maalta käsin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Olisin ottanut Teissalan kokoonpanoon Seppälän tilalle. Kertooko siitä, ettei jatka meillä vai onko sairaslistalla?
Tuskin valmennusjohto miettii ensi kauden sopimustilannetta vaan haluaa laittaa kentälle parhaan mahdollisen joukkueen. Olen aika vakuuttunut siitä, että rotaatiota tulee tuleviin peleihin.Olisin ottanut Teissalan kokoonpanoon Seppälän tilalle. Kertooko siitä, ettei jatka meillä vai onko sairaslistalla?
Olisin ottanut Teissalan kokoonpanoon Seppälän tilalle. Kertooko siitä, ettei jatka meillä vai onko sairaslistalla?
Teissala on pelannut rigtina poikkeuksetta oikassa laidassa (saa korjata jos olen väärässä). Lähinnä siis kyse siitä, onko kokoonpanossa Dyk vai Teissala. Vasemmalla Seppälän vaihtoehtoina sitten Roy ja Kaskimäki. Nyt on selkeästi haluttu korostaa apuja puolustussuuntaan.
Vai onko? Miinusta on.Kertoo varmaan siitä, että Seppälä on pudotuspeleissä joukkueelle hyödyllisempi pelaaja kuin Teissala. Varmaan voisi vetää näyttävää kärkikynää eri puolella kenttää, mutta kyllähän Seppälän kamppailuvalmius ja oman pään pelaaminen on kuitenkin tosi paljon paremmalla tasolla.
Vai onko? Miinusta on.
Eihän tuo hassummalta näytä vaikka Melart onkin poissa! Tänään haetaan kolmas kiinnitys!IFK tänään:
Vesalainen - Jääskä - Pakarinen
Larsson - Berglund
Hirvonen - Koivistoinen - Nättinen
Luhanka - Rantakari
Seppälä - Paajanen - Dyk
Kåsastul - Motin
Tallberg - Väänänen - Åsten
Salin
Taponen
Halonen
Olipa positiivinen yllätys, että Berglund pelaa. Tuskin jalka satapinnasessa kunnossa on, mutta pääasia, että on mukana. Ehtii parannella sitten muutaman viikon päästä!
Hedberg siis ajautunut Peltosen koirankoppiin, kun roudataan Salin Vantaalta painamaan seiskapakinroolia mielummin. Mielummin mä Hedbergin pelaamista katson playoffseissa kuin Salinin.
Hedberg siis ajautunut Peltosen koirankoppiin, kun roudataan Salin Vantaalta painamaan seiskapakinroolia mielummin. Mielummin mä Hedbergin pelaamista katson playoffseissa kuin Salinin.
Se että pelaaja ei mahdu kokoonpanoon, ei tarkoita että olisi koirankopissa.Hedberg siis ajautunut Peltosen koirankoppiin, kun roudataan Salin Vantaalta painamaan seiskapakinroolia mielummin.
Ei mun mielestä playoffseihin pidä ottaa pelaajia tehoilun perusteella. Puolustus- ja kamppailupelaaminen on kaiken a ja o. Salin on noissa molemmissa huono, oli sitä myös Mestiksessä. Mutta nää on mielipidekysymyksiä ja veikkaan Salinin olevan umpikusessa tänään, jos joutuu pelaamaan. Peli kertoo totuuden tänään.Se että pelaaja ei mahdu kokoonpanoon, ei tarkoita että olisi koirankopissa.
Salin on pelannut raporttien perusteella erittäin hyvin Vantaalla ja tehoja on tullut. Muistetaan että Salin oli pitkään sivussa ja nyt on saanut pelituntumaa loukkaatumisen jälkeen pelaamalla 3 matsia Kolleissa ja 3 vai 4 Vantaalla. Ansaitusti Salin on kutsuttu takaisin ja nostettu kokoonpanoon.
Hieman samaa mieltä, että Salin on hyvä hyökkäyspäässä, etenkin juuri yv:llä kun on tilaa, mutta todennäköisesti oman pään pelissä vielä pulassa Lukon kovassa ajan sekä tilan supistavassa playoffs pelissä. Pelasi Kiekko-Poikien viimeisessä kotipelissä viime lauantaina ja saalisti syöttöpisteen sekä sai tilille +2, mutta tänään merkittävän paljon kovempi peli näyttää mihin kykenee erittäin kovan pelivaateen paineessa. Toivon toki, että pärjää hyvin ja tuo hyvän kiekollisen lisän HIFK:n Lukko peliin.Katsellaan, Salin ei ole vakuuttanut mua ollenkaan. Ei myöskään Mestiksessä, nyt puhun puolustuspelaamisesta. Kakkosylivoimaan Salin voi ollakin vahvistus.
Katsellaan, Salin ei ole vakuuttanut mua ollenkaan. Ei myöskään Mestiksessä, nyt puhun puolustuspelaamisesta. Kakkosylivoimaan Salin voi ollakin vahvistus.