Voitko uskoa, että ihan vain siksi että niitä on hauska kommentoida!
Enkä edes pelkää banaania tässä tapauksessa.
Noniin, jos niitä on hauska kommentoida niin miksi vitussa itket?
Voitko uskoa, että ihan vain siksi että niitä on hauska kommentoida!
Enkä edes pelkää banaania tässä tapauksessa.
Ei sinun tarvitse lukea näitä jos et halua, tässä nyt vaan verrattiin NHL:n sääntöihin kun puhuttiin SM-liigan sääntöjen puutteista. Jos ei miellytä niin skippaa tai laita minut ignore-listallsei.
Kuten jo totesin niin NHL:ssä käsivarsiniitti on säännöissä eri asia kuin kyynärpääniitti, jos et tätä halua ymmärtää niin sille en voi mitään.
Daespoo, olet itse täällä myöntänyt, että Karalahti taklasi kyynerpäällä Järvistä päähän. Onko tämä nyt jotenkin muuttunut vai eikö NHL tuomarit näkisi tätä?
Juuri näin. Tämä kaveri on näin vetänyt koko uransa ajan ja sen tietää jokainen jääkiekkoa kauemmin kuin Espoo Blues olemassaolon ajan seurannut. Nyt sen voi jo myöntää paatuneimmatkin HIFK-kannattajat. Päivänselvä ulosajo ja 3-6 ottelun bänni, riippuen vähän siitä, ottaako uusi kurinpitäjä huomioon aikaisemman linjan, Muukkosen aikana mielivaltaisesti edestakaisin muuttuvan linjan vai alkaako soveltamaan omaansa.En tajua tätä saivartelua tuomion syystä. Teko oli mielestäni pelkurimainen, oli nimike mikä tahansa.
Suurin puutehan on kokonaisuudessaan IIHF:n säännöissä, joita käytetään suoraan ja sovellettuina SM-liigassa. Vaikka täällä kuinka apinoidaan NHL:ää, niin sääntötulkinnoissa tullaan olemaan aina eri teillä.
Voitko selittää tämän eron. Eli käsivarrella saa taklata vastustajaa päähän ja aiheuttaa loukkaantumisen, mutta kyynerpäällä ei saa?? Ja sinä haukut SM-liigan sääntöjä??
Eri. Järvisen pää osui pleksiiin sen takia, että Karalahti taklasi kyynärpäällä.
Ja kuvan perusteella näyttää siltä, että nimenomaan kyynärpää aiheuttaa loukkaantumisen, ei pään osuminen pleksiin.
Noniin, jos niitä on hauska kommentoida niin miksi vitussa itket?
No sitten meistä jompikumpi on nähnyt ihan omiaan. Koska esim. TSN:n taklaus-highlighteissa tuo niitti on ollut todella monta kertaa. Eikä kyse ole siis mistään yksittäisen ottelun tapahtumista.
Maailmalla ne nauraa meille, ja ovat perkeleet vielä oikeassakin. Lasten leikeissä hiekkalaatikollakin satutetaan kaveria ilman kyyneliä enemmän, kuin Suomalaisessa jääkiekossa.
Sanoinko näin? Mielestäni sanoin että kolahti päähän. Kumpi meistä nyt muistaa väärin?
Se on tätä, kun miesten peliä pelataan naisten ringette säännöillä. Suomalaisessa jääkiekossa ei saa taklata, voi tulla vaikka pipi.
Sitten ihmetellään, ettei Suomessa kehity pelaajia, ei kai, kun koko laji munataan täällä. Maailmalla ne nauraa meille, ja ovat perkeleet vielä oikeassakin. Lasten leikeissä hiekkalaatikollakin satutetaan kaveria ilman kyyneliä enemmän, kuin Suomalaisessa jääkiekossa.
Mihinköhän maahan viittaat tuolla nauramisella? Itse en ole törmännyt tällaiseen toimintaan. Kyllä Suomea taidetaan enemmänkin arvostaa kuin pilkata.
Kumpi itkee?
Minä totesin, että oikein meni.
Sinä?
Sinähän olet pahempi kuin Vanhanen!! Onnea polvileikkaukseen ja uuteen työpaikaan! Ai niin, joudut selittelemään sielläkin...
...Jumalauta, pilli soi kun hipaisetkin vastustajaa, niinkuin tänäänkin...
Sinähän täällä itket, minä olen jo useamman kertaan sanonut että minuutit oikein, syy väärin.
Ehkä olin sitten niin vitun kännissä, mutta kyynärpäätaklausta en tuosta saa. Päähän kohdistunut töötti jos joku siitä pitää arpoa, Järvinen talutettiin vaihtoon samalla tavalla kuin puolet Espoon lähiökuppiloiden asiakkaista viikonloppuisin taksijonoon. Mielestäni huvittavinta on se että vieressä seisova tuomari ei "rikettä" näe, vaan kauempana seisova tuomari nostaa käden pystyyn. Karalahti boksiin, hidastus kuutiolta, lisää minuutteja, Karalahti ulos. Olihan siinä vähän kymppilisää muttei se mikään oikeusmurha ollut.
Kyllä, häviö vituttaa ja se ettei Jere pysynyt kauempaa kentällä. Olihan se oikeastaan aavistettavissa että jossain vaiheessa se ulosajo tulee, en arvannut sen koittavan näin aikaisin.
Daespoo, vedät muutkin espoolaiskirjoittajat parhaillaan lokaan tuolla spedeilylläsi.
Selvä juttu, asia siinä, ei kummempaa, mutta täällä tapellaan näköjään jouluun asti tuosta.
Jos minuutit kerta menee oikein, niin minulle on ihan sama vaikka rangaistus olisi tullut "väärästä vaihdosta".
Kuka tuli kädet ylhäällä, sano nyt vielä, että oli kyynärpäätaklaus..?Vetää aika sanattomaksi... Sinusta kädet ylhäällä taklaaminen on siis sitä oikeaa kovuutta??