Tietääkös @Virveliä kainaloon noi 10 ex-liigaukkoo jotka postasin?
Kiitos kutsusta! Ehdin perehtyä tähän vasta myöhään maanantai-iltana, joten en taida keretä osallistumisajan puitteissa vastaamaan. Mukavan oloinen visa näin pikasilmäyksellä kuitenkin!Jos on aikaa niin heitelkääs arvaukset tohon suomalaiset ex-liigapelaaja haasteeseen.
@Jeesus @Uleåborgir @Unkka @MacRef @finnjewel @redpecka @Wiljami @Beltran @CuJo#31 @Huono pakki @Tuusa
Yhdelle taisi olla liian helppo kun @Patarouva tiesi kerrasta kaikki.
Kiitos kutsusta! Ehdin perehtyä tähän vasta myöhään maanantai-iltana, joten en taida keretä osallistumisajan puitteissa vastaamaan. Mukavan oloinen visa näin pikasilmäyksellä kuitenkin!
Kun haluat avautua niin avaudu - olen tukenasi nyt ja iänkaikkisesti kuten @Jeesus kin.Jos kertoisin tarkemmin, niin olisin aika hätäsee humble brag -ketjussa...
Tässä on nyt mennyt tuhansia vuosia ja ajan kuluessa tullut mukaan aika monia käännösvirheitä, mutta olkoon nyt näin.Kun haluat avautua niin avaudu - olen tukenasi nyt ja iänkaikkisesti kuten @Jeesus kin.
Viittaatko nyt omaan ikääsi, "rikkinäiseen puhelimeen" vai Google Translator -ominaisuuteen?Tässä on nyt mennyt tuhansia vuosia ja ajan kuluessa tullut mukaan aika monia käännösvirheitä, mutta olkoon nyt näin.
En ollut huomannut sun laittamaa entiset jääkiekkoilijat -visaa. Nuo tägäykset ei usein tule perille kun kerralla on useampi, kokemusta on maantietovisasta.Pidennetään vastausaikaa keskiviikkoon. Ei siis kiirettä, miettikää rauhassa. @Jeesus @Uleåborgir
Tämä Ljubljana vielä ratkennut?Itsenäisen valtion pääkaupunki:
Tavara kulkee keskeytymättömästi Erkinjuntille
Ei muistaakseni ole. Ja rehellisyyden nimissä piti itsekin miettiä, mikä vastaus on. Mutta Ljubljana se ei ole.Tämä Ljubljana vielä ratkennut?
Erkinjunttihan on Ana, jotenkin jubjlin johdin jotenkin mielestäni nerokkaasti jubilee-junasta, junahan kulkee keskeytymättä ja tavara on L (en kyllä nyt enää muista, miksi).Ei muistaakseni ole. Ja rehellisyyden nimissä piti itsekin miettiä, mikä vastaus on. Mutta Ljubljana se ei ole.
Olen kyllä kiinnostunut kuinka päädyit tuohon ehdotelmaan.
Sieltäpä sekin selvisi - sanotaanko että vihdoinkin. Ja myös mainostamani "twisti" oli oivallettu ja selitetty.@Kauko Viisas
Maili "hyvää":
Minsk = Maili eli mi + ns. niin sanotusti, mikä motivoi lainausmerkit + k (kay, okay, ok, "hyvä" - internet-slangia, myös omassa käytössäni.
Ihan mahoton tämä. Tai kai mahdollinen jos joku nykypäivän lönruutti sen tiesi. @Evil olisi kai myös tiennyt, mutta se on vielä liiterissä veistelemässä puu-ukkoja.Sieltäpä sekin selvisi - sanotaanko että vihdoinkin. Ja myös mainostamani "twisti" oli oivallettu ja selitetty.
Mikäs hällä?. @Evil olisi kai myös tiennyt, mutta se on vielä liiterissä veistelemässä puufiguureja.
Niin lähellä ja kuitenkin lähellä.Erkinjunttihan on Ana, jotenkin jubjlin johdin jotenkin mielestäni nerokkaasti jubilee-junasta, junahan kulkee keskeytymättä ja tavara on L
Muistaakseni istuu pitkää kakkua. Eeeeeevil!!!!!Mikäs hällä?
Niin siis korjaan Tiranaksi. TavaraNiin lähellä ja kuitenkin lähellä.
Vastaus on aivan oikea. Selitys ei aivan nappiin mennyt.Niin siis korjaan Tiranaksi. Tavara t
=T, rautatie IR, ja ana
Itse asiassa tuon TIRin tajusin nyt, kun sanoit.... isoisäni joskus TIR-merkinnän selitti... mutta loistava vihje!Vastaus on aivan oikea. Selitys ei aivan nappiin mennyt.
Historian havinaa:
TIR eli transport international routier on rahtiliikenteessä käytetty lyhenne Ranskassa tehdystä yleissopimuksesta.
Kaikki eivät muista, mutta ennen EU:ta (?) Suomenkin liikenteessä kulki rekkoja joilla oli puskurissaan sinipohjainen kyltti, missä valkoisella kirjaimet TIR osoittamassa tästä "vapaata tavaran liikkumista".
Hieno kommentti, kiitos siitä, mutta tulipa vanha olo. Johtunee siitä, että olen aika vanha.isoisäni joskus TIR-merkinnän selitti