Nicky Nichols
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Kyllä näillä avaimilla yksi lukko saadaan avattua.
Olipas väsynyt heitto, vaikka itse sanonkin.
Olipas väsynyt heitto, vaikka itse sanonkin.
Loistavaa! Olettaen Nättinen ja Jääskä täydessä iskussa niin suht hyvältä näyttää.Larsson edelleen poissa ja Dyk Teissalan sijaan kokoonpanossa. Muuten melkolailla parhaat jalkeilla. Joku osaavampi saa kirjoittaa kokoonpanon auki.
Dykin kausikortti kokoonpanoon vituttaa.
Ollut yli 3,5 kuukautta sivussa, eikä kyseessä ole mikään rutinoitunut ”Söderholm”, jolla peli on selkärangassa. Veikkaan, että Kotkansalo voi hyvinkin olla jo kunnossa, mutta ilman mitään pelituntumaa ei ole ensimmäisenä tulossa mukaan.Kotkiksella ei ole tullut ihmeparantumista….
Luulen että ei mahdu kokoonpanoon. Mielestäni Dyk on hyödyllisempi kuin Roy. Voidaan puhua siis täysin hutihankinnasta.Tietääkö joku onko Kevin Roy loukkaantuneena vai eikö vain mahdu pelaamaan?
Ottamatta kantaan Royhyn niin ihan mielenkiinnosta mikä on Dykin hyöty IFKlle? Pannukakut?Luulen että ei mahdu kokoonpanoon. Mielestäni Dyk on hyödyllisempi kuin Roy. Voidaan puhua siis täysin hutihankinnasta.
Arvasinkin että joku tätä kysyy. Pannukakut kuulemani mukaan erinomaisia mutta kentällä pystyy voittamaan kaksinkamppailuja, pelaa loppuun asti ja saa kiekonriistojakin eikä kaadu perseelleen heti kun vastustaja on alle metrin päässä. Onko Dyk hommattu tähän? Ei. Onko Dyk vahvistus? Ei todellakaan mutta on pelaajana, silmätestiin luottaen parempi kuin Roy.Ottamatta kantaan Royhyn niin ihan mielenkiinnosta mikä on Dykin hyöty IFKlle? Pannukakut?
Teissalan pitäisi olla kokoonpanossa ennen Dykkiä. Muuten ei valittamista. Se on selvää, että Larsson olisi peleillä, jos olisi kunnossa.
No, jos Larsson edes tulis vielä.Ollut yli 3,5 kuukautta sivussa, eikä kyseessä ole mikään rutinoitunut ”Söderholm”, jolla peli on selkärangassa. Veikkaan, että Kotkansalo voi hyvinkin olla jo kunnossa, mutta ilman mitään pelituntumaa ei ole ensimmäisenä tulossa mukaan.
Dyk 10 pudotuspeliä ja 10 pistettä
Eilen 0+0 eli eikö se ole 10 pudotuspeliä ja 9 pistettä?
Eilen 0+0 eli eikö se ole 10 pudotuspeliä ja 9 pistettä?
Käytännössä siis parhaalla (Kotkansaloa ei lasketa) vedetään nyt. Hieno homma. Voittavaa kokoonpanoa ei vaihdeta.Larsson tullut Rantakarin pariksi, mutta muutoin jatketaan samalla. Luhanka seiskapakki.
Eli Tom of Hedberg poppareilleLarsson tullut Rantakarin pariksi, mutta muutoin jatketaan samalla. Luhanka seiskapakki.