Piilosanoja, aiheena korttipelit. Kuka ehtii?
Tikki?Heitetään vastaan yksi lisää.
Kososella ja Koivistolla vekkiin.
Korttipeli siis.
ApuliaJa pistetäänkö vielä yksi?
Aihe: Italiassa
Vihje: Koira vertaistukiryhmässä
Nopein voi julkisesti vastata
Apulia.Ja pistetäänkö vielä yksi?
Aihe: Italiassa
Vihje: Koira vertaistukiryhmässä
Nopein voi julkisesti vastata
Tarkennusta vaatii, tikki nyt selkeästi menee vekkiin ja on okTikki?
Ja Apulia on nyt tietenkin ok, koirarotu puli AA:ssaApulia
No kun tytöt oli Nylon niin olivat itse kangasta.Tarkennusta vaatii, tikki nyt selkeästi menee vekkiin ja on ok
Nylon Beat on hyvä - mutta mitä niillä on, jotta saa jotain ennen tikkiä?No kun tytöt oli Nylon niin olivat itse kangasta.
Maa? Isoin?Nylon Beat on hyvä - mutta mitä niillä on, jotta saa jotain ennen tikkiä?
Varmaankin haetaanNylon Beat on hyvä - mutta mitä niillä on, jotta saa jotain ennen tikkiä?
Viimeinen tikki eli Nylon Beatin biisi "Viimeinen"
Ei ainakaan minulle, koska tuskin olisin itse keksinyt kovin pian vekin ja tikin yhteyttä kuten @Patarouva teki. Tuskin myöskään Nylon Beat olisi tullut heti mieleeni noista sukunimistä eli Patarouva teki työt, minä poimin hedelmät. Toki tässä oli käytettävissä(?) korttipeliluettelo, mutta jostain syystä siellä ei ole mainittu ainakaan suoraanJuurikin näin. Liian suoraviivainenko?
No google tuntee haulla pelin kuitenkin ja on ainakin omassa porukassa hyvin tunnettu ja pelattu peli.Ei ainakaan minulle, koska tuskin olisin itse keksinyt kovin pian vekin ja tikin yhteyttä kuten @Patarouva teki. Tuskin myöskään Nylon Beat olisi tullut heti mieleeni noista sukunimistä eli Patarouva teki työt, minä poimin hedelmät. Toki tässä oli käytettävissä(?) korttipeliluettelo, mutta jostain syystä siellä ei ole mainittu ainakaan suoraan.Viimeistä tikkiä
@E : Tunnettu suomalainen tämän hetkinen liigapelaaja:
Varas rapakon takana hävinneenä ja tunnistettuna
No laaja-alaisella yleistietämyksellä on merkitystä toki.muuten todella suoraviivainen.
Raamatun henkilötä:
Ovia
Kun yritit vihjata lisää niin katsoin läpi Nylon Beatin biisilistan ja yritin hakea jotain tikkipeliin liittyvää pelkällä tikkipelit, mutta ei löytynyt.No google tuntee haulla pelin kuitenkin ja on ainakin omassa porukassa hyvin tunnettu ja pelattu peli.
Mutta vaati tosiaan "naikkarien" tyttönimien (eli biisin julkistuksen aikaisten nimien) tuntemisen sekä ymmärtämisen, että vekki = haava - muuten todella suoraviivainen.
Googlaamalla löytyy Raamatusta myös Aleksander, mutta se ei sopisi vihjeeseen, jonka pitäisi silloin olla Ovi.Alexandria on paikka Raamatussa - ei henkilö, mutta hyvin kaukaisesti Alexandra taidetaan mainita Raamatussa... todennäköisesti väärin kyllä.
Ja Ovi = Ovechkin = Alexandr siis perustelu.
Olet oikeassa - se oli väärin ei pelkästään todennäköisesti.Alexandria on paikka Raamatussa - ei henkilö, mutta hyvin kaukaisesti Alexandra taidetaan mainita Raamatussa... todennäköisesti väärin kyllä.
Dooria?Olet oikeassa - se oli väärin ei pelkästään todennäköisesti.
Sanottakoon, että tämä ei ole suoraviivainen ja "vaatii kielitaitoa".
Roope Talaja.Tämä ei ole yksinkertaisin eikä ole saanut yhtään kysymystä, joten annetaan lisävihje.
Kyseisellä pelaajalla on kokemusta myös KHL:sta. Eikä edelleenkään ole Kontiola.
Vastaus on ihan oikein, perustelut etunimen osalta juurikin haettu.Roope Talaja.
Ei mulle tuosta avaudu kuin Rosvo-Roope ja LA rapakon takana.
Vastaus on ihan oikein, perustelut etunimen osalta haetut