Tässä luettuani näitä viestejä, tuli vastaan kohtia, joihin välttämättä haluan kommentoida. :) En ole nyt aivan loppuun asti lukenut tätä palstaa, kun se on mennyt nopeasti eteenpäin tässä viime viikkoina.
Omskin vahvistuminen etenkin oikeassa laidassa ja keskellä, tarkoittanee ainakin Cherepanovin lähtöä joukkueesta tänä kesänä. Mietin myös, että pelaisiko Omsk viidellä hyvällä superliigatasoisella sentterillä, vai onko joku muukin, kuin Chubarov lähdössä.
mutta kumpikaan heistä ei flopannut Mäkiahon tai Salmelaisen tapaan.
Mielestäni Mäkiaho ei voi flopata ja Salmelainen jäi kyllä niin pieneen rooliin, ettei varsinaisesta floppaamisesta voi hänenkään kohdalla puhua.
Tämä tietynlainen luonteenlujuus erottaa suomalaiset ja jotkut pohjoisamerikkalaiset Venäjällä pelaamisen suhteen. Olen kuullut itse usean Venäjällä pelanneen pelaajan suusta, että "rahan takia lähdin ja sitä tuli enemmän kuin mukavasti, mutta ei ikinä enää".
Eiköhän syy jenkkien lähtöön ennenaikaisesti ole siinä, että näillä on varma pelipaikka ja hyvä palkka(parempi, kuin Suomessa) kotipuolessa.
Jenkeissä muuten kaupungit ovat tylsempiä, kuin Suomessa. Silti sinne mennään. Noronen vertasi Tamperetta ja Buffaloa ja totesi, ettei Buffalossa ole mitään tekemistä ja siellä elämä on vain sitä jääkiekkoa.
Oletko upnorth koskaan kuullut patologisesta valehtelemisesta?
Oho! Kyseinen julkaisu oli lainannut suoraan allekirjoittaneen aikaisempaa kirjoitusta tässä viestiketjussa:
Jep, toimittajat hakevat aika paljonkin juttuja netistä, olen huomannut. Toisinaan suoran lainauksen yhteydessä saatetaan väittää jotain(nimettyä) todellista asiantuntijaa lainatun.
Vaan mitenköhän Mårtensson sopeutuu vasemman laitahyökkääjän tontille, koska muistaakseni TM on aina pelannut sentteriä, vai? Hyvä pelaaja joka tapauksessa ja ainakin pelinrakentelupuolen pitäisi olla kunnossa miehellä.
No kaksihan sentteriä sieltä Kazanista lähti, eli eiköhän Mårtensson pelaa kolmosen keskellä.
Rikkaiden perheenjäsenten sieppaukset ovat Venäjällä arkipäivää ja tästä syystä näitä vartioituja asuinalueita on olemassa.
Eikö sitten Amerikassa ole? Jossain Tampassa täytyy olla lapsissakin varashälyttimet.