Kalsarikänniketju

  • 5 208 634
  • 66 643
K

Kiekkokatsoja

Kyllä kaksi miestä halata voi. Muutenkin hieman yllätyin vastauksestasi, kun jokin aika sitten arvostelit täällä miestarjoilijan persettömyyttä. Mutta näillä mennään eteenpäin, nyt jäi syli tyhjäksi.
Joo, jutut on juttuja. Harvapa, tai ainakaan itse en kaikkea tarkoita sellaisena, kuin se täällä lukee. Värikynä voi tuoda lisää väriä elämään.
Perseettömyyteen niin, selitin jo, että kyseessä oli tarjoilija, jolla oli sellaiset ylisuuret "wanhat räp"housut. Siinä tyhjä perse roikkui polvitaipeissa.
Introvertti varoo kontakteja, mutta ok, lupaan joskus halata, jos kohdataan. Siis jos niin haluat. Lohduttaakos..?

Corollaa pitää varoa halatessa. Mulla on ollut kaksikin corollaa joskus.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo, jutut on juttuja. Harvapa, tai ainakaan itse en kaikkea tarkoita sellaisena, kuin se täällä lukee. Värikynä voi tuoda lisää väriä elämään.
Perseettömyyteen niin, selitin jo, että kyseessä oli tarjoilija, jolla oli sellaiset ylisuuret "wanhat räp"housut. Siinä tyhjä perse roikkui polvitaipeissa.
Introvertti varoo kontakteja, mutta ok, lupaan joskus halata, jos kohdataan. Siis jos niin haluat. Lohduttaakos..?

Corollaa pitää varoa halatessa. Mulla on ollut kaksikin corollaa joskus.
No eipä ole kuule minunkaan tekstit tarkoitettu luettavaksi sanasta sanaan ja vaikeuksiin olen välillä siitä palstalla joutunut. Toki ymmärrän sen, kun ihmiset ovat erilaisia ja aina se sanaton huumori ei kohtaa, etenkään palstalla minne kirjoitetaan eikä näe toisen elekieltä.

Vastaus kysymykseesi, en kaipaa lohtuhalauksia, niissä ei ole lämpöä.
 
K

Kiekkokatsoja

No eipä ole kuule minunkaan tekstit tarkoitettu luettavaksi sanasta sanaan ja vaikeuksiin olen välillä siitä palstalla joutunut. Toki ymmärrän sen, kun ihmiset ovat erilaisia ja aina se sanaton huumori ei kohtaa, etenkään palstalla minne kirjoitetaan eikä näe toisen elekieltä.

Vastaus kysymykseesi, en kaipaa lohtuhalauksia, niissä ei ole lämpöä.
Juu.
Lohtuhalaus nou, lohtuseksi oman muijan kanssa in. Kirjaimellisesti.

Nii hei, ei missään elämässä, aina kaikki ihmisjutut/kemiat kohtaa, ja ei myöskään palstalla. Järkevintä on olla oma ittensä, isolla väriKYNÄLLÄ tai ilman.
 
K

Kiekkokatsoja

Johan rupes kädet rallattaan, ja soijjaa pukkaa aikalailla.
Parempi hieman tasoittaa oloa.
Aurinkokin paistaa, ja perjantai. En taida kotona kalsaroida näin ok säätä. Taidan pyyhkästä keskustaan. Josko vaikka söisin jotain terassilla.

Ja kysymys illan ketjulaisille. Miksi "Jeppe" juo? Ole sinä jeppe, ja kerro hieman syitäsi..?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hieman tekisi mieli taas nakata olutta kurkusta alas. Järki sanoo että älä tee sitä, mutta milloinkas mä sitä oisin kuunnellut? Nyt pari bisseä juonut kaapista ja yksi jäljellä. Ollaan siis suurten kysymysten äärellä. Mitä seuraavaksi?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Alkoholin juominen on vain kivaa. En minä muuta selitystä keksi. Maailma näyttää paremmalta: taka-alalle painuvat väännöt ex-avovaimon kanssa, korona, Malminkartanon epäviihtyisyys, huoli KooKoon seuraavasta kaudesta jne. Kännissä on myös aina helvetin rikas, rahaa riittää kyllä viinaan, kalliiseenkin viinaan. Lähes ainoa huono puoli on se, että autolla ei voi ajaa.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Koska välillä Janottaa. Myös pienet siivut lääkkeeksi ja vain lääkkeeksi.
Velatkin tuntuvat saatavilta ja elämä hymyilee.

Nyt pari bisseä juonut kaapista ja yksi jäljellä. Ollaan siis suurten kysymysten äärellä. Mitä seuraavaksi?
Siis lisää kaljaa kaupasta.

Humalaisena minäkin olisin hauskempi?
Velipuolikuu Esko Hukkanen
 
K

Kiekkokatsoja

Alkoholin juominen on vain kivaa. En minä muuta selitystä keksi. Maailma näyttää paremmalta: taka-alalle painuvat väännöt ex-avovaimon kanssa, korona, Malminkartanon epäviihtyisyys, huoli KooKoon seuraavasta kaudesta jne. Kännissä on myös aina helvetin rikas, rahaa riittää kyllä viinaan, kalliiseenkin viinaan. Lähes ainoa huono puoli on se, että autolla ei voi ajaa.
Niin. Hyvä kun "syitä löytyy".
Ennen join itseäni fiksummaksi, ja muijaa kauniimmaksi.
Sitten tein käännöksen, ja en juonut uskonnollisista syistä.. Vaan ihan muista syistä.

Äskettäin olin tehdä ittestäni pikku lehmän. Hain pihalta yrttejä ruokani sekaan, no lähinnä salaatin. Vasta viime hetkellä huomasin, että olikin nurmikkoa mukana.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Koko päivä meni rakentaessa terassia, nyt lienee aika kalsarkännin. Jos aloittaisi viskillä ja sitten saunaan kera kaljojen.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö

Hyisss... terveisiä vanhemmillesi, jälkiabortti on vieläkin vaihtoehto.

Vettä tuloo kuin jostakin vuotavasta jutusta, korona jännittää, joten pitää kait tässä liittyä joukkoon. Kiusaan pienempiäni räiskintäpeleissä ja juon ehken parasta rieslingiä ikinä, Wolberger. Elsassin alueelta tulee parhaat rieslingit, sano muu Eurooppa mitä sano.

Tuosta parempaa elektronista:

 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
I’m a rocker, roller, right out of controller, I’m a wheeler, a dealer, a wicked woman stealer, I’m a bruiser, a cruiser, a rock’n’rolling man
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nyt on päivän myöhässä dokattu Bon Scottin synttärit sisään, litran pullo giniä meni, olen aika helevetin humalassa nyt. En silti anna sen vaikuttaa kirjalliseen kompetenssiini, eli täältä pesee virheetöntä
ääaurgh,,.,..öööö
 

A Siente

Jäsen
Piti lähteä terassille parille, mutta aika meni niin nopeasti etten ehtinyt. Nyt juon lonkeroa, niitä on vielä viisi kappaletta. Pohjalla 18 kaljaa. Viime viikolla meni kolme 0.7 viinapulloa + jotai muutan. Iha vitun hauskaa. Mut onneks on sitä lonkeroa.
 

Warthog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Pikku Tallinnan työreissu lähti hanskasta ku illan vikan junan jälkeen yhden terassioluen jälkeen vielä ittekseni jatkan tissuttelua. Ja tässä mää oo pinkit kalsarit jalassa jatkamassa viä hetken... Lokit rääkyy ja kaikkee
 

redpecka

Jäsen
Voi voi, mitähän tästäkin taas tulee. Just tuuppasin seuraavan tusinapackin jääkaappiin. Ehkä meen kattoo jos joku olis postannut kuuntelussa paraillaan -ketjuun jotain hyvää. Minähän kuuntelen aina ne kaikki kun ilmaiseksi saa kuunnella, kiitos postaajien.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Miten niin nykypäivänä, ainakin viimeiset 45 vuotta jo ollut?
Onko näin? Ihan juuri nyt en usko empiriaasi.

Leppoisasti rallateltiin tuossa parisen viikkoa sitten, kun kelit oli kohdillaan. Ihan ihmisten ilmoilla vieläpä. Ei tullut nounouta.

Mutta, onhan se nykyaika nyt perkele sieltä ja tuolta, ja sitten vielä. Oppikaa juomaan, sitten avaamaan suuta.

Tuosta leppoisaa mukanalaulamista:

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös