Kausikortit ja liput

  • 81 303
  • 324

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Jännä nähdä muutenki miten irtolippujen myynti lähtee käymään. Kovasti oon vaan kuullut negatiivistä palautetta siitä,että hinnat noussut. Se nyt on toki ymmärrettävää, kun on tottunu viime kauden halvempiin hintoihin.
Hienoa,että kausikortti myynti on ollut kuitenkin noinkin vauhdikasta.
 

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
Kävinpä sitten noukkimassa kausikortin tulevalle kaudelle. Ihmetystä herätti se, että missään KooKoon sivuilla ei ole mainintaa siitä, että kausikortin voi aivan hyvin käydä ostamassa toimistosta suoraan ilman TikettiMasterin väliintuloa. Ja kun oli vanha seisomakausikortti taskussa niin se aktivoitui välittömästi maksettuani. Vinkkasin tästä Toimistopäällikköä ja hänkin oli hivenen ihmeissään asiasta. Taitaa olla niin että yhteistyökumppani jopa vaatii rahaliikenteen kulkevan heidän kauttaan. Minulle sopi paremmin suora asiointi toimistossa ja maksaminen pankkikortilla. Käteinenkin olisi varmaan kelvannut jos olisi ollut rahaa pestäväksi asti.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kävinpä sitten noukkimassa kausikortin tulevalle kaudelle. Ihmetystä herätti se, että missään KooKoon sivuilla ei ole mainintaa siitä, että kausikortin voi aivan hyvin käydä ostamassa toimistosta suoraan ilman TikettiMasterin väliintuloa. Ja kun oli vanha seisomakausikortti taskussa niin se aktivoitui välittömästi maksettuani. Vinkkasin tästä Toimistopäällikköä ja hänkin oli hivenen ihmeissään asiasta.

KooKoon kotisivulla on myös maininta, että voit tilata kausikortin myös sähköpostitse: kausikortti@kookoo.fi.
Eli itse uusin kausikortin ihan sähköpostiviestillä, jonka jälkeen sain laskun kotiin, jonka maksoin pois.
Tuolloin ainakin onnistui ilman Ticketmasteria. Ehkä tiedottaminen tämän suhteen ei ole ollut parasta mahdollista.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onkohan uudet kortit milloin noudettavissa? Omani maksoin kanssa suoraan toimistossa kun pelipaidan hain.

Minulla on viime kaudelle saatu kausikortti tallessa ja ymmärsin niin, että kyseinen kausikortti toimii tulevallakin kaudella heti kun maksun on suorittanut.
Viime kaudellahan kausikortit oli noudettavissa jäähallilta ensimmäisestä harjoitusottelusta lähtien, jos ei toimitustavaksi oltu valittu kotiin postitusta.
Jos sinulla ei ole ollut ennestään kausikorttia niin uskoisin, että homma menee tavalla tavalla siis kuin aikaisemminkin. Jos vanha kausikortti on kadonnut niin kannattanee olla yhteydessä KooKoon toimistoon. KooKoon kannattaisi kyllä nyt tiedottaa tarkemmin kausikorttien toimituksen yms. osalta, miten homma menee.
 

Finnhopper

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minulla on viime kaudelle saatu kausikortti tallessa ja ymmärsin niin, että kyseinen kausikortti toimii tulevallakin kaudella heti kun maksun on suorittanut.
Viime kaudellahan kausikortit oli noudettavissa jäähallilta ensimmäisestä harjoitusottelusta lähtien, jos ei toimitustavaksi oltu valittu kotiin postitusta.
Jos sinulla ei ole ollut ennestään kausikorttia niin uskoisin, että homma menee tavalla tavalla siis kuin aikaisemminkin. Jos vanha kausikortti on kadonnut niin kannattanee olla yhteydessä KooKoon toimistoon. KooKoon kannattaisi kyllä nyt tiedottaa tarkemmin kausikorttien toimituksen yms. osalta, miten homma menee.
On mulla vanha tallessa. Mutta, vaihdan seisomakatsomosta penkille niin ainakin aiemmassa vanhassa penkkikortissa lukee myös paikkanumero. Seisomakortissa ei näitä tietenkään ole. Eli oletan että tarvin uuden kortin kokonaan. No, jos ei tule kotiin niin eiköhän sen saa taas noukkia harjoituspeliin mennessä ovelta sitten.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
On mulla vanha tallessa. Mutta, vaihdan seisomakatsomosta penkille niin ainakin aiemmassa vanhassa penkkikortissa lukee myös paikkanumero. Seisomakortissa ei näitä tietenkään ole. Eli oletan että tarvin uuden kortin kokonaan. No, jos ei tule kotiin niin eiköhän sen saa taas noukkia harjoituspeliin mennessä ovelta sitten.

KooKoon sivulle tullut nyt infoa kausikorteista.

Kausi lähestyy: kausikortit noudettavissa! | KooKoo

Voit noutaa oman kausikorttisi arkisin KooKoon toimistolta (Topinkuja 1, 45100 Kouvola, 2. krs) kello 09.00–16.00 tai KooKoon kotiharjoitusotteluissa A-sisäänkäynniltä. Mikäli olet ostanut korttisi verkkokaupasta ja tilannut postituksen, kortti saapuu postilaatikkoosi lähipäivinä./QUOTE]

Jutussa mainitaan, että kausikortit ovat noudettavissa mm. A-sisäänkäynniltä. Eikös tuo A-sisäänkäynti ole vielä suljettu? Ainakin eilisessä Koplan pelissä tuo A-sisäänkäynti oli vielä huputettu remontin vuoksi. Muistelisin jostain lukeneeni, että remontti ei ehdi valmistua ensimmäisiin harjiotusotteluihin mennessä.
 
Viimeksi muokattu:

EagleEye

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KooKoon sivulle tullut nyt infoa kausikorteista.

Kausi lähestyy: kausikortit noudettavissa! | KooKoo


Jutussa mainitaan, että kausikortit ovat noudettavissa mm. A-sisäänkäynniltä. Eikös tuo A-sisäänkäynti ole vielä suljettu? Ainakin eilisessä Koplan pelissä tuo A-sisäänkäynti oli vielä huputettu remontin vuoksi. Muistelisin jostain lukeneeni, että remontti ei ehdi valmistua ensimmäisiin harjiotusotteluihin mennessä.

Eikös A-sisäänkäynti ole se mistä möngitään KooKoo lounaalle? Alasisäänkäynti.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eikös A-sisäänkäynti ole se mistä möngitään KooKoo lounaalle? Alasisäänkäynti.

Olet aivan oikeassa ja minä olin väärässä. Sekoitin A-sisäänkäynnin ja pääsisäänkäynnin. Yleensähän kausikortit on jaettu nimenomaan pääsisäänkäynnin yhteydessä ja näköjään nyt remontin vuoksi siirretty jaettavaksi A-sisäänkäynnin yhteyteen. Yleensähän tuosta A-sisäänkäynnin ovista ei pääse muualle kuin aitioihin ja Orpe-klubille.

Lumon Areena | KooKoo
 

Popi Orri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tämän päivän ajan näköjään Black Friday -tarjouksena 20.12. pelattavaan KalPa-peliin kaikki otteluliput 10€ Ticketmasterin verkkokaupasta.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Perjantaina 9.10.2020 klo 18:30 pelattavan KooKoo-JYP -ottelun irtolippujen myynti alkaa maanantaina 4.10.2020 klo 10:00.

Kausikorttien myynti päättyy tämän viikon perjantaina 2.10.2020 klo 16:00.
 

KooPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Perjantaina 9.10.2020 klo 18:30 pelattavan KooKoo-JYP -ottelun irtolippujen myynti alkaa maanantaina 4.10.2020 klo 10:00.

Kausikorttien myynti päättyy tämän viikon perjantaina 2.10.2020 klo 16:00.
Ensimmäisen kerran elämässä ei tarvi lippuja kärkkyä kun on kausikortti hankittuna. Hankintaan oli kaksi syytä: tukea KooKoota koronakriisin aikana ja tärkeämpi, eli KooKoon mahdollisuudet menestykseen Ahokkaan alaisuudessa ovat paremmat kuin on koskaan ollut tai tulee lähitulevaisuudessa todennäköisesti olemaan.
 

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
Surkea homma tuo Ticketmasterista lippujen etsintä. Ei pohjakarttaa näkyvillä, jos et hyväksy automaatin antamaa ehdotusta palaat taas alkuun. Miksei pohjakarttaa voi olla näkyvillä, voisit klikata katsomolohkoa josta haluaisit liput ottaa?
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä minulla ainakin tulee pohjakartta näkyviin

Minullekin tulee pohjakartta näkyviin. Sieltä kun klikkaa esim. 1 aikuisten lippu lohko A2 niin tuo sama teksti tulee ostoskorin kautta pääsylippuun.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Toimiikos tuo irtolippujen ostaminen muilla? Tässä olen ny pari tuntia yrittänyt ostaa seisomakatsomoon irtolippua viikonlopulle niin ticketmasterin sivut vetää kuperkeikkaa..
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Toimiikos tuo irtolippujen ostaminen muilla? Tässä olen ny pari tuntia yrittänyt ostaa seisomakatsomoon irtolippua viikonlopulle niin ticketmasterin sivut vetää kuperkeikkaa..


Hyvin toimi ainakin minulla. Ei mitään ongelmia.

Mutta onko kukaan saanut KooKoon mobiilikausikortin linkkiä, jonka kautta saa ladattua mobiilikausikortin kännykkään?
Minulle ei ole tullut ja linkinhän pitäisi tulla ennen kauden alkua.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hyvin toimi ainakin minulla. Ei mitään ongelmia.

Mutta onko kukaan saanut KooKoon mobiilikausikortin linkkiä, jonka kautta saa ladattua mobiilikausikortin kännykkään?
Minulle ei ole tullut ja linkinhän pitäisi tulla ennen kauden alkua.

Joo, tässä(kin) oli ongelma näppäimistön takana.. Linkkiä ei ole tännekään tullut.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joo, tässä(kin) oli ongelma näppäimistön takana.. Linkkiä ei ole tännekään tullut.

Tänään tuli tekstiviestinä linkki, jossa voi ladata KooKoon mobiilikortin.
Latasin ja kaikki näytti menneen ok.
Paitsi kun avaa sovelluksen, niin tulee teksti kortteja ei ole vielä lisätty.
Pitääköhän tuo kortti itse lisätä sinne vai laitetaanko ne järjestelmään jotenkin keskitetysti?
 

Wanhis

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Kouvot, KPL ja Iso Nousu
Tänään tuli tekstiviestinä linkki, jossa voi ladata KooKoon mobiilikortin.
Latasin ja kaikki näytti menneen ok.
Paitsi kun avaa sovelluksen, niin tulee teksti kortteja ei ole vielä lisätty.
Pitääköhän tuo kortti itse lisätä sinne vai laitetaanko ne järjestelmään jotenkin keskitetysti?
Sama täällä ...
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mobiilikausikorttien latautumisessa on ongelmia ja Ticketmaster selvittää vikaa parhaillaan.

Täällä myös muuta infoa kausikorttilaisille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös