No isoisäni on kasvanut koiranputkea jo pitkään... mutta oon mä kuitenkin 70-luvulla syntynyt. Muistan vielä NeuvostoliitonHieno kommentti, kiitos siitä, mutta tulipa vanha olo. Johtunee siitä, että olen aika vanha.
No isoisäni on kasvanut koiranputkea jo pitkään... mutta oon mä kuitenkin 70-luvulla syntynyt. Muistan vielä NeuvostoliitonHieno kommentti, kiitos siitä, mutta tulipa vanha olo. Johtunee siitä, että olen aika vanha.
Tämä on erittäin hyvä ja tärkeää - kunpa kaikki muistaisivat tai tietäisivät ja ymmärtäisivät.Muistan vielä Neuvostoliiton
Menee vähän turhaksi ketjun tukkimiseksi, mutta historiasta on hyvä oppia ja muistaa joitain asioita. Paljon vanhempi olin Bosnian sodan aikana, mutta sen ymmärsin vasta Sarajevossa 2019 lokakuussa käytyä ja oman ikäisteni paikallisten kanssa siitä juteltua. Nöyrä olo jäi.Tämä on erittäin hyvä ja tärkeää - kunpa kaikki muistaisivat tai tietäisivät ja ymmärtäisivät.
Varas rapakon takana hävinneenä ja tunnistettuna
Jämähdin heti ensimmäiseen mielleyhtymään eli Varas=Konna eli Petri Kontiola, mutta mikään muu ei sitten selitykään.Varas rapakon takana hävinneenä ja tunnistettuna
Niinpä. Hieno ja erikoinen paikka on Sarajevo. Olin siellä töissä reilu 20 vuotta sitten ja poikkesin uudelleen toistakymmentä vuotta myöhemmin. Vaikeaa edes kuvitella elämää siellä sodan aikana vaikka näki sen tuhon ja kuuli niitä tarinoita.ymmärsin vasta Sarajevossa 2019 lokakuussa käytyä ja oman ikäisteni paikallisten kanssa siitä juteltua. Nöyrä olo jäi.
Juu, ei ole Kontiola. Hyviä öitä.Jämähdin heti ensimmäiseen mielleyhtymään eli Varas=Konna eli Petri Kontiola, mutta mikään muu ei sitten selitykään.
Taidan nukkua yön yli ja vapauttaa tämän lukon.
Yövuorossa kun on aikaa niin @Kauko Viisas Ja @Patarouva kun läpäisivät kaikki 10 niin heille ylimääräinen knoppi jossa aihe sama.
Etu ja sukunimestä 1 kirjain vaihtaa keskenään paikkaa niin siitä tulee Kansaedustajalle käsky.
Tämä kun osoittautui haastavaksi näille kahdelle superammattilaiselle @Kauko Viisas @Patarouva niin miettikääs muutkin.
Etu ja sukunimestä kun 1 kirjain vaihtaa keskenään paikkaa (saa olla siis missä kohtaa vaan) niin tulee Kansanedustajalle käsky.
Vihjeitä oli että lopettanut uransa 1990-luvun alkupuolella ja ollut joukkueensa kapteeni sekä valittu pelipaikkansa parhaaksi kaksi kertaa.
Tapio Levo (Tavio Lepo)
Pistin rivin yv:llä, katsotaan kuinka lähellä ollaan...Oikein olin kokeile onnistuuko aiemmin ketjussa olleet 10 muuta
Tämä taisi olla ratkaisematta?Keksi pyhäkoulun sekä nurin tunnit katkaisevan
1. NaantaliPiilosanoja, joissa vastauksina suomalaiset kunnat ja kaupungit. Kuka ehtii?
1. Leipärasvaa.
2. Paras, rikas Argentiinan kautta.
3. Lisähomma viikonloppuna.
3. NakkilaPiilosanoja, joissa vastauksina suomalaiset kunnat ja kaupungit. Kuka ehtii?
1. Leipärasvaa.
Taitaa olla liian kaukaa haettu, kun on entinen (2017 saakka ollut) kunta ja ehkä vähän kömpelö, mutta...Piilosanoja, joissa vastauksina suomalaiset kunnat ja kaupungit. Kuka ehtii?
1. Leipärasvaa.
Ei valitettavasti, mutta erittäin hyvä yritys.Taitaa olla liian kaukaa haettu, kun on entinen (2017 saakka ollut) kunta ja ehkä vähän kömpelö, mutta...
Paras = Laudatur = L
Rikas = uraani = u
Argentiinan kautta = espanjan kielellä kautta = via
->Luvia
Huomasithan tuon editoidun ehdotuksen vielä Merikarviastakin ;)Ei valitettavasti, mutta erittäin hyvä yritys.
En huomannut. Se on oikein!Huomasithan tuon editoidun ehdotuksen vielä Merikarviastakin ;)
Kyllä, mutta ei ole enää.Tämä taisi olla ratkaisematta?
Johannes Kastaja = Johan keksi pyhäkoulun, väärin päin ajat ja saksen
Heitetääs @Kauko Viisas innoittamana vesille SM-liigassa pelanneiden ukkojen bonusvisa.
Yllämainittu voi haastaa tähän muutkin. Aikaa maanantaihin asti ja laittakaa mulle vaikka yksityisviestinä vastaukset.
1. Rinteen puunhaara
2. Palmupuu
3. Yön poltto
4. Nuorikko -piruputous
5. Porukalla -lla Virossa ja myös Viro itsessään
6. Veljesten värimies
7. Mäkelän puuputous
8. Musiikkiohjelma kaivoi
9. Koivun kranaatinosa
10. Nybergin 'huudeila'
Onnee vaan....
En halua olla pikkumainen, mutta olen kuitenkin.huudeilla -l on kulmalla -l.