Mobiilikausikorttien latautumisessa on ongelmia ja Ticketmaster selvittää vikaa parhaillaan.
Mitä, onko Ticketmasterin päässä teknistä vikaa kausikorttien kanssa, todella vaikea uskoa.
Mobiilikausikorttien latautumisessa on ongelmia ja Ticketmaster selvittää vikaa parhaillaan.
Mitä, onko Ticketmasterin päässä teknistä vikaa kausikorttien kanssa, todella vaikea uskoa.
Tuli jo toiseen kertaan aktivointilinkki. "Kortti on jo aktivoitu, kirjaudu suoraan sovellukseen" Sovellus: "Kortteja ei ole vielä lisätty"
Yhtään ei jaksaisi kikkailla tämän kanssa. Onneksi saa luukulta kortin kouraan niin voi poistaa koko roskan puhelimesta.
No ei tuo yleisömäärä ole ihme. Eiköhän ihmisiä ole jo liikaa peloteltu. Toivottavasti päästään kevääseen niin ettei rajoituksia ole vai tuleeko sitten jo kolmas aalto. Lippujen hintaa voisi vähän nostaa
No ei tuo yleisömäärä ole ihme. Eiköhän ihmisiä ole jo liikaa peloteltu. Toivottavasti päästään kevääseen niin ettei rajoituksia ole vai tuleeko sitten jo kolmas aalto. Lippujen hintaa voisi vähän nostaa
Laitoin eilen toimiston sähköpostiin viestiä ajatuksenani ostaa pari lippua huomiseen peliin jollekin vähävaraiselle, ja kysyin miten tämä onnistuisi helpoiten. Eipä ole vastausta kuulunut. Täytyy varmaan yrittää johonkin toisen peliin sitten uudelleen. Kumma, ettei tällaiseen voida reagoida mitenkään.
Otan suoraan tuolla kommentoineeseen yksilöön yhteyttä ja toimitan yhdet liput perille, kun KooKoo näyttää saavan tästä niin saatanan vaikeaa.Nyt oli KooKoon fb:ssä seuraavaa:
LIPPUARVONTA!
KooKoon etäkannattaja on hankkinut kaksi seisomapaikkalippua tiistaina 27.10. Lumon Areenalla pelattavaan KooKoo–Rauman Lukko Official -otteluun ja haluaa lahjoittaa ne henkilölle, jolla ei muutoin ole mahdollisuutta päästä otteluun.
Kerro kommenteissa, miksi JUURI SINUN tai SINUN TÄGÄÄMÄN henkilön tulisi päästä tiistain matsiin.
…
Onhan tuo parempi kuin ei mitään mutta eipä noin kyllä välttämättä mene sinne vähävaraiselle perheelle kun arvotaan.
Nyt oli KooKoon fb:ssä seuraavaa:
LIPPUARVONTA!
KooKoon etäkannattaja on hankkinut kaksi seisomapaikkalippua tiistaina 27.10. Lumon Areenalla pelattavaan KooKoo–Rauman Lukko Official -otteluun ja haluaa lahjoittaa ne henkilölle, jolla ei muutoin ole mahdollisuutta päästä otteluun.
Kerro kommenteissa, miksi JUURI SINUN tai SINUN TÄGÄÄMÄN henkilön tulisi päästä tiistain matsiin.
…
Onhan tuo parempi kuin ei mitään mutta eipä noin kyllä välttämättä mene sinne vähävaraiselle perheelle kun arvotaan.
Mulle aikoinaan sanottiin, kun kritisoin KooKoon toimintaa rivikatsojille epäsuotuisaksi, ettei KooKoo tarvitse köyhiä katsomoon. Yhtäkkiä olisikin kiva, että me no lifet tultaisiin kuitenkin katsomaan pelejä. Eikö KooKoon fanien se maksava porukka olekkaan OrPe-klubissa ja aitioissa. No ihan kiva kuulla, että kaikkia tarvitaan hallille.Joku lippupankkisysteemi olisi tuohon tarkoitukseen hyvä. Tällä hetkellä jokainen ihminen hallilla on erityisen tärkeä.
Mielestäni nyt pitäisi markkinoijan tehdä töitä enemmän ja monipuolisemmin kuin koskaan aikaisemmin.
Juuri tätä meinasin. Onko KooKoolla sitten niin hyvä tilanne taloudellisesti, ettei ko järjestelyille ole tilaa?Vähän kyllä ihmetyttää itseänikin tuo aneemisuus tässä tilanteessa. Ja siis jos useampi ihminen täältäkin on ollut toimistolle yhteydessä että haluaa ostaa ja lahjoittaa lipun. Niin, että toivottavasti tähän saataisiin joku systeemi/pysyvä kampanja, että tällaista voitaisiin toteuttaa. Terveisiä täältäkin sinne Topinkujalle. Nyt en enää jankuta tästä sen enempää.
Eihän tuon "lippupankin" välttämättä KooKoon toimiston kautta tarvitse kulkea kun sielläkin resurssit varmaan rajalliset, mutta jonkinlainen keskitetty järjestely olisi varmasti paras. Esimerkiksi Porissa Ässien kannattajat ovat jakaneet lippuja Ice Heartsille, Satasairaalalle, lapsisyöpäpotilasperheille yms. En toki ihan tarkkaan tiedä miten tuo käytännössä on tehty. Monella etäkannattajalla, minulla mukaan lukien, varmasti on halu tukea seuraa lippuja peleihin ostamalla, mutta aikaa ja halua ei välttämättä ole alkaa roikkua puhelimessa noita lippuja jakelemassa.Miksi KooKoon pitäisi tällaiset lippujakopalvelut perustaa?