Kiitoksia linkeistä, HF:n pelaajakuvausta en ollut lukenutkaan ennen. Taitaa muuten olla sama teksti kuin tuolla Russianprospektissa? Ainakin alkaa ihan samallalailla. Kuvauksista tuli jotenkin mieleen pienempikokoinen versio Viktor Kozlovista!
HF yleensä ottaa sinne lisäksi russianprospectsin tekstit, eli lainaa ks. sivustoa. Luulen, että Kugryshev ei ole Viktor Kozlovin luokkaa pelinäkemykseltään ja syöttötaidoltaan, vaan olisi suoraviivaisempi ja yksinkertaisempi ja paremminkin maalintekijä, kuin pelinrakentaja. Tuolla HF-keskustelussa verrattiin Kugrysheviä myös Datsyukiin. Filatovia voisi Datsyukiin verratakin(paitsi, että Filatov on nopeampi), mutta Kugrysheviä ei scouteista päätellen.
Luulen, että lähempänä voisi olla joku Radulov kenties.
Tuo on mielenkiintoista sinällään mitä mainitsit mahdollisesta vaikeudesta saada kaveri länteen pelaamaan. Tuolla NHLdraft-sivuston Kugtyshev-jutussa kaveri itse ainakin kommentoi vähän siihen sävyyn, että NHL kiinnostaisi:
............................................
Olivatko muuten ne tahot, jotka vihjailivat vaikeasta saatavuudesta mahdollisesti venäläisiä tai Venäjältä?
Jenkkilähteissä tällaista juttua pyöri ennen draftia. Nyt draftin jälkeen sitten arvellaan Kugryshevin siirtyvän Amerikkaan jo ensi kaudeksi. Jenkkien kesken oli pyörinyt joku älytön huhu, minkä mukaan hänelle olisi tarjottu pitkää useamman miljoonan sopimusta. Luulen, että huhu ei pitänyt edes paikkaansa. Nyt on kuitenkin huhuttu, että Dmitri olisi kieltäytynyt jostain tällaisesta sopimuksesta.
Lähinnähän näitä saatavuus-vaikeusjuttuja levittävät Venäjän seuratahot ja amerikkalaiset venäläisten-vihaajat. Sekä joskus jotkut jatkoajan venäjäfanit. :)
Viimeksi muokattu: