Olen suhteessa, jossa en ole saanut kokea yhdynnän iloja kohta 28 vuoteen. Päätin, että vieraisiin en edelleenkään lähde, mutta nytpä vihdoin ratkaisen asian jotenkin.
Räknäilin aikani eri vaihtoehtoja, ja finaalivaiheessa oli jäljellä enää kaksi parhaimmiksi päättelemääni konstia tyydytyksen löytämiseen: joko kotieläimen kuten lampaan tai vuohen hankkiminen yhdyntäystäväksi, tai sitten jonkin miesten lelun tilaaminen. Olin jo päätymässä lampaaseen, mutta sitten ajattelin, että eukko tai lapset alkavat epäilemään jotakin, jos lampaan pers’reikä käy lotkottamaan. Ei noiden elukoiden rei’istä oikein varmaksi osaa mennä sanomaan, joten luovuin ajatuksesta. Sivumennen, jokin hanhi tai vähän tätä isompi lintu saattaisi myös menetellä. Jos sieltä mahtuu muna tulemaan, niin miksei myös menemään. Mutta eläinten päälle siis henkselit.
Tilasin sitten iloisten miesten kaupasta sellaisen mutkalle väännetyn reilunkokoisen kumipultin, jonka voi vääntää nappulasta pärisemään. Vermettä voi ohjata jopa puhelimeen ladattavalla äpillä, ja erilaisia tärinävaihtoehtoja on moneen lähtöön. Pultti siis työnnetään perseeseen, ja sen on tarkoitus suristella siellä käyttäjää kulloinkin miellyttävällä tavalla. Metka peli. Se tuo kummasti hupia ruokakaupassa käymiseen tai vaikka virastoasiointiin.
Läksin muuantena iltapäivänä käymään vakioparturillani Marilla. Ennen puvunhousujen ylle kiskomista muistin tottakai sonnustautua myös kumikavaljeeriini. Parturiliikkeessä kytkin puhelimella ilopultin nonstop-ohjelmalle vuoroani odotellessa. Kun sitten hetken kuluttua pääsin hiustenleikkuuseen, niin pian huomasin, että perseessäni vellovan kumipultin mutka osuu parturintuoliin siten, että tärinä ottaa jotenkin kiinni tuolin rakenteisiin. Tietenkin parturi-Mari kuuli sen äänen, ja kyseli josko haluan vastata puhelimeen, kun se tuntuu tärisevän koko ajan. En oikein voinut vastata, kun oikea puhelimeni oli jäänyt takin taskuun, ja takki oli tietysti narikassa. Kovin meitä siinä ihmetytti, että taitaa olla sinnikäs puhelinmyyjä, hehe, kun tuolla lailla soittelee. Mari seurasi aikani kiemurteluani ja ähellystäni, ja aivan fiksusti päätteli minun pohtivan, että jospa siellä on poliisi tai joku muu, jolla on minulle jotain hyvin tärkeää ja kiireellistä asiaa. Joo ei tässä mitään, sanoin, jos on tärkeää asiaa, niin kyllä soittaja vielä asiansa ehtii toimittamaan.
No siinä samassa oikea puhelimeni tietysti soi takkini taskussa siellä narikassa. Eikä ollut epäilystäkään, että puhelin on minun, kun sillä hetkellä olin ainoa asiakas liikkeessä. Vähän tuo herätti Marissa ihmetystä, mutta selitin asian tietysti niin, että se takissa on työpuhelimeni, ja privaattipuhelin on taskussa. Marilla oli leikkuuni jo niskavilloja vaille valmis, joten hän ajatteli olla ystävällinen ja ojensi puhelimeni minulle, vaikka soittoääni oli jo ehtinyt vaimentua. Päätin siinä samalla kytkeä surinan huomaamattomasti pois päältä, mutta sen nyt arvaa kuinka siinä kävi. Nakkasin off-asennon sijasta kumipulttiin vahingossa jonkin Hercules-ohjelman, jonka ideana taitaa olla rajusti takovan nyrkin simuloiminen perseessä. No siellä se pultti veivasi hanurissani kuin viimeistä päivää, kun Mari koetti komentaa minua pysymään paikallani niskavilla-ajon ajan.
En vieläkään tiedä, mitä siinä ihan tarkalleen tapahtui. Pumppu hakkasi kahtasataa, ja lopulta tuolilta noustessani silmissä sumeni ja kaaduin lattialle. Kun heräsin, niin lanssin miehet touhusivat ympärilläni ja olivat juuri saaneet kiskottua housut jalastani. Mieskuorostani tuttu lanssikuski-Pekka kiskoi oikopäätä ja kyselemättä mutkapulttia pois persuksistani. Kumihanskaan verhottu käsi pudotti viimeisillä akun tehorippeillä hurjasti heiluvan pultin paperikoriin rauhoittumaan. Minäkin siitä tokenin, kun sain ekaksi hörpätä lääkintämiesten ojentamasta vesipullosta.
Kipeän perseen takia hain loppuviikon saikkua. Pillua en ole saanut vieläkään, vaan eipä tuon ole enää niin väliä, sen verran pitkään on tultu ilmankin toimeen. Maaseudun Tulevaisuuden tilasin äskettäin, josko siellä jotain kotieläimen tynkää olisi myytävänä. Ihan seuraksi ajattelin vaan. Olen ryhtynyt myös kasvattamaan pitkiä hiuksia. Mielestäni pitkä letti istuu mahtavasti myös näin kypsään ikään ennättäneelle miehelle, taitaa olla peräti muotia jossakin lännempänä.