko-Jorma, RUK 50 kirvesmies
 

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Ja sitten vain kiekkoa sinne maalin eteen, se kai tässä ainoa lähtö on nyt kun pelataan näitä ratkaisevia hetkiä. Tuomu Ruutu, sinne Mikko KoiVULLEÄÄ JA KOIVU LYÖ SUOMEN FINAALIIIIIIN, KOIVU LYÖ SUOMEN FINAALIIIIIIIIN AIAIAIAIAIAIAIAIAIAI SITTEN VUODEN KAKSITUHATTAYKSI MIKKO KOIVU.....
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Erotaan EU:sta, erotaan eurosta, ei mitään natoja. Emme voi lähettää lapsiamme kuolemaan amerikkalaisten sotiin. Oma armeija ja vanhuspalvelut kuntoon.
Juuri näin!! Tuosta omasta armeijasta voisi kyllä vähän tinkiäkin , jos hyvät idänsuhteet sitä edellyttää - kauppa se on joka kannattaa sano mummovainaa!!Turha suututtaa Putinia mitenkään kun tässä naapurissa ollaan

Silloin kun minä olin intissä tetsattiin 40 asteen pakkasessa! Sotkuun päästiin vasta kotiutumispäivänä eikä lomia ollut. Sivaria ei joko ollut tai sinne menivät vain homot. Komppanian päällikkö löi meitä joka päivä turpaan, jos kuria ei noudatettu. Nää nykypennut ei tiedä mitään oikeasta intistä!!!
Sama homma itellä;mutta pakkasta sillon 50 astetta -kauhulla kattelen kun näille nykynuorille siellä kuulemma jotakin " kyberturvallisuutta " myös opetetaan.vanhoina hyvinä aikoina ei vaan nuokuttu tietokoneen edessä päivät pitkät ..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös