Sieltä tuli oikea vastaus.Entä tämä
Rauma
Sieltä tuli oikea vastaus.Entä tämä
Rauma
Roope Ankan rahasäiliö!Sieltä tuli oikea vastaus.
Hyvä haku!Entä tämä
Rauma
Kyllä vain!Roope Ankan rahasäiliö!
On kyllä harvinaisen tuttu juttu. Olen monta kertaa kokenut saman oivalluksen riemun ja saanut vastauksen, että kiva oli, mutta jotakin muuta haettiin.Hamina sopi myös tähän. Säiliön sivussa on usein hana ja Mi on näyttelijä. Ehdin jo tuulettaa kun tuon hoksasin. Ja pettymys oli valtava, kun sitä ei hyväksytty. Lähes itkuun pillahdin.
Itsenäinen valtio:
Auto hotkaisi kaksi ilmansuuntaa
Laitetaas kaksi suomalaista kaupunkia:
Seuraava suuri metsäkana
Kivikko pätkä
Laitetaas kaksi suomalaista kaupunkia:
Seuraava suuri metsäkana
Kivikko pätkä
Ilmeisesti liian helppoja syöttöjä suoraan lapaan. Toisaalta, on hienoa olla kuin Raipe!Kenia
Uusikaarlepyy
Molemmat oikein.Rovaniemi
No minäkin sitten kysyn itsenäistä valtiota:Ilmeisesti liian helppoja syöttöjä suoraan lapaan. Toisaalta, on hienoa olla kuin Raipe!
Taisi veljellä mennä nyt munkkilatinan puolelle!No minäkin sitten kysyn itsenäistä valtiota:
Pekka Karvosesta kuudennen ensimmäinen
No minäkin sitten kysyn itsenäistä valtiota:
Kiitos kysymästä, ihan känn…eiku en ole mithään othanu.Taisi veljellä mennä nyt munkkilatinan puolelle!
PS. Oletko selvin päin?
Ei osunut.
Kaukaa haettu, mutta kokeillaan:No minäkin sitten kysyn itsenäistä valtiota:
Hyvä yritys, mutta ohi.Kaukaa haettu, mutta kokeillaan:
Mauritius
En tunne kyseistä henkilöä enkä ymmärrä miten hän liittyy tähän, mutta vastaukseni onPekka Karvosesta kuudennen ensimmäinen
No ei nyt osunut. Mutta mahtavaa, että saatiin vanha piilosanamestari mukaan. Minä aina vähän hämään näissä.En tunne kyseistä henkilöä enkä ymmärrä miten hän liittyy tähän, mutta vastaukseni on
a) Latvia
b) Bolivia
joissa "kuudennen ensimmäinen" eli vi=kuudennen ja a=ensimmäinen toteutuu.
Tämän täytyy olla korkeampaa matematiikkaa tai ainakin avaruustiedettä.
P.S. Pekka Karvonen = Kakka Pervonen. Tämä voisi liittyä jotenkin kääntämiseen ja sitä kautta latititudiin eli LAT.
@Unkka ratkaisi sen jo ja se oli Jämsä. Kaikki piilosanani on tällä erää ratkaistu.
Alkava dementia minulla?:D@Unkka ratkaisi sen jo ja se oli Jämsä. Kaikki piilosanani on tällä erää ratkaistu.