Kauko Viisas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Nyt pleijareitten (karttavisa) aikaan sinulle jää PNPSV-mietintäaikaa noin 23 tuntia/vrk... ei pitäsi olla mahdoton tehtävä.Olen mukana PNPSV:ssa, mutta saa nähdä paljonko ehtii miettimään näitä kun pitää väkertää karttatehtäviä jopa kymmeniä päivässä.
Uutisia...
Olen päättänyt, että Nimetön piilosanavisa saa jatkoa.
Pisteytystä sekä tasoa on hieman uudistettu ja muokattu. Tärkeintä on brändäys joten myös visan nimi on uudistettu seksikkäämmäksi ja muutoinkin houkuttelevammaksi. Visan nimi tulee jatkossa olemaan
Perinteinen nimetön piilosanavisa.
Lyhennyksenä voisi toimia vaikka Penis (aiheuttaa nimenä suurta kateutta ja merkittävää etukäteistä, vahingollista mittausta), mutta päädyin lyhenteeseen PNPSV - se on helppo muistaa ja eritoten lausua.
Tiedoksi:
@Patarouva @MacRef @Jeesus @Huono pakki @Hera80 @Sue @Uleåborgir @Unkka @Virveliä kainaloon @Tadu @Ishmael @Wiljami @Jyväsjemmari @Iisoppi @Steril @CuJo#31 @Via Dolorosa @Poulu Jukki @redpecka @Tuusa @Yuppi @Beltran @peksa @E
Jos et halua kuulua tähän jakelulistaan niin kerro siitä minulle julkisesti tai yksityisesti niin poistan sinut ja olen häiritsemättä enempää.
Toisaalta, haluatko kuulua jakelulistaan, ilmoita siitä minulle julkisesti tai yksityisesti niin korjataan tilanne.
Boomereille ja muille urpoille suomennos tästä suomen kielen maisterin tai muun mestarin viestistä (joskin hämmentävästi viestissä on sekoitettu 1940-50 luvuilta tuttuja ilmaisuja nykynuorison (2000-luku) käyttämiin termeihin ja sanastoon. Jään ihmettelemään haluaako hän erottautua muusta joukosta vai yhdistyä johonkin joukkoon, vrt. slangi):Olis eri tosi kiva jos sais yksäri dee ämmäl imboksiin qwizzit.
Tuo näyttää tägin, muttei generoi mulle tähän päähän hälytystä - eli näyttää toimivan, muttei käytännössä toimi. Ja ongelma ilmeisesti juurikin tuo yhden merkin nimimerkki.
Kari Makkonen eli Mari Kakkonen pelannut samassa kentällisessä Pratun kanssa.Heitetääs @Patarouva ja @Kauko Viisas nopee pähkinä kun välähti. Sama aihe kun aiemminkin kun välähti.
Eli yhtä kirjainta vaihtamalla etu ja sukunimestä keskenään niin saadaan suomalaisen ampumahiihtäjän 'sijoitus' kisassa.
Vihjeenä voi antaa sen että on pelannut ketjukaverina aiemmassa visassa esiintyneen pelaajan kanssa.
Tämä kun osoittautui haastavaksi näille kahdelle superammattilaiselle @Kauko Viisas @Patarouva niin miettikääs muutkin.
Etu ja sukunimestä kun 1 kirjain vaihtaa keskenään paikkaa (saa olla siis missä kohtaa vaan) niin tulee Kansanedustajalle käsky.
Vihjeitä oli että lopettanut uransa 1990-luvun alkupuolella ja ollut joukkueensa kapteeni sekä valittu pelipaikkansa parhaaksi kaksi kertaa.
Kari Makkonen eli Mari Kakkonen pelannut samassa kentällisessä Pratun kanssa.
Enpä malta olla kokeilematta, tuleeko häly kun kikkailen vähän: @E-nimimerkki. Eli testailen tässä, jos tuonne user-tagien sisään laittaakin enempi merkkejä, niin tuleeko sitten? Onhan sinulla E hälytykset sallittu omissa asetuksissa?Tuo näyttää tägin, muttei generoi mulle tähän päähän hälytystä - eli näyttää toimivan, muttei käytännössä toimi. Ja ongelma ilmeisesti juurikin tuo yhden merkin nimimerkki.
Enpä malta olla kokeilematta, tuleeko häly kun kikkailen vähän: @E-nimimerkki. Eli testailen tässä, jos tuonne user-tagien sisään laittaakin enempi merkkejä, niin tuleeko sitten? Onhan sinulla E hälytykset sallittu omissa asetuksissa?
No, jos olet kiinnostunut osallistumaan, niin voin laittaa yv/dm tai jotain kunkin erän uudet vihjeet, niin aikataulusi mukaan osallistut tai olet osallistumatta.Mutta yritän olla hereillä - tosin aikaa on välillä niin vähän, ettei jaksa tai ehdi miettiä annetussa ajassa... ja joskus aivot vaan lyö lukkoon, eikä mikään aukea :)
Pientä harhautumista ketjun aiheesta, mutta jatkan vielä hetken. Yritin kaivella verkon syövereistä infoa. Taitaa olla palstan alustan XenForon ominaisuuksia tuo, että yhden tai kahden merkin pituisia nimimerkkejä ei voi tägätä siten, että se antaisi hälynkin.Ei tule ei... Tuo linkkaus profiiliin onnistuu tuolla user-tägillä, muttei tee hälytystä. Tuossa esimerkiksissäsi nimimerkki "E-nimimerkki" saisi hälytyksen. Lainauksista tulee hälyt ja yv:t toimii hälyineen kyllä normaalisti.
3. PokeriPiilosanoja, aiheena korttipelit. Kuka ehtii?
1. 18. nyrkkeili ässänä.
2. Toinen jää ensimmäiseksi ohjattava huone.
3. Italiassa vaiva ilman huhtikuista.
1. RaminaPiilosanoja, aiheena korttipelit. Kuka ehtii?
1. 18. nyrkkeili ässänä.
2. Bismarck?Piilosanoja, aiheena korttipelit. Kuka ehtii?
1. 18. nyrkkeili ässänä.
Piilosanoja, aiheena korttipelit. Kuka ehtii?
Tikki?Heitetään vastaan yksi lisää.
Kososella ja Koivistolla vekkiin.
Korttipeli siis.
ApuliaJa pistetäänkö vielä yksi?
Aihe: Italiassa
Vihje: Koira vertaistukiryhmässä
Nopein voi julkisesti vastata
Apulia.Ja pistetäänkö vielä yksi?
Aihe: Italiassa
Vihje: Koira vertaistukiryhmässä
Nopein voi julkisesti vastata
Tarkennusta vaatii, tikki nyt selkeästi menee vekkiin ja on okTikki?
Ja Apulia on nyt tietenkin ok, koirarotu puli AA:ssaApulia
No kun tytöt oli Nylon niin olivat itse kangasta.Tarkennusta vaatii, tikki nyt selkeästi menee vekkiin ja on ok