Jos yli 1700 myytyä kausikorttia ennen Juhannusta ei ole mielestäsi erikoinen määrä niin mikä se määrä pitäisi olla, että määrää voitaisiin pitää erikoisena?
Kuten Sakari Välimaa mainitsikin, Hullu huhtikuu oli ehdottomasti onnistunut kokeilu. Viime vuoteen nähden seisomakausikorttien myynti on suorastaan räjähtänyt ja erityisesti kannattaa huomioida, että peräti 70 prosenttia näistä kausikorttilaisista on kokonaan uusia kausikorttiasiakkaita. Tuo on erittäin hieno asia, että KooKoo on saanut noinkin runsaasti kokonaan uusia kausikorttiasiakkaita. Kausikortteja tullaan lisäksi varmasti myymään vielä ennen kauden alkua varsinkin istumapaikoille.
No sanotaanko ihan perstuntumalta, että tuon halpiskampanjan myötä tuli mieleen 2000kpl. Noi halpiskortit on vähän kaksipiippunen juttu, koska todennäköisesti moni aiemmin kalliimman yksittäislipun ostanut on hankkinut tuon liian halvan kausarin. Toi kausikorttimäärän lisäys ei tuu silloin kokonaisuudessaan näkymään yleisökeskiarvossa. Olis mukava tietää paljonko viime vuonna myytiin kausikortteja Kesäkuun puolenvälin ja sarjan alkamisen välissä, silloin pääsis vähän ennustamaan kausikorttien myyntimäärää kokonaisuudessaan.