Luulen, että KooKoo tekee vielä mielenkiintoisia hankintoja ja sitä kautta kiinnostus paikan päälle menemiseen lisääntyy.Puhutko nyt itsestäsi vai yleisellä tasolla? Mikähän logiikka tässä nyt sitten on, että pelit jäävät kolmasosaan ilman kausikorttia? Eikö kausikortti siinä tapauksessa kannata ostaa vai eikö sinua kiinnosta KooKoon pelit ja KooKoon menestyminen tulevaisuudessa? Ilman lipputuloja on turha myöskään haikailla KooKoon menestyksen perään. Minulla menee kyllä hieman toisin päin.
Kirjoitin hieman mitä sattuu. Tarkoitin, että kotiottelut jäävät ilman kausaria noin kolmasosaan. Kausarin kanssa luulen, että noin puolet kotiotteluista tulisi käytyä katsomassa. Jos tietää jo etukäteen, että maksimissaan ehtii käydä katsomassa vain noin puolet matseista, niin istumapaikkakausarin hankinta noilla hinnoilla ei tunnu fiksulta. Vaikka toisaalta sillä tavalla voisi mielellään tukea seuraa. Tosin irtoliput paremmille paikoille tulevat halvemmaksi, joten silloin ei kausarin hankinnassa kauheasti ole järkeä mukana.