Keskustele täällä kuin hörhö

  • 15 401
  • 292

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Minun rva tekaisi ukole silli kirjolohi juustokakun ! .Aijai oli hyvettiä taasen .
"Kirjolohee, aika raffia. Tyyppi on paha. Mä kuulin, että teillä olis jotain bileitä. Millon ne on? Onks mitää tsäänssi saada nimee portille, ku massi politiikka kiitos vittu kelan on aika semi paska. Niin mä tulisin jo torstaina, eli voiks bunkkaa jonku teltas sen ekan yön, ku frendi tuo vasta perjantain mulle se mun teltan. Mä voin lippua vastaan vetää vaikka siin mainstagel sellaisen tantra työpajan, mut se on vaan chickseille. Ja, ellen mä ole liika sekiksissä haha. Kai mä saan sit artistibissei kans. Mähän en enää käytä ees brenkkuu, ku mä oon ihan luonnonmukasis yrtti systeemeis all the way jah bless."
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Valtteri meni mutta Jeesus tulee... Oletko valmis?
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Lähtövalojen kiima
Nouseva aallot
Terät, hanskat, mailat
tikissä kaikki
Probert ja Angutsevich
Urokset, hiki, kiima
Nyrkit takovat
Gladiaattoreista vahvimmalle yleisö hurraa
Mursuviiksi kääntää peukalon
Laukean

(Ei kun joo sori väärä ketju, piti mennä tuonne muut ulkomaiset sarjat osioon)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Sinä ja minä liikennevaloissa.
 

Tekno-Kekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedote
Sokea näkijä Baba Vanga ennusti, että "2.2.2022 tulee sade. Lohikäärme sylkee liekkejä ja tuliset kyyneleet virtaavat".
Tarkistakaa, onko kahvia ja nötköttiä riittävästi hamstrattuna kaapissa.
 
K

Kiekkokatsoja

Sokea näkijä Baba Vanga ennusti, että "2.2.2022 tulee sade. Lohikäärme sylkee liekkejä ja tuliset kyyneleet virtaavat".
Tarkistakaa, onko kahvia ja nötköttiä riittävästi hamstrattuna kaapissa.
Ai jaa. Kun olin nuori poika, niin silloin vain vitsailtiin, että toinen toista on gay miesten vuosipäivä. Ei silloin mitään luonnonkatastrooffeja ollut jutuissa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sakeeta zettiä ... en sano enempää ... niin se vaan menee !! ... jäbällä asiaa ? ehkä on ehkä ei ,,, tsorget siitä jos oon liian suora sanainen !!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tuolla sattaa tonne päin ja tuolla tonne päin.
 
"Kirjolohee, aika raffia. Tyyppi on paha. Mä kuulin, että teillä olis jotain bileitä. Millon ne on? Onks mitää tsäänssi saada nimee portille, ku massi politiikka kiitos vittu kelan on aika semi paska. Niin mä tulisin jo torstaina, eli voiks bunkkaa jonku teltas sen ekan yön, ku frendi tuo vasta perjantain mulle se mun teltan. Mä voin lippua vastaan vetää vaikka siin mainstagel sellaisen tantra työpajan, mut se on vaan chickseille. Ja, ellen mä ole liika sekiksissä haha. Kai mä saan sit artistibissei kans. Mähän en enää käytä ees brenkkuu, ku mä oon ihan luonnonmukasis yrtti systeemeis all the way jah bless."
Kqikkeq e ymmärtäny mutta JOOH onhan näitä tullu laitettua ! ,45 vuotta tojotien ja nipponien kans tehny pitkän päivä työn niin uskallan väittää että ei mene sormi suuhun ,,, ei tarvittu tieto koneita eikä sähkö piuhoja tai akku laitteita ,, tuo torstaina nosturille,,
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
onks toi jeesus joku variantti?
Ei kun vapahtaja... Elämme lopun aikoja. Jeesus tulee ja vie oikeamieliset paratiisiin ja väärähenkiset joutaa jäädä maan päälle helvettiin. Elämme lopun aikoja, vitsauksia riittää, lunta, koronaa, somee, turtiaisia jne jne.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ai että kun tekisi taas mieli sitä…mmm… kyllä te tiedätte, mitä tarkoitan. Sillä on reikä ja on muuten ruskea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös