Tulisin, mikäli meitä ei erottaisi 550 kilometriä.Kyllä täällä Oulussa kalsaroidaan. En tiedä muista, mutta minä ainakin. Saa tulla saunaan jos siltä tuntuu.
Tulisin, mikäli meitä ei erottaisi 550 kilometriä.Kyllä täällä Oulussa kalsaroidaan. En tiedä muista, mutta minä ainakin. Saa tulla saunaan jos siltä tuntuu.
No voin minä aamusauna lämmittää.Tulisin, mikäli meitä ei erottaisi 550 kilometriä.
Olen melko usein Olussa käynynnä. Kaveri asui siellä viitisen vuotta. Vajaat 7 tuntia kesti ajomatka. Yleensä siellä 3 yötä vietin. Aina silloin, kävin kun SaiPa siellä pelasi, joten raksilakin tuttu.No voin minä aamusauna lämmittää.
No vaikka Tuisku pubi, mun kantapaikka. Tosin siellä tapettiin baarimikko ja yksi asiakas muutama vuosi sitten kun yksi asiakas heilui kirveen kanssa, kun ei tarjoiltu. Mutta Oulussa on Kärpät, jos haluaa jääkiekkoa katsoa. AC Oulu, jos jalkapallo kiinnostaa. Tietysti on myös monen moista nähtvyyttä museosta lähtien. Mikä nyt ketäkin innostaa.Useissa maamme kaupungeissa olen vieraillut, mutta jostain syystä Oulussa en koskaan. Mun sukulaisiakin asuu siellä. Jostain syystä Oulu jää aina tutkan ulkopuolelle. Kertokaas oululaiset, mitä kaikkee kivaa siellä on jos vaikka joskus pistäytyy käymään?
Tällä hetkellä Joensuu on mun listalla paras kaupunki, missä olen vieraillut. Siis turistina.
Älä mene sinnne. Paska kaupunni. Usko miuta. Hitokseenkaan en keksi mitään syytä mennä tuonne.Useissa maamme kaupungeissa olen vieraillut, mutta jostain syystä Oulussa en koskaan. Mun sukulaisiakin asuu siellä. Jostain syystä Oulu jää aina tutkan ulkopuolelle. Kertokaas oululaiset, mitä kaikkee kivaa siellä on jos vaikka joskus pistäytyy käymään?
Tällä hetkellä Joensuu on mun listalla paras kaupunki, missä olen vieraillut. Siis turistina.
No ei siinä lähellä ole kuin K-Kauppa ja S-market. joten ei ehkä täytä vaatimuksiasi. Mutta mun mielestä mukava paikka.Okei. Onks toi tuisku pubi lähellä jotain ostaria tai vastaavaa? Meillä kun on tapana että kun emäntä menee shoppailemaan niin mä meen johonkin pubiin siks aikaa. Kuulostaa hienolta paikalta sun kantis!
Mitäs kaikkee kivaa nähtävyyttä siellä olisi? Jos olen normi turistina matkassa niin urheilu ei ole pääosassa, urheilumatkat on sitten erikseen.
Pitääpä muuten kehittää applikaatio urheilumatkailijoille. Yhteydet lentokentältä/rautatieasemalta areenaa lähellä oleviin hotelleihin ja parhaisiin sporttibaareihin siinä lähellä.
Veikkaan tosin että moisia appseja löytyy jo se viissataamiljoonaa.
Älä menne shinne, sanoi Jutilakin. Taitaa olla jotain päällystyshommia menossa.Voi veljet niitä tietöitä Oulusta pohjoiseen. Mikäli joku palstalainen meinaa ajaa, niin miun ohje on, että älkää menkö sinne.
Pari viikkoa sitten ajoin pohjoiseen mentäessä. Ei juuri houkutellut etelään päin tullessa, mielummin ajettiin Kajaanin kautta sitten.Älä menne shinne, sanoi Jutilakin. Taitaa olla jotain päällystyshommia menossa.
Juu, ei tuota Aerosmithiä pysty satunnnais soitossa kuuntelemaan spotifyssä. Laitoin etelä savolaista Ruoskaa viuhumaan. Tää saa miut hurmioon.
Täällä soi Ich tu dir weh Marshallista aikalailla täysiä. Kelpaako?
Kuten tuolla toisessa ketjussa kerroinkin, niin ilman koronaa olisi tänään ollut Budapestissä katsomassa kyseistä orkesteria. Heidän tuotantonsa on hyvinkin tuttua.Spotifystä kun laittaa satunnaistoistolle kyseisen orkesterin, niin tulee tätä uudempaa huttua.Kuuntele sitä 70-luvun tuotantoa. Se on ihan timanttia. Etenkin Toys In The Attic ja Rocks. Eero Seppä on rikollisesti aliarvostettu rockyhtye ysärin rikostensa (MTV-balladien) takia. Oikeasti oli alkuaikoinaan ihan timanttisen hyvä. Steven Tyler on ihan vitun hyvä laulaja.
Ruoska on ihan sköndeä. Sori. Mutta kiva jos siitä tulee hyvä mieli.
Mikähän avuksi kun viina ei uppoa? Ei maistu. Palstaveljillä hyviä vinkkejä? Humalassa pitäisi olla tänään.
Tequilaa. Ei voi mennä vikaan.
Harmittaa puolestasi, ei Aerosmithin missaaminen, vaan Budapestin. Näiden kahden välillä valitsisin Budabestin anytime. Molemmat nähneenä, Budapestissa asuneena.Kuten tuolla toisessa ketjussa kerroinkin, niin ilman koronaa olisi tänään ollut Budapestissä katsomassa kyseistä orkesteria. Heidän tuotantonsa on hyvinkin tuttua.Spotifystä kun laittaa satunnaistoistolle kyseisen orkesterin, niin tulee tätä uudempaa huttua.
Lähibaarissa naisella kivat trikoot ja kiva pylly. Hitto kun tekisi mieli mennä taputtelemaan. Järki lähtee noista hyvistä pyllyistä.